Beiträge von Wheeler

    Muess ganz ehrlich säge, ich würds au lah.


    Ich weiss wie verführerisch das ganze tönt, aber en privatkredit würdi nur im üsserschte notfall ufneh.
    Es isch sehr unkuhl monet für monet en fixbetrag müesse weggeh, au wenns rein rechnerisch langed..



    Und wenn, denn sicher binere bekannte organisation und ja ned bi so öbberem wonen artikel ide zitig het oder so..^^

    @Threadsteller:


    Was mir ufgfalle isch (het mir de fahrlehrer verzellt), isch das mer bide kurve halt effektiv de helm sell dreihe, au wenns eig. ned nötig isch wellmer au so chan id kurve ineluege, aber nur so gsehts halt de expert..^^ Und suscht muen sich halt de experte sicher fühle, ich han mir au 1000 vorwürf gmacht bide prüefig und bin eig. sauschlecht gfahre, aber anschinend hets doch glängt. Und die Durchfallquote..naja ich glaub ned so dra.


    madLemon: Ich wohne z wettige, falls luscht hesch mal go fahre oder öbber suechsch wo hindedruf chunnt und chli tuet luege, wäri sicher au mal verfüegbar,

    Ich muen säge (3x holz alänge) ich han zum Glück nani en ernschthafte Unfall gha..


    S einzige (und das isch echt doof gsi) isch woni mit minere damalige R6 am vollbrems üebe gsi ben, han panik gha dasi z langsam bremse denn und drum immer weder güebt. Tja bin denn halt agfahre, 50 km/h, vollbrems und während de vollbrems no gmerkt dasi irgendwie z langsam bin.
    Und wies halt so isch, hani denn d bremsi konsequent feschter drückt und feschter und feschter...


    ...was natürli s ganze gwicht ufs vorderrad verlageret het und ich denn plötzli 90 Grad zum bode gsi ben, han mir denn na überleit obs schlauer isch d bremsi loszlah oder ned, han mich für letschteres entschiede. Bin schliesslich mitem töff voll ufd siite gheit, het mir zum glück nix gmacht, und de töff het dank sturzpads nur en chratzer am spiegel abbecho :smiling_face:

    Möp^^ do isch au na en gamer!


    Battlefield 3 chani unterschriebe :grinning_squinting_face:


    Töff-simulatione gitz ja wenig womer würkli chan ernscht neh, und uf MotoGP stahni ebe ned so


    Road Rush isch doch de hammer gsi :smiling_face_with_sunglasses:

    Hi Sheik


    Ich würde auch am ehnsten noch zu einer Yamaha Tzr 50 raten.
    Ist halt ein bisschen kostspielig und alles, aber fühlt sich gut an (war auch mal 50gerli-Fahrer), ist meeeeistens relativ zuverlässig und wenn sie mal nicht geht ist die Reparatur je nachdem nicht zu teuer^^


    Occasion findet man die auch einigermassen günstig, nur muss man da halt aufpassen welche man nimmt, da es immer solche gibt die nicht ganz nett mit ihr umgehen.


    Rs50 hast du wahrscheindlich mehr Probleme als mit einer TZR, würde ich mal behaupten. :grinning_squinting_face:

    Ich denk, die paar Täg chamer no warte, es goht ja meischtens würkli relativ schnell. Bi mir isches knapp 2 Täg gange, s isch würkli uh schnell.


    Chan mir höchschtens vorstelle, das wemer dringend (who knows) is Usland muen mitem Töff, mer eventuell bim Strassi öbbis speziells chan go hole, aber ich denk de ufwand betriibets denn au ned.


    Was wär wemer eifach ohni uswiis würd is usland wür gah und wemer kontrolliert wird säge, mer heg en vergesse? chönt doch na funktioniere :grinning_squinting_face:

    Wemmer scho grad bi dem thema sind, hetti au na die eint oder anderi frag:


    Ich wirde nechschts jahr (aso 2014) 25gi, und han d prüefig grad erscht letscht wuche bestande:
    Wär's en schlaui idee, mit 25gi eifach de Lehrfahruswiis z beaträge, aber d prüefig nöd z mache (da de ja es jahr gültig wär), somit chönti eis jahr früener offe fahre?

