tom Lüthi (250ccm)

  • also rechtige fan beni ned ich muess jetzt ned ombedengt jedes rönne vo ehm gseh ond wenner ned gönnt goht d wält för mech ned onder.


    aber ich stohn natürli au hender ehm ond hoffe för ehn daser möglichscht vell gueti plätz holt.


    freu mi natürli wenn en schwizer em 250er rönne deftig abgsahnt :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Jo so gsehts bi mir au öppä us. Ich luägä d'Rennä und hoffä s'beste aber das ischäs den au scho.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ich han det dure s'Problem das wenni die Type im Fernseh Töfffahre gseh chani nüm vorem TV bliibe. D'Lust zum selber go fahre überchunt mi den eifach grad :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Lexius
    Ich han det dure s'Problem das wenni die Type im Fernseh Töfffahre gseh chani nüm vorem TV bliibe. D'Lust zum selber go fahre überchunt mi den eifach grad :grinning_squinting_face:


    Ich bin afang letschti rundi immer scho im volle gear :grinning_face_with_smiling_eyes:
    ziilifahrt, denn duss :smiling_face_with_horns:

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • dia männer, kurz vorem start, wenns andri gsehn ins ziel fahra.. :grinning_face_with_smiling_eyes:


    ne, luaga kai so zügs.. au Formel 1 isch nti so mis Ding.. ooookkk, das vorletschta renna het mi au gfesslet, aber sus luagi das nita.. bessers ds tua.. :grinning_squinting_face:

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • jo i luege eigetli d renne immer aber am meischte interessiertmi halt scho d moto gp !

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten