E Walliser lässt grüssen

  • Hallo zemeee


    I bi dr Marco 32 jahre jung u fahre sit em 18.04.2016 Töff....bi ursprünglich vom Wallis aber sit 2009 im solothurnische wohnhaft...fahre e Kawa er 6n mit chli zuebehör u würd mi freue mi chli lüt kennezlehre;)..da i no ganz am Afang stah wers cool zwüschdure chli go züebe mit paar FreaksGreetz a aui wo die schönsti Lideschaft teile

  • :welcome: mir si hüt unterwegs gsi.... Hesch dämfau gfäut...


    Me trifft sich ja sicher mau vilicht sogar uf ne Fiirabe Tour, du bisch ja grad bi mir um di Ecke. :grinning_squinting_face:

    Die höchste Form des Glücks ist ein Leben mit einem gewissen Grad an Verrücktheit.

  • Gugus✌️ja het mi gjukt ide fingerspitze wie dumm aber da Frou gschaffet het hani ufe chlii gluegt köhrt haut o derzue ...jaa sehr gern doch muess üebeSpetistens donn werdi wieder umecruise✌️✌

  • Hoppala, esch der sicher en fehler igschliche bim datum schribe :grinning_squinting_face:


    Willkomme im forum :smiling_face:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:

  • hey hey nochber :grinning_face_with_smiling_eyes: chume vo subige aso cheumer sicher mal zeme go fahre^^


    hesch d kawa bim poschung kauft?

  • Grüss Dich KawaRacer, willkommen im Forum und ich wünsche Dir viel Spass :smiling_face:
    Und denk dran ich bekomme alles mit aus Deitingen :winking_face:
    Spass beiseite - hoffe man trifft sich mal :top:

  • Grüss Dich KawaRacer, willkommen im Forum und ich wünsche Dir viel Spass :smiling_face:
    Und denk dran ich bekomme alles mit aus Deitingen :winking_face:
    Spass beiseite - hoffe man trifft sich mal :top:

    Biduuuu :thumbsup::thumbup:


    Merci viumau schins gueti lütlis ume da inne :grinning_face_with_smiling_eyes: Ja we chli Geduld hesch miteme Afänger mou chli zeme gah fahre wer niceee...aber itz zerst mou id Federe guets nächtle benimm di...