    Ja guet, übersetzig isches thema, da hani nid bedenkt gebi zue.


    highroller:


    Ha nix vo höchere endgschwindigkeit gseit, ehner d beschlünigung wird wahrschindli binere 1000er drosslet doch biz höcher si als binere 250er :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Aber ebe, gschwindigkeit selber macht ja au nid so vell us, erlaubt sind eh nur 120 ide schwiiz vo dem her isch de rescht eh unwichtig :winking_face: Aber chans guet verstoh. Ich würd selber au kei 1000er drossle aber ich find beidi siite hend es paar gueti argument

    Aso ich find ehrlich gseit, es wird es z grosses tatü-tata drum gmacht.


    Ich gsen ned ganz, was gnau andersch isch wemer e 600er drosslet, wo velecht offe 130 Ps (nehmed mer mal d Sportler ah) oder en 1000 mit je nachdem 150-190. Technisch gse isches sichr machbar. Und mir beschlüünigt au sichr schneller als es velo und en 250 er :smiling_face:


    Anderersiits sind eifach die enorme chöschte s problem, und denn je nachdem dasmer en Maschiene mit 34 ps denn het, wo aber dütlich schwerer isch als jetzt en 600er.


    Fazit: Wer's wott mache, de sell das doch. ökonomisch gse machts selbscht mit de hohe chöschte glaubs no sinn.



    Btw: Zx-10r: Offen 190 Ps, gedrosselt: 34 = ungef. 18 % der Leistung
    Zx-6r Offen: 120 Ps gedrosselt: 34 = ungef. 28 % der Leistung


    Sonen unterschied?

    Kleiner Tipp von einem, der schon den einen oder anderen Fehler gemacht hat:


    Lass dir wirklich Zeit, bevor du ein Motorrad kaufst. Lass dich nicht von irgendwelchen "guten Angeboten" stressen, die dir das Gefühl geben "Jetzt oder Nie". Vorallem bei Supersportlern trifft man desöfteren auf verheizte Motorräder. Da kauft sich dann jemand ne R1 oder was auch immer, heizt bis zum geht nicht mehr und verkauft sie 1 Jahr später wieder.


    Also:


    • Lass dir Zeit
    • Nimm einen Händler deines Vertrauens mit, der die Maschine objektiv beurteilen kann und auch die wichtigen Kleinigkeiten beachtet
    • Am besten immer mit Serviceheft, falls Reparaturen gemacht wurden: Rechnungen geben lassen
    • Sobald du das Wort "Rennstrecke" hörst, augenblicklich aufmerksam werden.
    • Immer mal nachfragen, ob wirklich unfallfrei und warum das Motorrad verkauft wird


    Ab und zu findet man eben dann doch das eine oder andere Motorrad, das von seinem Besitzer liebevoll gehegt und gepflegt wurde :smiling_face:


    Viel Glück noch :smiling_face:

    Ich würd ehrlich gseit binere Occasion mit 10'000 Km kei Vollkasko mache (ussert du chasches dir wüüüürkli leischte), mini het knapp 5000 jetzt und isch au teilkasko-versicheret. Ich glaub Vollkasko lohnt sich nur bi ganz neue Töff oder halt wenn sehr viel kostspieligs dra veränderet wurde isch!


    Z750 isch super zum afange, het gnueg power, aber au ned zvell, isch wendig und gseht au na guet us :grinning_squinting_face:

    Danke nochmals für die Antworten!


    Natürlich war die Maschine die ganze Zeit beim Mechaniker, wollte nur mal so die Meinung der erfahrenen Schrauber etc.
    hören :smiling_face: Nun ja, scheint als wäre die Motorwelle abgenutzt und die Ritzelmutter war nicht mehr existent..


    Es wurde nun Ritzel + Mutter ersetzt sowie punktgschweisst, ist zwar nicht die "richtige" Methode aber
    3000 Franken für eine Motorrevidierrung habe ich leider nicht, jedenfalls sollte es so 1 oder 2 Jahre weitergehen..


    Da hat man ja noch Zeit zum sparen :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Also die "komischen Geräusche" sind erst nach dem Abschleppen aufgetreten als ich das Motorrad noch zum Händler schob im Leergang, für mich tönte es irgendwie als hätte die Kette ein Problem.


    Ich denke, wäre es wirklich das Getriebe hätte ich doch schon im Vornerein was bemerken/hören müssen oder nicht? DIe Gänge liessen sich auch nach dem Vorfall wunderbar reinmachen nur eben "greift" da was nicht..Der Motor selbst läuft ohne Probleme


    Und noch was zum Ritzel (Kenn mich da nicht so aus, meine aber das VORDERE ^^) da wollt ich eben auch nachschauen, konnte aber nichts sehen da es so einen Plastikschutz davor hat..Sicht ist total blockiert