GSX-R600 Drosseln

  • Hallo Zusammen,


    Da ich in nöd allzu lange Zit 18nii wird, wott ich mir natürlich min Traum erfülle und mir en Töff chaufe.
    Wie ihr ja all wüssed mues ich aber die erschte 2Jahr drosslet umefahre:(, das isch aber nöd mis Problem.
    Sondern das ich mich da chli schlau gmacht han und da mir Renntöff eifach am beschte gfalled mich scho fascht für d
    Suzuki GSX-R600 (K6-K9 ja nach dem wens es guets Ahgebot hett). Nun han ich mal en grosse Suzukihändler ahgfragt wie vill das
    en Drosslig vo dem/denne Modell uf 35kW choschte würdi, doch ich han leider d Antwort becho das mer die Modell nur uf 24kW chan drossle.


    Nun mini Frag giz da en andere Weg die z Drossle bzw. giz da en "spezialischt" wo das macht? Und wie gsed das bi de anderne Renntöff us(Honda, Yamaha, Triumph)?


    Merci scho mal


    Und no en schöne Abig bi dem suuuuper Töffwetter.


    Gruess Dave

  • Ich glaube uf 35KW chasch praktisch all Töff ab Jahrgang 2014 Drossle drunder gits. Ur vereinzelti. En speziallist gits i dem Sinn ned, jedi Garage chane uf 35KW Drossle nur ischer den ned i de CH Homologiert und somit illegal. Zums legal mache müästisch e DTC einzelabnahm mache, kostet aber verdamt viel so ab 10'000.- duruf...
    Aber wenn du noch DAS JAHR de Lehrfahruswis beatreisch chasch au no mit 24KW ad Prüäfig!
    Und wenn das din Traumtöff isch denn lah dich die 2 Jahr ned vo dene 13 Ps'li Stresse,
    Mit 24KW gahts scho guet gnueg fürschi und dernah ischer ja eh offe...

  • Wieder mal ein Einstieg direkt mit der Königsklasse..... hoffe, es geht wieder mal gut, die letzten strauchelten vereinzelt :grinning_squinting_face:
    Drosselung über das Steuergerät.... da kann es schon sein, dass für einzelne Jahrgänge eben die Steuergeräte gar nicht zur Verfügung stehen... irgendwie.... musst dich da auf deinen Gixxer-Dealer verlassen


    Und viel Glück, ein feines Motorrad... etwas Talent vorausgesetzt, wird das schon klappen.... langsam angehen und keine Starallüren annehmen wollen :winking_face: vergiss den YT-Müll, lerne einfach ganz normal Motorrad fahren.
    Beim Supersportler einfach alles etwas präziser.... wagte mich erst spät an diese Klasse ran :thinking_face::grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Beim Supersportler einfach alles etwas präziser....

    Das isch ebe eig. de hauptgrund wieso ich en SSP wott :grinning_squinting_face: . Natürlich neben Design und em Ton :smiling_face_with_sunglasses: .




    Wieder mal ein Einstieg direkt mit der Königsklasse..... hoffe, es geht wieder mal gut, die letzten strauchelten vereinzelt :grinning_squinting_face:

    Mir gahts nöd (nur) um Gschwindigkeit sondern halt ebe schön und präzis Kurve z fahre :top:




    Ich glaube uf 35KW chasch praktisch all Töff ab Jahrgang 2014 Drossle drunder gits. Ur vereinzelti. En speziallist gits i dem Sinn ned, jedi Garage chane uf 35KW Drossle nur ischer den ned i de CH Homologiert und somit illegal. Zums legal mache müästisch e DTC einzelabnahm mache, kostet aber verdamt viel so ab 10'000.- duruf...
    Aber wenn du noch DAS JAHR de Lehrfahruswis beatreisch chasch au no mit 24KW ad Prüäfig!
    Und wenn das din Traumtöff isch denn lah dich die 2 Jahr ned vo dene 13 Ps'li Stresse,
    Mit 24KW gahts scho guet gnueg fürschi und dernah ischer ja eh offe...

    Hmm also müesst ich au wen ich en Töff vonere andere Kategorie nimm, z.b. es naked bike, eine neh wo nach 2014 baut worde isch um die "volle" 35kW z fahre.
    Will ich bin ja no ih de Lehr und han nöd grad "unendlich" vill Gäld :love: , da ja no zimli vill für d Schutzusrüschtig druf gad(woni definitiv nöd wot spare).




    Ja ich weiss mitemene Renntöff ahfange isch chli verpönt oder besser gseid schwierig, aber weni nur fürd Prüefig oder füre ahfang eine chaufe woni nacher kei luscht han zum fahre ischs ja au nöd guet :whistling:

  • Haha beim vereinzelt Straucheln meinte ich auch nicht die Geschwindigkeit sondern eben, dass die damit schlicht und einfach nicht umgehen konnten.... sind doch am schwierigsten zu handeln :winking_face:
    Sinn machen sie auf unseren Strassen mit den niedrigen Tempolimits längst nicht mehr.... aber trotzdem Spass :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Es geht auch mit SSP auf 35kW aber die meisten eben erst ab BJ 2014. Da musst du schauen ob es in dein Budget passt. Sonnst die 2 Jahre auf 25kW absolvieren.

  • Hi Dave


    Gibe verspötet au no min Senf als ehemalige gixxer Fahrer dezue! Ich han ufre K8 agfange, us ähnliche Gründ. Find immerno das Ding gseht geil uus :).


    Zum Punkt, dass sie schwierig zum beherrsche isch: stimmt jein. Eigentli isch sie ide meiste Situatione sehr eifach zum Fahre. Mit de drosslete häsch eh nöd gnueg PS zum würkli wilds Züg mache. Im Alltagsvercher sind die Dinger müehsam zum Rangiere wegem Stummellenker, aber au das gaht wenns di nöd stört. Ade prüefig bim Slalom wirds denn aber zum Challenge, willd durs Usholle riesigi Chreis fahre muesch :).


    Zude präzision, es stimmt au nur jein. SSler sind det präzis, wofür sie baut sind - für mittelscharfi Kurvene bi hohe Gschwindigkeite oder us Erfahrig zum über d'Autobahn bloche.


    Mini subjektiv Meinig (cha variiere!):
    Mir hät sie scho gfalle, vor allem wills min erste Töff/Motorfahrzüg überhaupt gsi isch. Ha sie nachher bereut wills vor allem fürd Schwiiz git. Die Berich wo mit SSler geil zum (legal) fahre sind gits da allefalls höchstens bi Autobahniifahrte. Uf DT/AT Landstrasse machts no eher Sinn. Zum scharfi Passkurvene fahre gits us Erfahrig au bessers. Bi recht gross, drum hani nöd langi Toure chönne mache ohni dass alles weh ta hät :P. Bi mir isch sie leider über es Jahr weg ständig usgstiege.


    Zum drossle:


    Da isch bide gixxer geil gsi, dass sie über s'Stürgrät drossled gsi isch. Me hät die maximale Drehzahle locker erreicht (au Späss wie im 1. Gang bis über 100 beschlünige), er hät eifach sanfter zoge. Für en 25kw hät me also ordentlich chönne fahre und dadure muessen scho lobe.
    Aber: Bi hütige Töff wo elektronisch drossled sind, wie z.B. KTM wird eifach s'Mapping umprogrammiert, wobii mer dete glaubs relativ frei d'kW Azahl cha festlegge. Sicher bi de K8, K9 und einige Vorgänger seig die Drosslig nöd per Software gmacht, sondern mer müessi s'ganze Stürgrät ersetze. Mer hät mir 2012 agä das chosti über 1000 Fr. plus Arbet und Abnahm. So machts denn u.U. doch Sinn, de Töff eme andere Afänger z'verchaufe oder es bruchts Stürgrät sueche. Weg dem und anderne Gründ han ich mini denn vor 3 Jahr verchauft. Ich glaub nöd dass für die Jahrgäng (legal) Stürgrät mit 35kw gä wird, aber a dem happereds imfall nöd! Und au wenn, es wür sich wohl priislich nöd lohne. Mach der weg de Leistig kei Sorge, de K8/K9 chasch mit 25kw wunderbar fahre, sie zieht scho easy :). K6-K9 sind ja 06er-09er, und während dere Ziit sind no viel Töff per Gasaschlag drossled gsi. Wies hüt isch weissi nöd, cha scho sii dass sich bimeme Töff vo damals mit Gasaschlagdrosslig was mache laht bzgl. de 35kw. Die Variante isch vermuetli eineweg günstiger als die Gschicht mit de Stürgrät. Chönnt susch mal bi Honda/Kawasaki nafrage.


    Gah wenn möglich go probefahre, dä und no en andere Töff. Eifach zum impressione sammle. Wenn d'gixxer dir aber so guet gfallt und denn immerno devo überzügt bisch, nimm sie unbedingt. En Töff muess eim persönlich gfalle und Emotione wecke, susch chaner no so praktisch sii, aber s'feeling stimmt irgendwie doch nöd. Vernunft bide Töffuswahl, das gits nöd würkli ;).


    Lg


    Nachtrag 14.07: Habe mal bei einem Hondahändler nachgefragt, ob man die älteren Modelle auf 35kw drosseln kann. Es sei so, dass dies momentan nur bei diesjährigen und letztjährigen Modellen möglich sei. Frühere Jahrgänge seien noch nicht Typengeprüft, würden aber sukzessive folgen. Ich gehe mal davon aus, dass dies bei anderen Marken ähnlich aussehen dürfte.

    Einmal editiert, zuletzt von Spark () aus folgendem Grund: Neue Informationen

  • Also jetzt komme jch xD


    Die neuen gsxr werden mit gaszug gedrosselt nix mehr mit steuergerät (laut suzukiMechaniker) wegen dem drosseln der 35kw geht die gsx-r nicht da sie keine homologation hat. Hab da mal nachgefragt, hier die antwort von suzu:


    Edit: vieleicht hat sich jah was geändert, müsste man nachfragen