Metzeler M3 Sportec

  • halli hallo


    weiss ächt öpper bscheid ob sich dä M3 sportec uf mini ninja eignet? oder obi witer PiPo's söll druf tuä? sie fühlet sich irgendwie chli schwärfellig a wänns richtig rändli usägat.
    bi dä M3 voranä uf dä Z750 gfahrä und dä hät mer rächt pässlet. nöd nur wiler guet rüücht! :winking_face:


    mal abwartä wie sich dä PiPo bi warmem asphalt entphaltä cha.

    now grey

  • Also generell würd ich grad am PiPo nöd schwerfälligkeit vorwerfe. Bin sehr zfride demit, vor allem au grad für uf de Rännstrecki als afänger ganz geil. Kündet de Gränzbereich guet und spürbar aa und macht generell au mal en "chalte" scherz mit. Also sone Sturheit uf de Kante hani bi mir nöd festgstellt. Chunt aber au na uf de rescht vom Töff bzw. Farwerch druff aa. Also generell halt uf jedem Töff es bitz andersch vom verhalte her. Drum isch au nöd xeit das sich de M3 uf de Ninja wider gliich fahrt wie uf de Zett!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Mit em PiPo machsch eigentli nüd falsch, süsch würd i eher emol s'Fahrwerch bi querbelaschtiged und Schläg und undergrund aaluege, wenn's gfühl gha hesch es isch schwammig. 90% vo de Problem sind eigentli immer mit Fahrwerch z'löse.

  • ja mer cha natürli scho nöd vodä Z uf ä ZX underscheidä. ich glaub zwar dases dra liit, dasi jetzt mit dä ZX vill schneller um bögä umä chum und mir daher dä PIPO chli schwärfelliger inächunnt...;-) aber liit ja dänn nöd am pneu wämmer schneller isch, haupsach er hebt!
    bico bello wänner sich ja au als afänger ufd rännstecki eignet! merci.
    und schwammig isches überhaupt nöd. also vo dem här bini huerä zfridä. s Z fahrwärk isch halt scho zum chötzlä gsie.
    händer Z750 au mal gfahrä?

    now grey

  • Heeee neiiiiii chauf kein M3 ich han dä druf gmacht uf mini Gixxer han aifach gseit will jetzt dä glich au mol no teste und bin total entüscht. Er isch zwor tatsächlich chil liächtfüässiger als dä Pipo, aber er hät uf minärä Gixxer äs extrems ufstellverhaltä und das mitäm glichä Fahrwerk wiä vorher. Wers will probiärä chan gern verbi cho. Und uf dä Rennstrecki hät er sich eimol recht zügig verabschided han zwor s'Gas den no rechtzitig zuä brocht, aber mitäm PiPo han ich das niä gha. (Villicht han ich döt aber au aifach chil übertribä) uf jedäfall isch für mich klar, dass ich wieder PiPo fahrä so bald dä M3 dunä isch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Auso ich ha de Metzeler M3 Sportec uf miner ZX6R gaa und be sehr sehr zfriede gsie.... Jetze hani de ContiSportAttack
    be au sehr friede..... :winking_face:



    p.s Link zum Thema

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

    2 Mal editiert, zuletzt von Hanni-bal ()