mini ZX-10R

  • Zitat

    Original von Labyrator
    ...ich bi wieder frisch verliebt :grinning_squinting_face:


    Das wämmer au hoffe bi dem Teil :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • ned schlächt. trefft ned ganz mi gschmack, aber ned schlächt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • gset no guet us moll :winking_face:
    nei gfalltmer würklich guet das maschineli :grinning_squinting_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Zitat

    Original von Labyrator
    aber gsx-r isch ebe au es mega schöns baby, ich het sie allerdings in schwarz gno, lol


    Also d'Kilo ? oder 3/4 oder 600er ? Ich han sie ja zum Glück (fascht) schwarz ! :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit isch jo hammer geil. A därä stimmt jetzt ächt aifach praktisch alläs. Verdammt man ich wünsch dir ganz ganz vill Spass. Und went mol Zit hesch chum sie uf Wil go zeigä, den chönd mir üsi 1000'er mol no chli rüüüchä loh :winking_face:


    Apropoz, das mitäm Ihfahrä isch immer so ä Sach, do gits die verschidänschtä Theorie, gell wildcard.
    Die Meischtä Mechä wo ich kennä sägä jetzt amel aifach mä söll sie bis 500 km aifach nöd grad uf 10 jagä, aber bis 7, 8 törf mä scho, s'wichtigscht isch halt ächt aifach das sie warm isch.


    tja aber äbä das gseht jedä andersch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit isch jo hammer geil. A därä stimmt jetzt ächt aifach praktisch alläs.


    Naja, sie chunt nöd us italie, het ekein Gitterrohrrahme und d'Uspüff sind nöd under em Heck :grinning_squinting_face:
    Aber susch perfekt!


    Zitat

    Original von Toretto
    Verdammt man ich wünsch dir ganz ganz vill Spass. Und went mol Zit hesch chum sie uf Wil go zeigä, den chönd mir üsi 1000'er mol no chli rüüüchä loh :winking_face:


    Jojo, und ich chan dich nochher wieder e Wuche lang tröste wil d'nüme de bescht Töff hesch wo git's :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Zitat

    Original von Toretto
    Apropoz, das mitäm Ihfahrä isch immer so ä Sach, do gits die verschidänschtä Theorie, gell wildcard.


    Jepp. Gucksch zum Bispil do:


    http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm


    Git vil Lüt wo säged es giengi Leistig verlore wenn mer d'Maschine so schwu.. äh zrugghaltend ifahrt :grinning_squinting_face:


    Kei Ahnig öb da stimmt. Ich ha d'Duke uf de erschte 500 km au nur öppe uf 5500 uegjagt, wa no schwierig isch wil under 3500 stotteret si. Und vo det äweg bin i immer chli wieter ue. Bi de Einzylinder isch es aschinend vorallem wichtig dass immer chli verschiedeni Drehzahle und Last fahrsch. Mue halt jedä selber wüsse...
    Dass de Bock zersch warmfahre muesch isch jo eh klar.

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • ich chum gern mal es tüürli cho mache..


    jetzt mal no was ganz anders, kennet ihr en geile lade wo chli geili teili für mis baby abütet??

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • @ Wildcard, jo guät äbä über dini Ahsprüch anänä Töff redäd mir sowiso nümä :winking_face:


    Und witers zu dinä nöd ganz unzünischä bemerkigä über min ihtrag, ich han zwor gwüsst das ich äs wili wohrschindlich einä vo dä schnellschtä töff han, aber das hät sich mit mim Fahrstil amel sowiso wieder relativiert. :winking_face:
    Aber äbä wen ich mol so ä Kawa däbi hetti, bimänä usfährtli egal ob vor mir oder hinder mir, het ich wenigschtens mol än Ihdruck vonärä... :winking_face:


    He Labyrator, kennsch dä Sterneberg???

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Naja, sie chunt nöd us italie, het ekein Gitterrohrrahme und d'Uspüff sind nöd under em Heck


    do chan ech nor zuestemme wildcard



    Toretto

    Zitat

    ich han zwor gwüsst das ich äs wili wohrschindlich einä vo dä schnellschtä töff han, aber das hät sich mit mim Fahrstil amel sowiso wieder relativiert. :winking_face:


    was söl ech als 125er fahrer do de zue säge??? :winking_face: mer heds jo gseh.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hehe jo isch jo scho guät :smiling_face:
    Ich weiss das ich nöd zu dä schnellschtä ghörä und ich het mir villicht au gschider chli ä lameri gelltä zuä tuä als grad diä Gixxxxer. Aber ich han aifach nöd chönä wiederstoh und uf dä Rennstrecki häts aifach scho spass gmacht das ich fascht endlos saft gha han.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto: Besser me cha fahre und reizt das uf de Stross nöd us, so wie du, als umgekehrt, wie ich :grinning_squinting_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • ok wildcard do mues ech der au weder rächt gä. of de rennstrecki esch halt scho secherer. aber sobald ech of de stross be onds korve hed chani halt eifach ned andersch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: