Tagestour am 14.5

  • Kann ich mich euch noch anschliessen? War bisher noch nie im Schwarzwald.. :whistling:

  • Also vo mir us chasch gern mitcho.. Weiss jetzt eh ned wer würklich alles chunnt!
    Ich glaube das gsehni resp. gsehmer morn morge am 9ni denne :smiling_face: Ich bin eifach dete am 9ni und fahre um die 09.15 ab, und luege am Morge bevori dihei losfahre sicher namal da ine

  • Ah okay. Ja ich wird jedefalls dört si. has au ned grad wit vo hier:)

  • Wuerdi (Mann) da eroeffnigs Thread definitiv apassa ? Mit wenn wo und was jetzt ?
    Daenn kemmti vielicht au, aber i wuerd gera wuessa mora oder uebermora.. :p
    Han no Profil in da Reifenmitte :grinning_squinting_face:

  • @sorry all ha am Morge verpennt... Frankreisch steck noch irgendwie in den Knochen.. :whistling:

  • Jup häsch würklich was verpasst! :thumbup:
    Han mis Schwarzwald Trauma überwunde und dank Navi & Routeplaner simmer ohni eus z verfahre ziemlich im Südschwarzwald umecho.. Am Morge isches nachlie (sehr) frisch gsie, aber abem Mittag eifach traumhaft! Super Tag gsie und dä Chris89 isch en sehr angenehme Begleiter gsie :freunde:


    Aber eigentlich isches ja scho fascht chlie unverschämt wieviel Kurve die dete händ! Ned nur i dä bekannte Täler (Alb-, Steina & Wehra) sondern eigentlich egal wo dure das fahrsch, Kurve ohne Ende 8|


    Gange sicher glie wieder :love: