Schaltung umdrehen



  • ufäschalte? auso 2,3,4,5,6 immer ohni z kupple... abeschalte muäsch logischerwis kupple und zwüschegas gä! 1. Getribe, 2. blockierends oder stämpländs +hingerrad und unruhä im fahrwärk... anti hopping kupplig gits äbä a mim getuff no nid...

    Wer später bremst, bleibt länger schnell



  • da gat jetzt aber grad gar nüt kaputt solangs nur bim ufeschalte isch (und richtig machsch).

  • het denn dini renngixxe kei anderi fuessraschtealag?


    wenn nöd müsstisch der eini chaufe, denn chasch eigentli immer s schaltschema umstelle.


    und wo hets denn kei platz, dass es nid umdrehe chasch?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    het denn dini renngixxe kei anderi fuessraschtealag?


    wenn nöd müsstisch der eini chaufe, denn chasch eigentli immer s schaltschema umstelle.


    und wo hets denn kei platz, dass es nid umdrehe chasch?



    ich rede vor fazer nid vor gixxer bi dere isch alles scho gmacht :winking_face:

  • So,


    mi Senf derzue.


    Ha bi mim letschte Event a minere R1 u PP Raschtealag di umkehri Schautig usprobiert.


    Isch haut eifach scho ne Umstellig, isch aber grad ou zum uecheschaute e Vorteil u geit ou schneller. Da bim uecheschaute evtl. no i Schräglag bisch, geits eifacher achezdrücke aus ueche. Bim acheschaute hocksch sowoeso grad uf em Töff, de macht ueche nüt.


    Da bi dr Fazer das Schautstängeli düre Rahme geit, chas das Hebeli nid dreie, wöus süsch das Schaltstängeli nöm dürs Loch passt.Guggst du Bild


    Derzue müesst isch würklech e angeri Raschtealag zuechetue, vo Vorteil vo Gilles oder PP. Der hänksch de nome am Schalthebu das Schautstaängel um, entweder vor em Dreipunkt oder hinger däm.


    Es Bsp. vo PP:


    umkehrti Version


    normau


    Wie me a de Biuder gseht, d`Position vom Hebeli blibt glich.


    Somit bruchts wou e angeri Raschtealag Server, chasch ja mau umeluege ob eini Occasion fingsch.Nimm eini vo PP, Gilles oder LSL, bi MR zum Bispiu geits nid...

    2 Mal editiert, zuletzt von kneegrinder ()

  • kneegrinder ist zu doof zum editieren, darum Doppelposcht :ugly5:

    Einmal editiert, zuletzt von kneegrinder ()

  • Zitat

    Original von Hypi



    säg das mal denne wo mit ihrne maschinene uf dä strecki ned emal gradus richtig gas gänd :winking_face: klar macht d'kurvegschwindigkeit öbbis us aber ganz sicher nöd ellei...wennt mitere 1000iger vollgas gisch muesch echli luege wie fescht, dassd gas gisch und wie spot dassd wieder vom gas gasch.... vor allem bim spate abremse holsch am meischte ziiit use. ich red jez aber au vo sporttöffe. binere supermoto strecki gsehts natürli wieder chli andersch uus :winking_face:


    Das isch sicher richtig aber s'prinzip isch gliech wie bi de Supermoto. Mir händ halt verhältnissmassig chlineri Piste. Das gliechts wieder us.
    Wänns nümme ums grundlegende gaht und das isch das wo ich verussetze nach ä gwüssi Ziet Strecke erfahrig, dänn machts hauptsächlich d'Kurvegschwindigkeit us.

  • Bringt e nüüt, wemer ned Kupplet....dur das spart mer ned würkli Ziit und am Motor tuets sicher ned guet....git ja jedesmal Schläg uf dBauteil....chan mer das echt ned vorstelle, das das guet isch. Abeschalter sowieso ned....





    greez

    2 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha ()



  • vergisses ich chouf sicher kei fuessraschte alag nur das ig d schaltig chan umdreie...


    den würd ig eher d schaltig bim renntöffli umdreie..


    yamaha konstruktöre sind eifach nur penner...



  • darum en schaltautomat :winking_face: