ami bulle

  • wie mer all wüssed, liebed die amerikanisch bulle highspeed verfolgigsjagdte... ned nur das... sie liebeds au bi highspeed ihri objekt vo strasse z'drängle oder mit ihrne stossbügle is schlüdere z'bringe...


    aber isch eifach en geile siech...


    luegeds eu selber a :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ja nur ich denk de wird spöter den derbes alt usgseh ha... will d'ami bulle werded je länger je brutaler!



    guet... mer wüssed ja ned was fürn verbrächer det inne gsässe isch, aber mer wüssed weg was für pissdelikt das d'ami bulle e so e verfolgig in chauf nähmed.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jep das esch eine vo de ganz herte sieche :grinning_squinting_face: haha! :rock:! aber ebe früehner oder spöter wärdes de scho packt ha ... ond denn hetter alt usgseh :smiling_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • hahaha, sonen geile Siech :grinning_squinting_face: Die Bulle gönn scho heftig zur Sach, ich glaub ich wirde nie dört go Töff fahre :neutral_face:



    No e luschtige Amibull, verfolgt e Dirt Bike und baut voll die Scheisse :grinning_squinting_face:


    *klick me*

  • Zitat

    Original von Hypi
    sind aber au no muetig das uf dr autobahn z'mache mit anderne autos :winking_face:



    isch doch dene bulle scheissegal... hauptsach sie chömed im tv und chönd de siech irgendwie aahalte

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: