was mached er met.....?

  • Zitat

    Original von SERVER
    vögle bis mir d lunte brännt...


    Das macht mi grad iiversüchtig... Wer ischs????? Hä, sääg!!??!! Wird mini Analrakete untreu?



    @Bösci und ander VW / Mercedes Transporter fans


    Werum en VW oder Mercedes Transporter???????


    Wemmer das chan haa:
    [Blockierte Grafik: http://i283.photobucket.com/albums/kk296/americanmotorhome/luxury-tunned-bus-2.jpg]


    Lol trotz 30mio mega bescheide imne unbequeme Mercedes Sprinter go reise.. *kopfschüttel*

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • Züri de Dreckshuufe abriesse und e Rennstrecki druf baue, denn wird de Platz ändli mol sinnvoll gnutzt :grinning_squinting_face:


    Nei im Ernscht: Es netts Hüüsli mit chli Land rundum, am liebschte direkt am Riih aber nüt protzigs. Das wärs scho. Denn vilicht zwei identischi GSXR600 fürd Pischte (falls eini kabutt goht isch immer di ander no debii), es grosses Wohnmobil mit Platz für die zwei Töffe inkl. Chauffeur. Vilicht no en Lotus Elise und en nette, unuffällige Hybrid-Kombi als Familie-Kutsche.
    Natürli würi min Job phalte, wür aber ken Lohn me wele :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    30 Mio ned 30 Tusig ! :wand::ugly:


    Kann es sein das als ich diesen Beitrag gelesen hab, (damals als er gerade neu war) das da noch 30'000.- standen?!

  • Zitat

    Original von Jazzmonster


    Kann es sein das als ich diesen Beitrag gelesen hab, (damals als er gerade neu war) das da noch 30'000.- standen?!


    Du lisisch en Biitrag und postisch erst spöter :confused_face::ugly:


    Jo zerscht esch 30'000 gstande hesch recht :mad:

  • okey... dann eben mit Sfr. 30'000'000!!!


    Ich würde mich in der Filmbranche einnisten. Kontakte knüpfen, Drehbücher schreiben, Sponsoren suchen und dann Filme im Style von SNATCH drehen! *yeah*


    mit dem Rest einen 12er Wohnblock kaufen und alle mein Kollegen gratis dort wohnen lassen! die obersten 4 Wohnungen würden zu einem riesen LOFT umgebaut werden für mich und mein Schätzchen. Dannach bleibt sicher noch genügend um einige Bikes zuzulegen und die meiste Zeit auf der Rennstrecke zu verbringen...


    Der Rest wird angelegt... und von denn Zinsen wird gelebt!


    raiden.ch: Jeder Post muss doch sorgfälltig überlegt sein! oder nicht?! :face_with_tongue: ne, hatte damals nur grade keine Zeit!

    Einmal editiert, zuletzt von Jazzmonster ()

  • Mit 30 Millione...


    ... würd ich zerscht mal mini beste Kollege zäme sammle und eifach mal paar Mönet da und det ane reise und eifach nur s'lebe gnüsse. Und zwar i jeder hisicht und art...


    Wenni denn mal zrug bin würi mir denn grad nach Lust und Luune en geile Töff chaufe und es geils Auto. So en Dodge Charger wär nöd schlecht :face_with_tongue:
    Denn ä deeeeeftigi Loft in Rom chaufe und tschüss zäme... Denn hemmer eus mal für es wiili gseh :grinning_squinting_face:


    Det würi zerscht mal es Jahr (oder 2) wiiterhin eifach nur grad mache wasi grad lust han. I dere ziit würi mir überlegge wasi mit dem Geld afange chönt. Irgendöpis würi wöle mache, also würkli öpis kreiere. Irgend en Musig lade oder eifach nur ä Bar oder öpis i dem Stil... Schaffe würi selber natürli nöd, ich gibe denn lieber paarne Römer d'Möglichkeit mal en Job z'ha... :grinning_squinting_face: Da steckt natürli en soziale Gedanke dehinder :face_with_tongue:


    Und so würi glaub öpe bis a mis Lebesend lebe, ohni extravaganti Asprüch und Aschaffige, aber immer mite Möglichkeit mir grad chöne leiste wasi will... Ich denke das wür zimmli ufgah uf die art...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(