mini neu usrüschtig

  • das wird mer ja lustig werde am träffe mit eu... nimmsch dän de rosa lumpe mit:D



    PS: würkli es schöns kombi:top: und stifel hani di gliche in schwarz...und ja, sie quietsched au....

  • ou scheisse ja, han ja na gar nix du mim super neue ultra geile kombi gseit... soooory hä! gesht nid fescht gruusig us... :arsch::face_with_tongue:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • ihr werded ab mim rosa wäschlumpe na stuune :arsch::grinning_squinting_face:




    danke isis... ich nime da mal als kompliment uf :ugly:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • he maini, häsch villicht au na di rosanige boxershorts dezuä? di wili de allerdings nid gseh... :ugly5:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • lol... du hesch's chli mit rosa...


    ne han schwarzi mitere cobra druffe :tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ou de linkin hät aber di schönere.. mit chline polopferdli... sorry simi, hät müäse sih... :face_with_tongue:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Zitat

    Original von Isis
    ou de linkin hät aber di schönere.. mit chline polopferdli... sorry simi, hät müäse sih... :face_with_tongue:



    hmm, ez wird ich au na in schlamm zoge...:D das git rache:smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von Linkin



    hmm, ez wird ich au na in schlamm zoge...:D das git rache:smiling_face_with_horns:


    düemer eus zeme was usdenke für im auguscht? :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hehe, isch das e verschwörig gäge mii? ha gmeint all uf de linkin... maini, de frau isis chasch doch das nid ahtuä... *süfzg* :baby:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Zitat

    Original von maini


    ich han mis im töff bekleidung uster kauft.


    het de en internet site :confused_face:

  • Zitat

    Original von Isis
    hehe, isch das e verschwörig gäge mii? ha gmeint all uf de linkin... maini, de frau isis chasch doch das nid ahtuä... *süfzg* :baby:


    nene... aber weisch d'simon's müesse zemehebe :ugly:




    jay b:
    muesch nur bi google töffbekleidung uster iigeh und scho bechunnsch d'resultat zum druff drücke

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:



  • danke schön :ugly: