neue radare

  • Also wenn e Radarwarner, denn das vo radar.ch


    Das han i und do heshc jede Monat updates, es isch kei Radarwarner sondern eher en Datebank, und es wird au gwarnt bi de potenzielle Ortschafte wo me dich könnt blitze. Find i no glatt... Söttsch dich nit druff verloh abr immerhin wenn mol statt 50 60 unterwegs bisch, bisch au froh dass de 120.- gspart hesch....

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Isch das jetz nid au verbote? Letzt Jahr hend sie doch sogar es riese Theater gmacht wege Navis wo fixi Radar chasch lah azeige.

    Take a walk on da house side!


  • Ich glaub "radar" isch i dem Zämmehang stellverträttend für alli mässtechnike...:top2: :bday:

  • ja d staat het halt sini eignig variante zum geld verdiene :smiling_face:


    bin letschtens au blitzt worde.. parkierts auto mit blitz.. naja billet weg was solls...


    irgendwenn gits en ufstand wo all radarchäschte demoliered.. hoffi jedefalls :face_with_tongue:

  • ich dänkä d'rennleitig chönti no viel meh geld verdienä wenn's würdet wellä und vorallem no viel fieser!!!
    und so wieso, was im moment uff dä d'strassä, tag täglich gsehsch und da dra sind mir töffahrer nöd unschuldig, isch es ah dä zit, dass mer dä eint oder ander mal wieder belehrt. :böse: das gaht meischtens mit äh chli laufä und buessä zahlä, halt nach wie vor am beschtä...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • ja das stimmt aber es git ebe au vill zvill vo dene ober vollidiote wo mit 45im 50 fahred oder mit 70 im 80zger und defür mit 60 durs dorf!!! die sieche hassi no meh als die wo zschnell sind!