kupplung und bremshebel

  • hoi zäme, ha vo de piazzo oder so ähndlich kupplig und bräms hebel gse, die gits short und standard..


    short isch für zwei bis drü finger und standard isch en viertel länger..


    was chönd er empfehle? und gits da problem mit de bulle bi so churze dinger?


    greez

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • sind die churze denn erlaubt??


    soviel we ich mal ghört han mossmer mit allne 4 finger bremse chönne??

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • @ _DaBeast_
    Dere meinig beni au gsi.


    Weisch du do öpis me Labyrator?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • weiss nume dass es im dütsche e ABE hend.


    aber isch einweg en blödsinn das....


    bi moderne sportler sind d bremse so agressiv und bruched extrem wenig chraft, dass mer mit eim oder zwei finger uschunt.


    wenn das eine bim vorfüehre bemänglet söll er mer zeige, wie er e vollbremsi macht mit allne 4 finger und voll zuepacke (de kaputt töff mues er aber selber zahle) git nämli 100pro en überschlag

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • lut gsetz mu mer würkli mit allne 4 finger chöne brämse, aber wie dä bösci seid, das bruchsch eh nid..


    aber ebe mir gfalleds halt besser churz und den chömed au churzi dra :smiling_face_with_horns:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von Labyrator
    aber ebe mir gfalleds halt besser churz und den chömed au churzi dra :smiling_face_with_horns:


    das hät ech ned andersch erwartet :winking_face:
    Gsehsch jo de öbs es bemängled oder öbs es dorelönd.

  • Zitat

    Original von _DaBeast_
    sind die churze denn erlaubt??


    soviel we ich mal ghört han mossmer mit allne 4 finger bremse chönne??



    Was isch das wieder mal für es Idiotegsetz ! Was macht eine wo ade rächte Hand de chli Finger fählt ?


    Wichtig isch doch nur, dass ide agmässne Zyt magsch ahalte und nid mit wieviel Finger am Hebel zoge hesch.

    anfänger

  • tja, also ich kenne nur extrem wenige Leute welche beispielsweise an einer KTM-Enduro keine kurzen Hebel dran haben - und bisher wurden die kurzen weder bei Kontrollen auf der Strasse noch bei der MFK jemals bemängelt. Aber: die Dinger sehen ja auch genau gleich aus wie die originalen (nur halt kürzer), wenn da nicht zwei Maschinen nebeneinander stehen, kann das gar keiner merken welche Hebel da dran sind.


    Etwas anders kann es natürlich bei exklusiven geschmiedeten Handhebeln bei Strassenmaschinen sein, das kann (je nach Eloxierung) halt schon mal etwas mehr auffallen. Habe es grad nicht im Kopf (tja, man wird älter :mad: - habe aber die technischen Vorschriften für die Zulassungen bereits mal als Link angegeben), würde aber behaupten, dass die Länge der Hebel nirgends festgelegt ist. Und wenn einer standhaft behauptet ein geschmiedeter Hebel sei in irgend einer Weise weniger gut als die Original-Gummihebel, dann sollte er zumindest ne vernünftige Begründung dafür finden.


    Aber - ist ja nur meine Meinung. Und was weiss ich schon :grinning_squinting_face:


    Marc