Erfahrigä mit elektrischä Viehschrankä

• Sin dr au schomol mitäm Töff dur sonä elektrischi Viehschrankä gfahrä? Und hetts euch eini putzt? Odär Chritz am Töff gäh?

Mir hets zum Glück keini putzt, und Chritz muäss i ämol genauer guggä. Abär ich dänk, wemmä Päch het, chas eim scho eini zinggiärä. :tot:

VOSS.farming Elektro-Viehschranke 5,00 m - Set
    <ul class="checklist"> <li>Elektro-Viehschranke f&uuml;r Durchg&auml;nge bis 5,00m</li> <li>als praktischer Ausbruchschutz, z. B. bei Wanderwegen</li>…
    www.weidezaun.info
  • Da müesstisch mal die elektrisch Leitfähigkeit vo dine Töffklamotte recherchiere.

20s google seit Leder gahts so, je nach dem wie vill Schweiss dine isch, Goretex sehr schlächt

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Isoliärt denn dr Pneu au? Also wemmä Gummistiefäl ahett und an Chuädroht chunnt putzt's eim jo trozdäm eis...

Falls jo, spilt jo s'Material vo dä Klamottä kei grossi Rollä. Villicht muäss mä eifach glück ha und grad zwüschä zwei impuls an d'Schrankä cho. :winking_face:

• Mit em MTB bini bis jetz immer guät gfahrä, indemi imä Wheelie dur diä Dinger gfahrä bi und diä "Schrankä" mitm Vorderrad wägtätscht ha. Wennd also dä Wheelie im Griff häsch... :winking_face:

Mitm Töff häts mer glaubs no niä eis butzt bi somnä Teil.. Bi aber au immer zimli tifig durä, n Chritz a dä KTM hät mi no niä interessiert gha :beaming_face_with_smiling_eyes:

#18 / Hornet

• Würde bei denen nicht zu zügig durch brettern, da die meist nur auf dem Gelenk aufgesteckt sind und schnell mal rausgerissen werden. Man will ja nichts beschädigen.

Auch bei ganz langsamem Durchfahren hab ich aber noch nie einen Schlag gekriegt, egal ob mit GoreTex Hose oder leichter MX-Hose.

Diese "Ruten" sind mit Gummi ummantelt, sehr flexibel und an einem Gelenk. Kratzer hab ich noch keine davon bekommen, da kratzt jeder Ast im Unterholz wesentlich stärker :ui::ui:

Ich Töff das.

• In der Regel schlagen diese Viehüterschranken nicht durch. Mich hat noch keine eine Gewischt, weder zu Fuss oder mit dem Töff.:face_with_rolling_eyes:

Wieder eine Frage deren Sinn ich nicht nachvollziehen kann... :thinking_face:

Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

• In der Regel schlagen diese Viehüterschranken nicht durch. Mich hat noch keine eine Gewischt, weder zu Fuss oder mit dem Töff.:face_with_rolling_eyes:

Wieder eine Frage deren Sinn ich nicht nachvollziehen kann... :thinking_face:

doch, genau das söllä si jo machä, äm veh hauts eini, die sin us leitendem material und mitäm chuädroht värbundä (chasch jo ämol läsä was im link vom erröffnigspost stoht)

:patsch:

• Und wer sagt, dass auf den Weiden genau diese sind? :öm:

Mir hats noch nie eins gefitzt… Striemen hatte aber meine BabyGS

Wir sehen uns spätestens in Walhalla wieder ! :xD:

Ich beherrsche vier Sprachen fliessend: ironisch, sarkastisch, zynisch und zweideutig :winki:

• also tatsach isch, diä schrankä sin leitfähig und mitäm vehhüätär värbundä

ob das kabäl zum dr vehhüätär aschliässä isch odär äs ärdigkabel, das weiss i nid...

kei ahnig wiä du meinsch dass s'Veh dinnä bliibt wenn diä nid untär strom sin... :roflmao:

gugg: