Federbein überarbeiten

  • Eigentlech hani jo es nöis welle. Die send aber so tüür, dass ech mer das zor ziit eifach ned leiste cha.


    Ech ha use gfonde, dass mer s originale Fäderbei vo minere Triumph cha lo öberarbeite. Well heisse, reinige ond alles drom ond dra sowie Öl ond Steckstoff wächsle. Nor hani no keine gfonde wo mer das macht, inkl. allne Dechtige z wächsle.


    Wenn also öper eine weiss wo Fäderbei öberarbeitet, wäre sehr dankbar för Telefonnommere, dass ech dete mol cha nochefroge.


    Danke vell mol

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • under dem verstahn ich eigentlich ned überarbeite, sondern en fäderbeiservice. und das set eigentlich dine mech chönne mache oder de set zumindescht wüsse wer das cha und dies fäderbei wiiterleite

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • jo mer hed min mech jo au gseid, wer dass es mache cha. aber dä macht jo äbe nor de service.


    ech ha jetzt no eine gfonde en sulz / LU. ech go höt obe am 8i mol met mim fäderbei verbii. er hed gmeit, dass er dechtige ond buchse ha sött. mol luege waser meint.


    ech gebe denn bscheid, wenni meh weiss...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hi
    Kein Problem. Service und/oder Revision bzw. Überarbeiten macht alles Zachmann (Importeur Oehlins, hat aber auch einen eigenen Fahrwerks-Service der auch alles andere hinbekommt, für Crosser über Sumos bis zu Rennmaschinen).


    http://www.motoshop-zachmann.ch (Infos sind unter "Fragen" zu finden)


    Service von einem Federbein dürfte (wenn ausgebaut und sauber angeliefert) so um die 250-350 Franken kosten wenn keine Teile ersetzt werden müssen. Eine neue Feder (z.B. fürs Fahrergewicht) schlägt allerdings dann locker mit bis zu 200.-- zusäczlich zu, wenn noch die Federbeinlänge geändert werden soll oder eine andere Abstimmung gemacht werden soll, dann liegt der Preis dann nicht mehr weit von einem neuen Technoflex in einfacher Ausführung.


    Wie immer gibt es in Deutschland Adressen die da günstiger sind:
    http://wwww.HH-racetech.de (da war mein Fahrwerk von der SP) oder
    http://www.franzracing.de (ist bekannt für Top Überarbeitungen von Originalfahrwerken).


    Weiter macht Öhlins selber, Wilbers oder auch Technoflex natürlich Fahrwerke - Wilbers scheint da noch das einzig halbwegs bezahlbare zu sein (bei Öhlins sind dann schnell mal teure Beschichtungen fällig - im Vergleichstest sind diese Sachen allerdings nur auf der Rennstecke und für Topfahrer überhaupt noch zu bemerken).


    Und nicht vergessen: wer beim Spezialisten ein Rennstrecknfahrwerk bestellt, der bekommt auch eines! Da ist nichts mehr mit vernünftig Tourenfahren. Also genau das Programm festlegen, dann funzt das auch.


    Marc

  • Zitat

    Original von Peak
    jo mer hed min mech jo au gseid, wer dass es mache cha. aber dä macht jo äbe nor de service.


    ech ha jetzt no eine gfonde en sulz / LU. ech go höt obe am 8i mol met mim fäderbei verbii. er hed gmeit, dass er dechtige ond buchse ha sött. mol luege waser meint.


    ech gebe denn bscheid, wenni meh weiss...


    de urs styger?

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • @Yam
    Danke für den Hinweis. Ich habe jemanden der mir das macht.


    Mercutio
    Jo. Weso? Könnsch du dä?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    Mercutio
    Jo. Weso? Könnsch du dä?


    ja, ha bi de 660er vo ihm d'gable lo mache. und es hed würkli einiges bracht. er isch vor allem i de cross- und supermotoszene bekannt. chasch also bedänkelos mache (au wenn er ned nach eme fahrwärchsspezialischt uusxeht)

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio


    ja, ha bi de 660er vo ihm d'gable lo mache. und es hed würkli einiges bracht. er isch vor allem i de cross- und supermotoszene bekannt. chasch also bedänkelos mache (au wenn er ned nach eme fahrwärchsspezialischt uusxeht)


    Nö deför het er wie mi Vater usgseh *g*... ond sgliche Poff de "Wärchstatt" het er au no grad gha...also bekannt ond somet vertrauenswördig :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von DeepZone


    Nö deför het er wie mi Vater usgseh *g*... ond sgliche Poff de "Wärchstatt" het er au no grad gha...also bekannt ond somet vertrauenswördig :grinning_squinting_face:


    lol. ech has der gester scho gseid. wennis ned besser gwösst hät, hätt ech em urs grad sali ruedi gseid *g*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:


  • Welle Triumph ? dini T595
    Die haben gut Showa federungen, aber schlechtes Kolben drin. Race-Tech ist die beste Lösung für wenigen Kosten.


    Prob mal hier http://www.race-tech.com es gibt hier kolben-kit für originales Federbein oder Stossdampfer.


    Ich habe selbst viele montiert und es bringt optimales einstellungen :mad:

  • Vielen Dank für den Hinweis. Ist aber doch schon ein weilchen her. Und die überarbeitung des Federbeins damals hat doch einiges gebracht.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • jo has bem styger lo mache. Esch eigentli me en öberholig gsi. Also mol steckstoff ond öl wächsle. Macht halt bemene 10Jährige Fäderbei scho guet öpis us.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: