Beiträge von Wildcard

    Moin moin!


    Wär's ächt mögli für die eigene Avatare d'Limite chli z'Lockere, also z.B. max 20-25kB und kei Beschränkig vo de Uflösig?


    Ich mein die frässed no unbedingt vil Heu....


    Grüessli

    Milhouse: Wenn d' 125er Prüefig mit de alte Regelig gmacht hesch, gilt d'Zweijohresregelig genau glich wie wenn jetzt d'A Beschränkt machsch.


    De Toretto hett das genau so gmacht (125er nach altem System, 2 Johr gwartet, grossi Prüefig nach neuem System gmacht).


    Solang de Füehrerschi nöd umträge losch, dörfsch no kei 25kW Töff fahre.


    Einwohnerkontrolle: Muesch uf'd Gmeind go und det säge dass do die Bestätigung bruchsch für de Füehreruswis. Die hacked's denn glaubs grad uf's Formular ue. Chostet bi üs 5 Stutz :smiling_face:


    De Sehtest muesch sowit ich weis nomol mache. Frogsch am beste bim Strosseverchersamt, aber ich glaub de isch nur irgendwie 6 Monet gültig oder so...

    Zitat

    Original von Scooby
    Ich han mini A1 nach de neue Regelig gmacht, das heisst ohni praktischi Prüefig.
    Wänn ich jetzt die Praktisch wür nahhole, chan ich dänn nach 2 Jahr A mache?? :confused_face:


    Wenn de A1 nach de alte Regelig gmacht hesch, chasch nach 2 Johr de A (unbeschränkt mache).


    Wenn en nach de neue Regelig gmacht hesch, isch er "nüt" wert. Denn chunsch nur via A beschränkt uf A.

    also:


    a1


    prüfig:
    - max. 125ccm, max. 11 kw


    nochher dörf mer fahre:
    - max. 125ccm, max. 11 kw



    a (beschränkt)


    prüefig:
    - max. 25 kw, max 0.16 kw/kg Leergewicht
    - min. 126 ccm


    nochher dörf mer fahre:
    - max. 25 kw, max 0.16 kw/kg Leergewicht


    a


    prüefig:
    - min. 35 kw
    - leistigsgwicht isch piepegal


    nochher dörf mer fahre:
    - alles mit 2 räder :grinning_squinting_face:



    quelle:
    http://www.yamaha.ch/microsites/ausweis03/pdf/1_d.pdf
    http://www.strassenverkehrsamt-tg.ch -> FAQ



    alti kategorie -> neui kategorie:


    a1: wer de a1 het, cha uf's stva go, und EN NEUE FÜEHRERUSWIS usstelle lo wo d'kategorie a (beschränkt) au itreit isch


    a: änderet sich nünt


    quelle:
    http://www.yamaha.ch/microsites/ausweis03/pdf/2_d.pdf
    http://www.strassenverkehrsamt-tg.ch -> FAQ

    Zitat

    Original von Milhouse
    I ha dr grösser Töff ja scho, plus e Fahrzüguswis vomne angere Kanton wo mit "annulliert" abgstemplet isch. Mini Mito isch bis Endi Jahr versicheret, und für d Ducati weti d Versicherigsgsellschaft wechsle. I ha no dr alt Fahruswis, auso dr gross Blau.


    Muesi itz dr Uswis für d Ducati scho vorher verlange? Oder macht das d Versicherig? Chani z Numero bhaute und eifach umschrube wes so wit isch? Wenn muesi dr Lehrfahruswis bsteue?


    Damit de Töff chasch ilöse, muesch en Versicherigsnochwis ha. De chunsch (wer chunt druf?) vo de Versicherig über.
    Wenn'd chli en gschide Versicherigsheini hesch goht de grad selber uf's Strosseverchersamt und löst de Töff i wenn du kei Zit hesch.


    Zum ilöse bruchsch wie gseit de Versicherigsnochwis plus de usgstempleti Fzg-Uswis, denn isch da uf em Stva e Sach vo 5 Minute (+ 45 Minute astoh :grinning_squinting_face: ).


    I ha d'125er und die grossi mit Wechselnummere gha . Sprich beid Töff gönd uf di glich Nummere, zahle tusch glaub nur die türer Versicherig/Strossestühr plus e Wechselschildpauschale.
    Denn chasch d'125er eifach uslöse wenn si mol verchaufsch, und d Wechselnummere wird wieder zu ere "normale".


    Öb da aber au goht wenn de einti Töff bi Versicherig A und de ander bi Versicherig B hesch weiss i nöd, do muesch d'Versicherig froge...


    Edit: De Töff chasch natürli scho ilöse, bevor de Uswis hesch. Nur fahre törfsch halt nöd ;(


    Gruess

    So, denn tuen ich halt mis Schätzli au no do ine :mosh:


    Isch e KTM Duke II, Johrgang 2002, alles no original (bis uf es paar Chratzer :face_with_rolling_eyes: ), und sie lost uf de Name "Arod" (jedes Ross brucht en Name, au wenn's us Bläch isch :grinning_squinting_face: )


    Sie isch leider chli dräckig, aber isch jo eh e KTM, do ghört das so..


    [Blockierte Grafik: http://mypage.bluewin.ch/wildcard7/images/duke_vl.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://mypage.bluewin.ch/wildcard7/images/duke_vr.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://mypage.bluewin.ch/wildcard7/images/duke_hr.jpg]


    Wie ich mini Kollege kennä, werded bald au no bilder vonere Kilogixxer und ere R6 cho :winking_face::winking_face::winking_face:

    Also ebä wäg de Originalpneu hend jo scho anderi gschribe.


    Es chönt aber au sie dass min Hinderreife irgend en Produktionsfehler gha het oder so, will de isch würkli u huere schnell weggrutscht....


    Mit em Sportec M1 bin i extrem zfride, hebet super guet (au wenn's chli füechter isch no), und d'duke fahrt sich demit wie es mountain bike. über de verschliss chan i no nöd vill säge, de reife isch jetzt erscht sit knapp 2000 km druff... so wie's usgseht goht de aber au nöd schneller druff als de pirelli


    s'gliche han i mit minere au gschafft (nach 150 km NEU ARGH!)


    aber het nöd vil gmacht:
    - lampemaske verchratzet (wiss - gseht me fasch nöd)
    - kuppligshebel agschliffe
    - dekohebel agschliffe
    - lenkerendgwicht agschliffe


    und das nur weg denä DAMMI pirelli pneu (und wil i nie weiss wenn zvil isch), mit de sportec woni jetz druff ha, wär da nie passiert :]