Jetzte ofiziell

  • äheee.............darum=> DNA luffi mit micron komplett........


    de spritverbruch sinkt nur wenn du aständig fahrsch....und wenn du das usnütze willsch was du ibaue häsch dänn nöd..........

    lasst es mal ruhig angehen............

  • bi de kilo sinkt schinbar de spirtverbruch uf jede fall dank em PC, well sie vorallem obe use viel z fett igstellt isch. hend emal mehreri us em gsx-r 1000 forum so bestätigt. bis zumene liter weniger uf 100km


    emal schade chans nöd :smiling_face_with_horns:


    aber zersch wird jetzte mal chli gfahre, bevor wiitergschrubed wird

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • zersch mou e schöne töff hesch dr do a land zoge


    jetze no churz zum thema me leistig und weniger bänzin verbuch



    s optimale gmisch hesch bim Lambdawärt 1, das heisst dert hesch di bescht udn sübersti verbrönnig di bschte abgaswärt



    di beschti leischt hesch aber bi lambda 0.9 bis 0.8 ungerdäm lidet när eifach dr verbrunch und d abgaswärte, aber trotzdäm si di meischte outos udn töffe bi foulascht udn im oberedräizau berich z fett eso ou di susi



    vo dämhär isches müglech das när e bessere verbruch hesch aber de wird d leischtig drunger liede aber leistig wirsch jo e scho gnue ha

  • sodeli jetzte hani denn glii alli teili zäme woni bstellt han.


    -fehlt nume no d Puig schiibe und de dB killer für de Yoshitopf muesi wieder zämeschweisse, damit i de wieder chan montiere.


    neu isch jetzte no
    -uspuffhalter
    -LSL Sturzpads
    -Fuessraschteplatte
    -16er Ritzel und Speedohealer aber das gseht mer eher nöd hehe


    jetzte gits emal für das jahr nüt meh nois für de töff ussert benzin und reife


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C04%5Cbikepics-921052-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C04%5Cbikepics-921059-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C04%5Cbikepics-921061-full.jpg
    die raschteplatte sind echt e gueti sach, wenn eim d optik vo de originalraschte nüd stört und mer nüd grad wott 600stutz und meh für e komplettalag usgäh.
    Nume mues no irgendwo en längere bremsschluch finde, damit i de usglichsbehälter wieder an normale platz tue chan.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich find dä original topf eifach huerä geil, sowie dä füdli aschlag und dänn no di nitriertä standrohr... perlämaschinä wo du da häsch!


    ez fählet dänn nur no die poliertä und nano beschichtätä luftiläss! (villicht ja uf osterä?) dänn lohnt sichs sogar dflüügegiterli vornä wägznä! :winking_face:
    Aber wänn denn en PC lasch la inemache würd ich keis öko-tuning verlange! sonder minestens 190PS am hinterrad! :mad:

    now grey

  • ja a de quelle für die gfräste asugtricchterli bini scho. da chönti denn zwüsched spitzeleischtig und drehmomentversion ussueche. aber so sache gits vorerscht nööd, well mit eme aständige mapping wird das rescht schnell tür. zersch muesi mal fahre lerne :mad:


    und wegem topf...finde de original au immer schöner. wenni de yoshi nüd zumene aständige legale klang bechume verchaufen. bingt mer locker um die 700stei. well de original tönt geil mit deaktivierter chlappe und het au gueti leischtigswert.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • mit derä leistig chammer glaub nümme gross vo fahre redä...
    flüüge isch langsam agseit! angels will be your wingmens!

    now grey

    Einmal editiert, zuletzt von Ninjaturtle ()

  • Sodeli han nomal chli sache dranne umebaschtlet.


    jetzte isch sie so wiit fertig.


    aständigi reife
    felgerandufchläberli
    puig schiibe


    das sind so die neuschte sache.
    bin ganz zfriede mit em resultat :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C26%5Cbikepics-943942-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C26%5Cbikepics-943961-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C26%5Cbikepics-943971-800.jpg
    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C26%5Cbikepics-943974-800.jpg]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • wie gseit gseht sehr fein us aber dass d luutstärchi vom uspuff legal isch glaub der immer noni :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Stephan
    wie gseit gseht sehr fein us aber dass d luutstärchi vom uspuff legal isch glaub der immer noni :grinning_squinting_face:


    han alli teili wieder dragschweisst wo de vorbsitzer vom killer abgsägeled het. vo dem her müssts wieder legal si.


    aber mues mal no messe. 103dB derf er ja hah bi 5000U/min und das sötti eigentli scho drinne ligge well richtig luut wird er ersch under volllascht oder halt über 7000U/min



    und nei dur schliere fahri absolut gar nöd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener