Cholbefrässer, Pneuwächsel, Getriebe?!

  • Die Töff muen spötestens am Dunstig abig laufe.
    Damit du am Freitag nachmittag no probefahre chansch. und damit du am Samstig en igfahrne Töff häsch.
    Im Fall er denn würd abliege uf de Reise.
    Lönd mir en liege und du hocksch denn eifach bi mir hindedruff. Es muen denn eifach öper andescfh min Rucksack uf sien Töff näh, sust wird eng.
    OK ?

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    Danke Beni für dini hilf hüt :top2: :grinning_squinting_face:


    Passt scho :winking_face: Hüt mögemer no fertig und dän laufet bed wieder! *freu*


    Nume is fahre.. 8 h lang 50 km/h fahre *juhui* :wand:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ja ja beni ! guet iigfahre und de mocke seit länger danke
    oder so :smiling_face_with_horns:
    schööön langsam uufwärme isch härt ! gäll wänns wätter mal stimmt und d mülli würd laufe .
    :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • wow, muetig muetig de bock a de soziusraschte ufzhänke! het i mi nie getraut 8o

    burning angel wings to dust

  • @ pseudo
    isch doch nur de roschtschutz :baby: in zwüschedziit sind die teili wider dunkelgrau
    :engel:
    isch quasi es forschigsobiekt gsie : nimmt e ktm kawagrüen ah oder stosstsis ab : ergäbnis die beide komponänte verträged sich *fg*

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • I weiss nöd recht jungs er mached mer Angst....Ziehnd den all Schrube wieder guet ah..mann suscht chans den übel usecho..
    Aber ich nimm ah...ihr wüssed was er mached...

    The World is yours...

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p
    I weiss nöd recht jungs er mached mer Angst....Ziehnd den all Schrube wieder guet ah..mann suscht chans den übel usecho..
    Aber ich nimm ah...ihr wüssed was er mached...



    KLAR!!! :face_with_rolling_eyes:


    :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von ravi
    azie tueni alles, aber was sind schruube =???


    Weisch du das sind so chreuz und flach und so konkret dinger da.. Weisch du was ich meine? :grinning_squinting_face:


    @ Monky hoffes doch :hmpf:


    @ BlackDevil, ähm ja "schrube 1 azoge" jeg jeg "verstande schrube 1 isch azoge" :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: