1. mai allerlei ;)....bilderfluet

  • Hammermegagigaaffehodetiitegeils Töffli maaan !!!! :grinning_squinting_face::face_with_tongue:


    I hoffe du schätzisch au wasd da underem fudi häsch :face_with_tongue:
    greez skali!!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • thnx thnx :grinning_squinting_face:


    ja das bini selbschtvertürli :grinning_squinting_face: git nüt schöners als mit dem ding ummezfätze :evil2:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Schönes Bike, vorallem die Felgen!
    Wo kann man das machen lassen und wieviel $ muss man ca. investieren?

  • Zitat

    Original von YZF-R1
    Schönes Bike, vorallem die Felgen!
    Wo kann man das machen lassen und wieviel $ muss man ca. investieren?



    wennts nid über dä dragan mache lasch :winking_face: choschteds di wahrschinli ca. 800 - 1000 fr für beidi felge zäme. ich has bi mim mech mache lah und dä hets in uftrag gäh bimene laggierer, weiss aber au nid gnau welle. isch aber emmel sicher nöd die günschtigscht variante gsi :winking_face:


    nur als vorwarnig, es isch verdammt müehsam die dinger suuber z'bhalte :winking_face: i has mittlerwilä ufgäh nach jedere fahrt go putze :mad:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Nunja, 800-1000.- find ich jetzt nicht überrissen viel...
    Ich werd mein Mech mal anfragen.
    Ich putze meine R1 nach jeder Ausfahrt, aber nur "grob" hauptsächich die verflu.... Insekten. und etwa 1mal im Monat gibt's die total reinigung. Felgen putzen war noch nie gemütlich.


    Und danke für die prompte antwort

  • joa flüge abbutze machi ab und zue au no und so all 2mönät ä komplettwösch mit felgereinigung :winking_face: isch halt scho müehsam aber gseht defür au verdammt geil uus :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: