tja, das isch halt chle d problem wo ier jungä hend.
1. är isch dr chef
2. du bisch dr stift
3. gältid für dä chef und für dr stift nüd diä gliichä reglä
und 4. gids fürä stift gar nüd umäzchotzä wänn dr chef seid äs siigi so!
tja, das isch halt chle d problem wo ier jungä hend.
1. är isch dr chef
2. du bisch dr stift
3. gältid für dä chef und für dr stift nüd diä gliichä reglä
und 4. gids fürä stift gar nüd umäzchotzä wänn dr chef seid äs siigi so!
schallenberg
ha keis pic, gibä wiiter!
mmhh dr linkin isch dra, är heds ja au scho gwüsst....
dr milan hed julier gseid und du hesch das obä gschriebä!
ich bi au nümmä drus cho
ZitatOriginal von Dani-7R
Niid ganz richtig aber äs Land stimmt emol
äs land? dr kanton?
dä wärs sicher nüd dr gotthard
mmhhhh, jetzt ischäs doch dr gotthard gsi 8o
irgendeinä hed da chle äs leck i geografie
isch au eifach gsi!
aber isch scho klar für all diä mitäm L, diä dörfid ja gar nüd is usland und somit isches halt schwär für diä
kei chance mitämä töff gägä äs auto wo chle power hed z.b. evo etc.
evt. bim grimsel, wills eifach ä superstrecki fürnä töff isch (langi gradänä).
und de wo meint diä alt r1 mit "nur" so und soviel ps zeig mer der wo diä alt r1 voll uusfahrt. grundsätzlich bin ich dr meinig das diä meischtä scho nä 600er nüd voll chönd fahrä.
demfall sind's schwöstärä ?
dr oberalp uf dr bündner siitä. ufgähr i dr mitti zgüschä pass und chur
natürlich auch von mir ein grosses halloooo
zxr fahrer ganz besonders
meine zxr kam vor jahren auch von einem thurgauer zu mir
d'Urner Päss sind definitiv nüd für 125er.....
will.....
deht sind mier
also, immer schön rächts fahrä und nüd rüüchä
zviel wasser, so isch nüd luschtig. und sauchalt isch dänk au nu grad.
bi letschts jahr so früäh ufä gsi, isch nüd gad so spassig....
muäschäm halt einisch is gsicht inä längä...
aber äs müäss dunkel si und är darf di nüd ärchänä.
was/wo isch garden?
ä club nimi ah?
das isch doch äs bett?
was hender dä al deht gmacht?
ha gmeint sig im garden :hehe:
ich bin schon länger im forum unterwegs wie ihr bestimmt schon bemerkt habt.
nur ein kleines detail habe ich übersehen: ich habe mich ja noch gar nie vorgestellt!
das hole ich hiermit nach.
meine töffkarriere begann relativ spät (mit 25 lenzen), damals kaufte ich mir eine kawasaki kmx (125er) und gurkte so durch die gegend, bis an dem grossen tag wo ich mit einem kollegen den oberalppass rauffuhr (er mit einer gsx-r, 1100er glaub ich waren das).
tja, ich drehte das arme motörchen hoch und schaltete wie ein irrer und er hatte nicht mal 3000touren und zog ganz einfach davon. ich fuhr daraufhin nach hause und fuhr keinen meter mehr mit der kmx. am schluss (nach den 2 jahren) verschenkte ich sie sogar.
so gingen die 2 jahre vorbei und ich kaufte mir meine zxr 750 die ich heute noch fahre. von da an wusste ich wieviel spass töffahren machen kann.
warum ich immernoch diese maschine fahre? ganz einfach - einmal kawasaki, immer kawasaki (und grün muss sie sein). das schöne daran ist, das es nicht mal mehr soviele davon gibt. klar eine zx6 oder zx10 wäre auch geil, aber es ist halt keine zxr
zu meiner wenigkeit: ich bin im kt uri aufgewachsen und erkundete schon früh die urnerpässe, dort bin ich auch heute noch am ehesten zu finden (lieblingstrecke susten-grimsel-furka in dieser reihenfolge). ich fahre nicht so gerne alleine (mit wem soll man sich da denn in der gartenbeiz unterhalten?).
meistens bin ich an einem abend (max. 1x/woche) oder noch lieber am sonntagmorgen unterwegs, damit die familie auch noch was von einem hat. ausserdem hat es mir am nachmittag viel zu viel verkehr.
ich fahre gerne zügig bin jedoch kein kurvenhetzer.
tja das wärs dann in etwa meine ich....