Beiträge von Töbi

    genau wäg dem scheiss hani scho zwoi mol de moke gschlesse, jetzt bechomi en vertex cholbe, hofentlech häbed die besser als original.

    gianelli isch eh scheisse, das händ mer scho vell lüt bestätiged.
    de bescht komplet topf för d`dt esch ond bliebt de athena! öberzüged euch im dt-forum, die säged alli sglieche!


    zom thema me pfopf oneuse: en ränntopf för dt häd es chliners volume ond brengt dadurch me leischtig im obere berich, wänner im ondere meh wänd, müend er de orig. dra lo ond allefalls nor de dämpfer wächsle.



    @Götz bstellige


    lönd d`fenger fom götz die hönd hönd mi au scho verschauckled!


    han mi derbschtens uufgregd ab dene sieche!


    Zitat

    rollo 0815
    und als Extra im Lieferumfang enthalten:


    5 Zündfunken und 0,1 bar Reserveluftdruck


    hahaha! :lol: :F

    hani scho, de well 180.- för cholbe mit allem zubehör.
    ond de zyli loni inere lokale zylinderschlieferei hone.
    weiss aber noni, was mi das choschtet.


    min mech häd mer dazumal für de 145ccm satz vo athena 800.- welle abneh, dänn werd de 170ccm satz no tüürer sie bi ehm...
    Jetzt schiessts mi a! mach de orig. moke zwäg ond fertig isch!

    du schbrechsch us minere seel, got mer genau so.


    blöderwies send die orig. teili schweine tüür, also loni nochli di alte dra!

    BULLSHIT!!!


    Scheiss götz!!!


    erst hatte ich dreimal per email nachfragen müssen und hatte noch immer keine gescheitte Antwort erhalten, dann nach drei telefonaten hiess es, es sei alles an lager, bis auf den auspuff.


    ...gut soweit, das ganze bestellt...


    lange Zeit später rief ich wieder an, wo denn nun das mat. sei, da hiess es auf einmal, dass der Zylinder mindestens 4 Wochen Lieferfrist habe!


    ...okay, ganze bestellung annuliert.


    so langsam kotzt es mich göttlich an!
    ich gehe nun fast seit einem Monat mit dem scheiss Zug arbeiten, und es ist das schönste wetter seit langem!!!:W


    ...dann hohne ich den orig. Zylinder halt.


    hat jemand eine ahnung, wo ich einen vertex kolben herbekomme?

    Zitat

    Original von Milhouse
    Höe werum het de dr Gnabber dr Titu "O-Poster" :confused_face:


    Jo hesch recht, die neue heisse nume Vespa si aber keini me, mit Variomat und Plastikverschalig :W



    ...genau metall rocks! :smiling_face_with_sunglasses:

    Zitat

    Original von Peak
    Jo da chon ech nor eis säge: Try and Error. Ech wot das mache. Ond drom werd ech worschindlech am afang achli liide.



    aber ned met carbon!


    brobiers gschitter mol met glasfaserplatte, das esch scheiss belig im gegesatz zo carbon...