• Innerhalb vo 1Monät bin ich 3mal fascht vomänä Autofahrer überfahrä wordä.
    Han aber immer no chönä gnuäg schnell bremsä.
    Einmol het mir än Autofahrer imänä Kreisel d'vorfahrt gno und zwei Mol än Linksabbieger. :motz:
    Händ mi alli trotz Liächt überseh. :face_with_rolling_eyes:
    Bi aber über diä Beinaheunfäll froh, denn so hanî wieder mol gmerkt wiä schnell dass cha goh. :winking_face:

Diä Wuchä isch jo wieder än Töfffahrer ums Läbä cho, well au en Autofahrer(in) Links abbogä isch und dä Töfffahrer überseh het. :frowning_face: :motz:

Also Jungs, aufgepasst, vor allem auch Innerorts.

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Das stimmt! isch afangs huere gfährlech!

mi het eismou ou es auts grosi fasch überfahre, ha no chöne brämse, abr s hingerrad isch e haube meter über bode xi..
    bi mitem velo ungerwägs gsi, und si fahrt mir vou vord schnurre, drbii ischsi no ufem stop gstange.. i hättere chöne is füdle tschutte

das wägem liecht wo du aagsproche hesch, das bringt ou nüme so vüu.. mueschs scho fasch so iistöue dass d outofahrer bländet, süsch achte si sech nüme so druf..
    bevor das isch cho mitem liecht bim outo fahre sid töffe ufgfaue wüusi die einzige si gsi wo mit liecht si gfahre, jeze het eifacht jedes outo liecht aa, und zwar zwe schiinwärfer, de geisch mitem töff mit eim liecht eifacht widr verlore.. :angry_face: D outofahrer achte sech nüme so druf, s faut gar nüme uf..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Zitat

Original von $nail
    das wägem liecht wo du aagsproche hesch, das bringt ou nüme so vüu.. mueschs scho fasch so iistöue dass d outofahrer bländet, süsch achte si sech nüme so druf..
    bevor das isch cho mitem liecht bim outo fahre sid töffe ufgfaue wüusi die einzige si gsi wo mit liecht si gfahre, jeze het eifacht jedes outo liecht aa, und zwar zwe schiinwärfer, de geisch mitem töff mit eim liecht eifacht widr verlore.. :angry_face: D outofahrer achte sech nüme so druf, s faut gar nüme uf..

Das mit äm Liächt het öppis.
    Aber wenn ich Autofahr, fallt mir en Töfffahrer mit Liächt scho me uf.
    Wenns bewölkt isch, gsesch Töfffahrer ohni Liächt zum Teil sehr schlecht.

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• das stimmt!

isch haut chli unglücklech, do müese haut d töff fahrer besser ufpasse, wenns d outofahrer nid mache.. :frowning_face:

isch gloub ou no chli e ungerschid fürne outofahrer öbr säubr töff fahrt odr nid

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Zitat

Orginal von $nail .
    isch gloub ou no chli e ungerschid fürne outofahrer öbr säubr töff fahrt odr nid

Thats right. :smiling_face_with_sunglasses: