Sinnlosi Gsetzesartikel :D

• haha, ich han herzhaft müesse lache woni echli ummegstöbered han i eusne gsetzestext :winking_face: vor allem vo dem artikel abs 1. :wand::ugly:

http://www.admin.ch/ch/d/sr/741_41/a146.html

Folgendes staht det:
    Für den Mitfahrer oder die Mitfahrerin von Motorrädern muss ein solid befestigtes Haltesystem vorhanden sein. Das System kann aus einem Haltegurt oder einem oder mehreren Haltegriffen bestehen.

vo dem hani jez no nie öbbis ghört :lol:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• oder so öbbis do isch au no wichtig zum feschthalte :winking_face::grinning_squinting_face:

Eine Scheibenwaschanlage ist nicht erforderlich (Art. 81 Abs. 1).

• Zitat

Original von Hypi
    Folgendes staht det:
    Für den Mitfahrer oder die Mitfahrerin von Motorrädern muss ein solid befestigtes Haltesystem vorhanden sein. Das System kann aus einem Haltegurt oder einem oder mehreren Haltegriffen bestehen.

vo dem hani jez no nie öbbis ghört :lol:

Was isch a dem jetzt lustig? Schient mir eher ilüchtend, sozius mues sich ja noimend fest hebe chöne :winking_face:
    A propo haltergriff: Als de pseudo sini dt het müese vorführe, hemer eifach en Hose gurt um de sitz gschnalt, sglich als er mit minere KTM prüefig isch go mache (und bim ravi hani au sglich gmacht), het bis jetzt immer Klapt:D Het amel beidi Prüefig dörfe mach und au bestande :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• hehe... ja gang mal en töff ohni de rieme (hetts bi allne soziussitzli debii) oder mitere soziusabdeckig ga vorfüehre... de hesch plötzlich nur na en 1plätzer im uswiis stah...

isch s'gliich wie bim auto... muesch immer schön d'sitzgurte und schlösser füregrabsche, suscht striicheds der plätz ab...

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• aha, sehr interessant, chan mir denn mol öbber erchläre welle normal mänsch sich a dem gürteli feschthebbt?? miner meinig nahh zimmli sinnfreii regelig :winking_face: zeigt nur wieder mal das gwüssi lüt im nationalrat eifach nüt z'tueh händ zum echli neui gsetz erfinde zum sich chönne profilierä. das sind sogar d'wort vomene nationalrat. drum find ichs rächt lächerlich was mir so für gsetz händ :winking_face::arsch: