(Gerede) Dolomitenpässe - Temporäre Sperrungen, Zeitfenster - Sellajoch der Anfang

  • @Moppel
    Ich hasse so Bevorzugige vo Verkehrsteilnehmer X(


    bin solidarisch, händ au zwei Rädli under ihrem Füdli :grinning_squinting_face:
    und isch e wahnsinns Leischtig so en Berg uffezfahre, bsunders für Hobbyfahrer.


    DAS LEBEN IST ZU KURZ FÜR "IRGENDWANN".... B)  

  • @Moppel


    Di Gränze muess doch jeder für sich sälber ziehe , schlussändli teilet mer die Strasse alli mitenand und wänd au ohni touchiere anenand verbi cho.


    Ps: ganz näbebi, bi mit somene Pass-Rennvelofahrer verhüratet :winking_face::face_with_rolling_eyes:


    DAS LEBEN IST ZU KURZ FÜR "IRGENDWANN".... B)  

  • @Moppel


    : in Rage geschrieben : und deshalb glöscht ?


    han's scho richtig verschtande, bin dir au gaaaar nöd bös deswäge... und ich chan dini Usführige au nahvollziehe!


    Bsunders de vo de Italiener.


    Ja, ja mer hät's nöd liecht - aber liecht hät's eim :winking_face:


    DAS LEBEN IST ZU KURZ FÜR "IRGENDWANN".... B)  

  • Grundsätzlich habe ich keine Mühe mit gesperrten Pässen wenn die Sperrung frühzeitig angekündigt und signalisiert wird. Dementsprechend kann ich die Touren planen und finde mich nicht plötzlich in einem Pulk Velofahrer wieder, den ich viel lieber grosszügig umfahren hätte ...
    Mehr Mühe machen mir die Geschwindigkeitsbegrenzungen und die drakonischen Strafandrohungen :pinch:

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.