ha entlich de kippunkt langsam im griff bi minere ktm.. *g*
ääääntlich.... di letschte wheelys sind eifach zum schreie gsii...
jetz chani au scho teilwiis de gang wächsle.. und über zig meter ohni problem wheeläää
aargh.. ha wükkli 2h güebt.... und nöd eimal uf d frässi gheit *schtolzbin*

juhuuuu *g*
-
-
Das du guät chasch Weehly fahrä han ich am Forumtreffä gseh.*thumb*
Kipppunkt? Isch das churz bevors di überschlot? -
das isch no loosig gsii.... jetz chanis au ohni müese z beschlünige...
de kippunkt isch dee wo s ganze gwicht vo obe abe uf s hinderrad chunnt...
weme schön a de punkt ane chunt brucht mer kei gas me sonder cha sogar verlangseme bis zume gwüsse grad... d.h endloosweheelys.. nur sind s schtrasse al z churz, mues ma e gschiidi pischte finde..also als antwort uf d frag: JA
-
Uf äm haiwäg vom Forumtreffä, wo mir üs z'näfels trennt hend, han ich min erstä "Weehli" gmacht.
Ha dä aber nöd mit Absicht gmacht, ha aifach ä chli zschnell beschlünigt und denn häts mir s'Vorderrad glupft (ca.1.00m), voll unabsichtlich.
Fühlt sich mega geil a, obwohls nöd so höch gsi isch.
Am nöchstä Tag han is mol absichtlich versuächt, ha aber dä Muät schnäll wider verlorä, ha dä Lenker nöd schö grad ghebät. -
hehe i känns
eifach luege das schön grad schtartisch und wider landisch..
mal churz vom gas abe ruckartig ufzie und chunnt fasch vonelei.. ev chli zupfe am länker went en hööche gang dine hesch..wens z krass chunnt vom gas ga oder/und hinderbräms drucke hilft immer aber beides isch wens schlagartig passiert nöd guet für d gable (fangt a siffe u soo).. ich so wie e notbräms..
-
Ha nu schiss das ich s'vordere Rädli nöd grad(i dä Fahrtrichtig) haltä chan.
-
jau.. mittem yogurtbächer natürli was das agaht au chli schwiriger..
suech der e guets gländ wo breit ich und langi schtraas hett.. zum üebe.. -
I glaub seinzige Problem isch, dass min Töff kein sonän breitä Lenker hät.
Übung macht den meister.
-
da chunt scho guet... hehe
bi de zxr isch das nur im 1ste gang möglich, für s'2 duruf isch das teil eifach z'schwer... scho i div. fore besproche oder den muesch das teil extrem untersetze oder böös pumpe...
-
Zitat
Original von ravi
das isch no loosig gsii.... jetz chanis au ohni müese z beschlünige...de kippunkt isch dee wo s ganze gwicht vo obe abe uf s hinderrad chunnt...
weme schön a de punkt ane chunt brucht mer kei gas me sonder cha sogar verlangseme bis zume gwüsse grad... d.h endloosweheelys.. nur sind s schtrasse al z churz, mues ma e gschiidi pischte finde..Döt wo mir am Forumtreffä am Su durä sind häts ä langi Pistä. Zwüschäd Realp und Andermatt.
-
Also en Wheelie üebe mitere Rännmaschine wo kein Länkigsdämpfer hät isch miiner meinig naa z'Riskant ! Wänn du z'schnäll bisch bim Lande und dänn na de Länker chli schräg hebsch, fangts huere au ufschaukle und Kicke. Hans bim uzweite mal denn au gmerkt ghaa, aber ich han ja Seriemässig en Länkigsdämpfer, also häts nume churz gschauklet. Aber han det scho bööös schiss becho !!!
Mit miinere 600er sind Gaswheelies nöd möglich, mer mues wie de Ravi scho xeit hät gas zue mache und dänn schlagartig wider ufriisse bi öppe 7000 U/min. s'höchschte isch öppe 80cm xii woni gschafft han
Aber ich gaans lieber langsam aa als mich bi 80 z'legge !! -
das isch en gaswheely
es gitt no kuppligswheeliys eifach kupplig zie, ueträje und loslah...
s problem a dere metode isch de töff chunnt ruckartig ue, für hispeed wheelys isch das guet aber zum de kippunkt finde und hebe verschisse wels nur sehr schwäähr kontrolierbar sind...ich wür säge mitt de kupplig und chli zupfe am länker chunnt au kiwi im 2te gang ue...
aber gaswheelys sind uf jedefall sicherer.. und je höcher de gang isch desto besser chameren hebe wel er den nöd so aggresiv reagiert uf gaschüüb..
-
Zitat
Original von :Dark_Force
Wänn du z'schnäll bisch bim Lande und dänn na de Länker chli schräg hebsch, fangts huere au ufschaukle und Kicke.Genau das isch mir passiert.
Bim erstaä mol ischs aber nöd i dä gringstä Form uftaucht. -
[Blockierte Grafik: http://home.goldrush.com/obsoelyt/Goldwing.jpg]
lol -
do schliffts dene siäche aber
de arm töff vorallem de uspuff. -