1. Startseite
    1. Updates und Infos
    2. Shoutbox
    3. Forenregeln
  2. Forum
    1. Unerledigte Themen
  3. Galerie
    1. Alben
    2. Videos
    3. Karte
  4. Kalender
    1. Anstehende Termine
    2. Karte
  5. Mitglieder
    1. Letzte Aktivitäten
    2. Benutzer online
    3. Mitgliedersuche
  6. Marktplatz
  7. Lexikon
  • Anmelden
  • Registrieren
  • Suche
Alles
  • Alles
  • Forum
  • Termine
  • Galerie
  • Seiten
  • Marktplatz-Eintrag
  • Lexikon
  • Erweiterte Suche
  1. Mitglieder
  2. Peak

Beiträge von Peak

  • "GPS-Empfänger"

    • Peak
    • 24. Februar 2009 um 21:47

    Also för's TomTom geds zom bispel es progrämmli wot d nema date chasch ufzeichne lo. d nema date send aktuelle standord, höchi ond ziit.
    för die meiste händy wo en gps empfänger hend, geds das au.
    soscht chani de holux M-241 gps logger empfäle. hed au no bluetooth. muesch mol google. ech ha sones teil zom bispelswiis met em bike d route ufzzeichne nod aschliessend am pc us'zwärte.

    wennt froge hesch, chasch die eifach do ine stelle.

  • Heeeeey zäme...

    • Peak
    • 3. Januar 2009 um 15:17

    ciao

    schön, dass du do häre gfonde hesch. ech wönsche der do em forum vell spass ond ganz e huufe km e de kommende saison.

    gruess
    Peak

  • kupplung und bremshebel

    • Peak
    • 29. Dezember 2008 um 16:57

    @ _DaBeast_
    Dere meinig beni au gsi.

    Weisch du do öpis me Labyrator?

  • Re-Vorstellung von Charlie

    • Peak
    • 29. Dezember 2008 um 09:12

    Welcome Back. Schön, dass du weder do besch.

  • Federbein überarbeiten

    • Peak
    • 24. November 2008 um 19:23

    jo has bem styger lo mache. Esch eigentli me en öberholig gsi. Also mol steckstoff ond öl wächsle. Macht halt bemene 10Jährige Fäderbei scho guet öpis us.

  • ... und tschüss!

    • Peak
    • 24. November 2008 um 19:12
    Zitat

    Original von Spike
    @first Alpha
    ...
    Zum Rescht, mer sind zur Ziit dra das ganze z'Ändere. Falls no öpper bereit isch würklich mitzhälfe (me als nume Vorschläg bringe) chaner sich au gern per PN mälde.


    Länged das denn ned? So wiit ech met öber cho ha, hesch jo au met em Spike scho per PN dröber gredt.

  • ... und tschüss!

    • Peak
    • 24. November 2008 um 19:08

    Momänt. Sorry wenn das Arrogant ine cho esch.

    1. Semmer scho onder de Mods am Diskutiere wes söll wiiter go.
    2. Wemmer jetzt scho d vorschleg hend, was mer wie, wenn ond wo söll ändere, denn Chömer grad weder vo vore afo.

    Ha dech absolut ned welle verergere. Aber e gwössne Pönkt wärs cool, wemmer zersch mol warted, bess en Mod oder en Admin stellig dezue nemt. Ond das hed de Spike gmacht. Leider hesch jo ned welle froge was lauft...

  • ... und tschüss!

    • Peak
    • 24. November 2008 um 19:02

    @fist Alpha
    FYI: Hende dore laufte de em fall no einiges meh als mer do met öber chond.

  • Federbein überarbeiten

    • Peak
    • 24. November 2008 um 16:34

    Vielen Dank für den Hinweis. Ist aber doch schon ein weilchen her. Und die überarbeitung des Federbeins damals hat doch einiges gebracht.

  • Sali aus Welchland 80)

    • Peak
    • 24. November 2008 um 14:49

    Salut.

    Schön dass du hier ins Forum gefunden hast. Viel spass hier.

    Auf jeden fall schreibst du besser Deutsch als ich Französisch schreiben würde :winking_face:

  • Weli Auspuffalag für Gixxer 1000 K8

    • Peak
    • 20. November 2008 um 17:29

    Mister GSX-R
    Ha do no en chlini frog. Sölls au legal si?
    Wenn jo, denn wersch dete scho es betz igschränkt. Wenn ned, denn stod der jo alles offe :winking_face:

  • Hallo alle miteinande;)

    • Peak
    • 13. November 2008 um 08:21

    Auch von mir ein herzliches Willkommen hier im Forum

    Schöner Töff, den du da hast.

    Ich wünsche dir viel Spass hier im Forum

    Peak

  • wieder än neuä Vogel...

    • Peak
    • 28. Oktober 2008 um 11:25

    Härzlech willkomme em Forum. Vell Spass ond en gueti Ziit.

  • LED Beleuchtung am Töff

    • Peak
    • 28. Oktober 2008 um 11:24

    Folgendes
    Frontlicht muss, wie Cedi gesagt hat, weiss, xenon oder hell gelb, wie z.B. einige citroën haben, sein.
    Rücklicht muss zwingend rot seind.
    Nummernschildbeleuchtung weiss. Egal ob Glühbirne oder LED. Ich hab meines auch auf weisse LED's umgebaut und hatte nie Probleme beim vorführen.
    Blinker müssen gelb sein, den richtigen Abstand haben und nur eine gewisse Blinkfrequenz haben.
    Cockpitbeleuchtung muss vorhanden sein. Farbe ist so weit eigentlich egal. Aber man muss die Anzeigen im Dunkeln lesen können.

    So weit mein wissensstand. Die Informationen habe ich mir auch von der MFK bei der letzten Prüfung bestätigen lassen.

    Ich hoffe, dass ich helfen konnte.

  • Benzin bald CHF 3.- / Liter!!!

    • Peak
    • 28. Oktober 2008 um 11:08

    ech chaufe etz denn en zistärnewage :grinning_squinting_face:

Benutzer online

  • treedz
  • franz
  • rst
  • Silverhuskie
  • seljo

13 Mitglieder (davon 8 unsichtbar) und 188 Besucher Rekord: 31 Benutzer (4. Mai 2025 um 20:48)

  1. Datenschutzerklärung
  2. Impressum
Community-Software: WoltLab Suite™