Beiträge von highroller

    ok den macheds halt en db-mässig vor ort. :face_with_tongue:


    die chamer nacher sowieso wider afächte, da de holzkopf vermuetli d messbedingige nöd ighalte het ?


    nimme nöd ah, das er eifach de mässer hine anehebt und seit ," gäbed si mal gas " und er dänn eifach de hochst wert nimmt :confused_face:


    wenn mer bim auto en uspuff wott la abnäh und si det en DB test mached, isches zimlich kompliziert mit mässwinkel , abstand etc..


    . nützt aber nichts, wenn man erwischt wird. Für den Betroffenen kann es da knüppeldick kommen.... :whistling:


    lol knüppeldick findi liecht übertribe. es git eifach e azeig und e puess und mer muss en lislige pott montiere und vo vorfüehre. kostepunkt 500 - 1000 chf. Im SCHLIMMSTE FALL.
    han ja mal müsse zahle weg em ne arrow uspuff ade mito wo natürli kei zuelassig gha het.

    und de Tacho wo ned funzt muesch au ne



    Verbogeni felge und en tacho wo nöd funzt, merkt mer selber sehr guet.


    En zueglahne uspuff, wo 2db z luuht isch, merkt mer selber gar nöd. oder hesch du en DB mässer im ohr und weisch sofort wer de ton z luuht isch und de gränzwert überschrited ?


    btw het no nie en bull gluegt ob mini felge rund sind und de tacho funktioniert .


    und es het au no nie eine en db mässgrät aneghebt.

    hesch eifach es problem uf de mfk , willd ned durechunsch wenn er z luht isch.


    und ich bin scho meh als 20x ine kontrolle cho mit em 2 rad.

    Warum blöde Vergliich?


    .


    will en uspuff kei verbruchsmaterial isch.


    und wer macht scho e DB mässig binere verkehrskontrolle ? vorallem bim original oder zueglahne uspuff . no nie so öpis ghört, no nie erlebt..



    @ zdriver.. das sind eifach irgend welchi anahme wo du denksch. bisch überhaupt schomal ine kontrole cho?

    perfekt danke für info, da fallt mer d entscheidig grad chli liechter. aber muss glich no chli go probefahre.


    und ja bide ktm 690 sm , isch de uspuff UND die frontmaske es absoluts no go. gseht us wie en storch mit gschwullne haxe .

    @ ammu . budget wär so 5000 .. Und de marc behauptet ktm lc4 seg n bonsai töff. also d 690 smc. :face_with_tongue: und di andere sind doch voll afällig, also de motor vorallem ? will ebe nöd di ganz ziit zum mech hösele und s zylinderli la hohne xD


    ich suech eigentli en grosse töff a la bmw enduro, mit vill leistig a la 690 smc und wenig gwicht a la drz 400 und zueverlässig wie e xt 660 .. aber ich glaub es wird en kompromiss ge. :upside_down_face:


    @yam . schade, hätte eben grad ein gutes angebot für eine DRZ-S


    bräuchte das ding eigentlich nur für nähere umgebung mit vielen kurvenhaltigen hügel. da ist die gixxer eben zu schwerfällig um um die engen kurven zu wetzen.


    aber denke langsam ,es wär besser chli me uszgeh und defür grad e 690 smc z neh..


    hend die irgend welchi kinderkrankete womer müsst druff luege bir besichtigung ? oder schusch sache wo gern kaputt gönd ?


    isch das normal das d kuplig nach 20'000km scho dure isch ? siehe ( http://auto.ricardo.ch/kaufen/…tm-690-smc/w/an502611113/ )

    Ich weiss nicht inwiefern dieses Beispiel "verhebet", aber es ist wie mit den Rollern: die Dinger empfinde ich als recht laut und nervtötend, werden aber wohl von den dB-Werten nicht so laut sein (meine Annahme). Aber durch den speziellen Ton empfinde ich sie als sehr laut und nervig: "mööööööp, möööööööööööööööp.... " :grinning_squinting_face:


    das bispil chönt vo mir si :grinning_squinting_face:


    roller dreht au höher als son langwilige v2 wo nur bis uf 8000rpm dreht, drum tönts au nerviger.


    wie wend im summer wotsch ischlafe am abig und e mugge flügt a dim ohr verbi.. isch nöd luuht. aber so en hochfrequentige ton, das es extrem nervt.

    ja klaro, deine antworten sind mir meistens die liebsten, obwohl man immer soviel lesen muss :grinning_face_with_smiling_eyes:


    ok dann ist die xt vermutlich gestorben, ich dachte eben die sei wenigstens genug gross und nur schwer, aber sonst lustig.


    wenn man sich dieses video anschaut, scheint sie noch recht flott zu sein :


    http://www.youtube.com/watch?v=be3B7HuLrvE


    aber ich geh donnerstag mal moto center winterthur und frage ob ich die xtx probefahren darf. tenere gefällt mit optisch gar nicht :upside_down_face:


    honda fmx fällt weg, kolege hat so ein ding, da nehm ich lieber eine DRZ.


    stimtm es, das die drz ein problem mit dem steuerkettenspanner haben und desshalb viele motorschäden gehabt haben ?


    und wieso drz nur 14ps im ausweis ? hat doch 29kw ? und auspuffe gibt es, habe schon leovinces gesehen, würde in notfall auch mit einem nicht zugelassenen auspuff rumfahren.


    ktm 690 smc wäre schon das beste, aber auch am teuersten. und im winter würde sie vermutlich rosten oder wäre zu schade dafür.

    alts thema, aber immerno aktuell xD



    chamer öper öpis zur Yam XT 660 X säge ? Isch das au so es chlises bike wie d drz oder hend da au grossi lüüht druff platz ? wie lauft si so ? gits richtigi uspüff mit ch zuelassig für das bike ? :love:

    hett ez mal behauptet normal sind 6000km service intervall.


    und 750.- isch nöd vill, würdi ez no zahle .


    oder luegsch îm service büechli, was alles gmacht werde muess und rechnischs mal na oder kaufsch teili selber bilig im internet und machsch es selber.


    dann könnte man doch ein gewisses feintunig des topfes vornehmen oder,?, sprich entweder topf ausbrennen bis zum erlaubten maximum oder wenn möglich zerlegen und so optimieren... oder dann mit dem db killer versuchen diese 5 db raus zu holen ...


    haha ausbrennen.. davon war ich auch immer fan. mit 14 als ich noch mofa fuhr. :winking_face:


    und zerlegen und optimieren däfsch eh nöd, wär manipulation.


    wie wenn mer de db kiler modifiziert und si merkeds, git me stress als wend en eifach ganz weglasch.