Beiträge von Sam

    ha mau ir freizit die erschte paar "sätz" vom wing tsung glehrt, isch no effektiv.nume wenn das jahrelang machsch, unds düräziesch, wärdä dini reflexe so gschuelet, das wen dir e koleg vo hinge uf d schultere chlopfet u di wot überrasche du di grad umdräisch und ihme 4 fache splitterbruchsch beschersch:D

    I ha es klitzeklises problemli.
    und zwar hani bi geiwiz.de e athena sportuspuffalag us karbon bstellt, wo au isch acho, iz hemer die kei papier gliferet derzue.und si melde sech uf mini afrage hii nümme. iz weisi nid obs überhoupt papier da derzue git, oder nid.
    wöu ev. muesi de siech gad drabrisse wöus suscht azeig git.

    endlech hei die bürogummis es gschafft nach ca. 2 monat mir e termin für mini theorieprüäfig zgä.
    ab em 14.7. hani mis L wenn aues guet geit.
    freue mi ize scho wines chlises chind!

    also weni dr töff stah ha, denn ziehni d kupplig bis a griff here, und wen dr töff den imne gang isch, muesi zerscht rucke und 2-3mau woter griffe, ner ersch nimtsne use...

    Also ich habe 2 ineinander verkeilte Probleme.
    Als erstes ist der Kupplungshebel sehr wackelig, also sehr locker angemacht.Aber der ist ja leider nicht verschraubt, muss der (Cagiva Mito 1999) so "lodelig" sein?hat ca 5 cm spiel von unten nach oben.
    Und das noch grössere Problem ist, dass die Kupplung nicht immer hundertpro zieht, also erst wenn der Töff läuft.Sonst wenn er nicht läuft, kann ich die kupplung ziehen und der gang ist dennoch drinnen oder es schleift zumindest ein bisschen.
    Weiss jemand wie sich das beheben lässt oder was es überhaupt ist?

    softgun isch nid ganz zgliche, das isch 6 resp 9mm plastikchügeli vo vomne luftdruckstoss wo mechanisch vo hang erzügt wird tribe wärdät, das cha nuet!!
    das wo hie gsesch si ca 2 bis 3 cm grossi chugle mit flüssigwachs dinne, vore druckgaspatrone atribe, die chlepfe de wid sou;)

    Eigentlich möchte ich nur das Ritzel wechseln,
    und dafür muss man bekanntlich die Kette rausnehmen. Kann mir jemand sagen, ob man da spezielles Werkzeug braucht dazu, und/oder ob das lange dauert und mühsam ist?
    Und vorallem, wie man das genau macht?ich möchte was dazulernen und mir mechanikerkosten ersparen...
    und wie wechselt man das zahnrad hinten?ist das mühsamer?
    dnake im voraus.....

    Das ist ja schweinighsc weit.Da ich den Töff zum Neubedüsen zum Mech fahren möchte, kann ich nicht so weit ins berner oberland fahren, ich wohne ja fast an der grenze zu solothurn.da habe ich angst vor einem kolbenfresser. machen auch normale mechs, honda vertreter z.b. da was für mich?hat jemand erfahrung mit mechs aus schönbühl urtenen oder jegenstorf oder so?

    hesch e ahnig wivil zylinder u vergaser choschtet so ca?nime a schweinisch vil....also i ha iz athena, u dä bringt nid so vil, isch aber ou noni bedüst

    Habe nun eine Athena Komplettanlage draufgemecht.
    Was würdet ihr denn Empfehlen, ich meine wenn ich das grösstmögliche Ritzel draufmache, hat er ja immernochh Schweinisch Anzug, oder nicht?
    Das ist aber legal, da er ja nicht mehr Leistung kriegt, und Abeschränkt dann ja nur nach Leistung geht, max. 25kw, oder?
    was ist das grösstmöglichste Ritzel?


    und Robi was empfiehlst du mir, ein kleineres Ritzel draufzumachen oder ein grösseres?
    Beim kleinsten, was wird da der maximalspeed ca. sein?und wie beim grössten?Weil ich hätte schon sehr gerne grosse Power und dennoch so 120 sollte er minimum laufen...macht so ein ritzel viel aus?5kmh, oder mehr?
    momentan 140 tacho.

    Habt ihr eigentlich , ihr ehemaligen oder noch Besitzer einer Cagiva, einen vertreter gefunden für Cagiva, wo ich Cagivaspezifische fragen gut beantwortet kriege vom Mechaniker?
    Oder reicht es, wenn ich zu einem Xbeliebigen Mechaniker gehe?