Ghostrider goes Undercover

  • chunt druf ah wie mer misst.


    es git so viel i weiss dB und dBA


    dB isch ein zehntel vom dekatische logarithmus vomene verhältnis.


    dB(A) isch e Skala, wo so normiert isch dass sie oisere luutstärchiwahrnemig nachempfunde isch und nüd eifach nume de schalldruck misst. well de macht alleige nid us wie luut mer öppis empfinded.


    also wenn in dB(A) gmesse wird isch e verdopplig vom wert e verdopplig vo de lutstärchi.


    bi dB messig gseht das ganzi denn wieder chli komplizierter us, da es ja de log isch. also 10 hoch de jewielig wert


    (vielicht liggi aber au falsch. mediziner und mathi biesst sich amigs chi :hmpf: hasse scho die ganze ph, Pka, Ka log chemie scheisse...)

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von STREETFIGHTER


    ABER: ich wet zerscht perfekt chönne fahre und denn möstmer auno s geld dezue ha :grinning_squinting_face:


    da hesch der aber öppis vorgno


    leider recht unrealistisch. falls doch, denn wird s geld au kes problem sii, well'd denn ja i der motoGP fahre chasch. und au die fahred nonig perfekt. :smiling_face_with_horns:


    die bilder hab ich schon gesehen. und sind ja mehr oder weniger die gleichen wie schon gepostet wurden.


    nach wie vor sehr nette nissin radial sechskolbenanalage und auch die whitepower usd gabel ist eine sehr nette sache.


    aber kann man im endeffekt sagen, dass das der ghostrider ist, oder doch nur ein reicher ausem norden, der ein bisschen posen geht. oder halt einer von 20 ghostridern :face_with_rolling_eyes:


    mitlerweilen ist das ganze ja ne riesen geldmaschinerie geworden, so dass ich mir gut vorstellen kann, dass da irgendwelche gewissenlose manager im hintergrdund ein "ghosti" nach dem anderen durchheizen, damit die quote stimmt



    aber das bild findi hammer
    [Blockierte Grafik: http://i58.photobucket.com/albums/g277/Ruhrpottfraktion/Nordschleife/P1050182Medium.jpg
    de weiss wenigstens no was spass macht. so "hey chef ich gange de tag lang chli uf hrrrrggrrrppp i der nächi vor nordschleife go patrulliere" :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • ich weiss au nöd wie dass mer da druf chunt.


    han emal nüt vonere turbo haya gschriebe :face_with_rolling_eyes:


    isch eh es unhandlichs schwers dickschiff.


    aber probefahre wotti sie trotzdem (also die neu) und d B-King. au wenni sie grottehässlich finde. han sie vorgeschter live chöne aluege. wenn mer vo obe uf de tank lueged schiint sie öppe dopplet so fett wie mini kilo :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener