50er frisiere etc. si muen schneller werde!

  • aso i glaub DAS weissi:P




    ja ich hett das au nie im läbe gmacht, er wirds schono bereue:P

    Listen to many, speak to few

  • Zitat

    Original von SERVER
    das einzige was etwas bringt ist wenn du die kolbenfenster nimmst :winking_face:


    omg jetzt chonnt de server au no! cholbefänster wördi jetzt nie mache das wär mer z riskant go omebohre! aber jedem das seine


    ich han eifach grad en 70er satz dra ghaue :grinning_squinting_face: hehE!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-


    omg jetzt chonnt de server au no! cholbefänster wördi jetzt nie mache das wär mer z riskant go omebohre! aber jedem das seine


    ich han eifach grad en 70er satz dra ghaue :grinning_squinting_face: hehE!


    wieso nid han ich bim töffli immer gmacht und e 50gerli ishc genau z gliche wie es töffli :winking_face:

  • jo ond dor cholbefänster gez bekanntlich gärn mol en chlemmer!


    guet wobi ebe wenns guet machsch sött das züüg eigentlich scho hebe aber ebe :smiling_face: hehe

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • aso ich han min 50er au frisiert gha.. am beste und meiste bringt en grössere zylinder.. z.b. 70ccm stage pro, oder malossi, polini.. die sind easy günstig. plus anderi vario gwichtli, en polini forrace uspuff und dis schätzli lauft aaandersch. aso ich han jede stahlah :winking_face: andere luftfilter würdi nöd machä, scho gar nöd sonen pilz oder so.. de ghört und xet mer ja vo wiiitem. zylinder merkets nie. vorallem nöd bi wisse nummere. häsch überhaupt en vergaser? oder direktisprützer? sust na grössere vergaser..


    bi frage.. ich han min 50er milion mal usenand gno =)
    cheers
    steven