znöch und rechts überhole

  • Nei das zieht nid wennt es Auto gschäftlich bruchsch. Es cha höchstens Milderig ge went es Vergehe mitm Töff gmacht häsch so wie bi mir. Ich ha noch de Helfti vom Fahrverbot wieder dörfe autofahre dasi min Job cha verrichte, nur de Töff isch nomol solang stoh blibe


    Aso weme es Auto würki gschäftlich brucht muesme halt sin Fahrstil so apasse dass eim nüt ahaa chönd. Hör mol uf über die Behörde z'motze. Au wenns Abzocke isch, du häsch dich selber em Risiko verwütscht zwerde uusgsetzt. Do cha niemert öppis defür ussert du sälber

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

    Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()

  • Zitat

    Original von Pollito
    Hör mol uf über die Behörde z'motze. Au wenns Abzocke isch, du häsch dich selber em Risiko verwütscht zwerde uusgsetzt. Do cha niemert öppis defür ussert du sälber


    :top: rächt hesch!

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • wie de pollito scho seit hesch chum e chance wegem autouswies bhalte well'd en prueflich bruchsch.


    da heissts denn selber tschuld.


    au LKW fahrer wird de uswies weggno. du hesch eifach teilwies en chürzere entzug und chasch sege wenn dass de söll sii.


    glaub so die wenige würkliche usnahme sind persone im rettigdienscht. also wennd notarzt bisch und täglich im isatz denn chönds der de uswies vermuetli nüd wegnäh, well sie damit sozäge de uswiesentzug über s menschelebe stelle würded und das isch gsetzlich gseh nüd möglich da menschelebe s höchschte guet :face_with_rolling_eyes: aber wie das umgsetzt wird weisi au nöd. aber helfe wirds der wohl au nüd würkli viel.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hey chrigi!!!


    was isch etz eich do glofä??? häsch scho äs urteil oder ä buäss übercho???


    gruss greenvr6

  • Ja hani ja ganz vergesse....


    Also Buäss belauft sich mit de schribgebüre uf 2400.-
    Abgeh het ich en 6 Mönet müse da ich de Brief früäner scho 2mal weg gha han. Da min Chef aber es schribe uslah het das ich Gschäftlich zu 100% ufs Auto agwise bin hends de Enzug uf 3 Mönet abegsetzt. defür musi im Dezember na e Verkehrsnachschuälig mache. Da gat ein Tag und choschtet glaubs so um di 350.-
    Was übrig blibt isch wider e Bewährig vo 10 Jahr und s`Wüsse das rechtsüberhohle und nöch uffahre brutal hefftig bestraft wird.....
    Enzug hani scho dure, Buäss hani scho zahlt jetzt na die Nachschuälig und denn isch die Gschicht au abgschlosse.

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Naja wie mers nimmt... die 3 Mönet sind gnuäg hefftig gsi... han ja glich müse ga schaffe.... isch es riise gheto gsi... aber ja... straffe muss sein.... :böse::böse:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Scho Aber ab wenn esch eigentlich rechts überholle? wen uf de links site stau esch und ich rechts verbii fahre und ergent einisch weder links ispuure mach ich mech den scho strafbar??


    Greetz

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Nöö so viel ich weiss ischs bi stau nid so... dörfsch mi aber nid druf fescht nagle....

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Scho Aber ab wenn esch eigentlich rechts überholle? wen uf de links site stau esch und ich rechts verbii fahre und ergent einisch weder links ispuure mach ich mech den scho strafbar??


    Greetz


    du machsch di stroffbar went nur uf di recht kollonä ufschlüssisch.. rechts verbie fahrä wird bestrofft... und erst recht went dän links widr i bügsch.. du müsstisch lut Gsetz immer hinder äm vordärä linksfahrändä fahrzüg blibä!!!


    än rissä verdammtä bull shit.. went recht überholsch wirsch behandlät wiä en schwerverbrecher..!!! aber ebä.. Bünzlischwizer!!!


    greez

  • also wenn uf de autobahn im stau stosch und du rechts ide kollone bisch und die kollone schneller isch als die ander wirsch für nüt bestroft. wel das legal isch.
    und wenns irgendwo ( innerorts, usserorts, autobahn) 2 spure het, also z.b eini wo nach rechts got und eini gradus, denn dörfsch glaub au a dene verbifahre, es müend eifach 2 trennti spure sie

  • Jo ebe leider well es geht viel lüüt wo links wie schnägge fahre und de darfsch sie ned mol überholle tztz..Aber ebe was wotsch mache...



    Greetz

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • isch doch en huere seich mit dene gsetz!


    für töff sötted eifach anderi verkehrsregle gälte...



    wie isches eigentlich mit LINKS überholen?
    also ich mein jetzt anere stehende oder fascht stehende kollone (zum bispil binere baustell) links verbifahre und ganz vorne ane...


    so wiemers eigentlich normal immer macht :smiling_face_with_horns:
    isch das legal?



    oder wen uf de autobahn stau isch ide mitti dure?
    isch das legal?

    Glück bedeutet nicht das man machen kann was man will, sondern das man will was man macht...

  • Linksüberholä: VERBOTEN!!! au anärä stehendä kollonä verbie fahrä isch verbotä.. d polizei chan muä aber nöd dir ä buäss geh.. glaub binärä stehendä kollonä so um di 100.- und uf dä autobahn ja nöd i dä mitti durä.. isch sehr schlimm für d Polizei!!! fuck the P... leider törfsch überhaupt nünt was mit em töff ohni jedes risiko chöntsch.. i mein muäsch ja nöd mit 100ert verbie tonnärä.. jäjo..


    lut gsetzt eifach ufschlüssä und nöd vordrängälä!!


    :wand::böse:X(:wand::böse:X(