Weli Auspuffalag für Gixxer 1000 K8

  • Hallo Leute


    Wieä der apa scho wisst vercheuf ich ja mini Shark Alag vo där Gixxer!!!


    Jez isch mini frag was chunt am bestu uf der Gixxer zur gältig nit numu wiäs üsgseht sondern äs müess eu super töne Dank!!


    grezz Mister GSX-R

    Mister GSX-R

  • Jup diä Scorpion gseht eu nu edel üss einä wo z Grächen wohnt het eini druff diä brummt eu nu rächt :mad:


    Aber miär gfallt där sammler unner dum Töff nit wo mu diä Alag eifach drufstecke müess ich wellti än Alag wo bis vore geit das der grusig sammler wäg chunt.

    Mister GSX-R

  • ofe gixxer ghört ganz klar en yoshimura :grinning_squinting_face:

    Fahre nur immer so schnell in die Kurve, das du auch wieder aus der Kurve fahren kannst:)

  • Mister GSX-R
    Ha do no en chlini frog. Sölls au legal si?
    Wenn jo, denn wersch dete scho es betz igschränkt. Wenn ned, denn stod der jo alles offe :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ja selti scho legal si :face_with_tongue:


    Ich ha bi miner shark scho beidi Db-Killer druss gnu und het minimal epis gnüzt im gägusatz zu där 600er Gixxer hani ja eu än Shark druf und eu ohni Db-Killer und das dröhnt de värdamt abartig 8o Miär hent scho sumi Liet uf der Strass där Spinner gizeigt wani bi där Kilo Gixxer nihä gseh ha.

    Mister GSX-R

  • Het scho mal eper vo der HR1 Exhaust
    gehört.Kann man die eigendlich für die Schweiz Impotieren lassen und bekomt man dazu ein Beibaltt???

    Mister GSX-R

  • chauf der vo akrapovic, micron oder leovince es Y-Rohr. das isch eifach es rohr, wo de schwarz chaschte ersetzt und denn chasch eigentli jedi ander alag drannehänke. hesch halt denn ken kat meh und isch dütlich luuter, doch das wetsch ja.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hey DonBosco gas weri eu än super idee,aber bechunt mu da nit problem mit de Polizei ?


    Ich weiss nur das vo Arrow än Alag git wo bis vorena geit und der Importeur het gseitt das für Schwiiz äs güetachte git jez weissi halt nit ob das stimmt ??


    Aber für die Alag müesch 3700.-Fr tuggu das isch sau viel :böse:

    Mister GSX-R

  • das zwüscheror vo leovince oder micron choschtet glaubs so um die 400stei


    isch klar nüd legal, aber han bis jetzte no vo niemertem ghört, dass es problem gäh het. Wichtig isch eifach, dass de endtopf denn e E-nummere und es schwiizer biiblatt het. würd jetzte mal behaupte, dass keine vo de bulle die zwüscherohr kennt und weiss, öb das jetzte zum uspuff ghör oder nöd. Und wenn doch fahrt er sicher selber e gixxer mit somene teil und denn wird er scho s aug zuedrücke.


    Klick Micron Y-Rohr

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • voll geil:D


    gits das au för mini 600 k4 weiss das öper?



    wäri denne metemene yoshi tri-oval


    lg

    Fahre nur immer so schnell in die Kurve, das du auch wieder aus der Kurve fahren kannst:)

  • Ha jez das Micron Y-Rohr bestellt!!
    Ich hoffu das de dass epis bringt!!!
    Ha uf der sita gläsu das mu meh Ps und drehmomänt zur verfiägi het!!!


    grezz Mister GSX-R

    Mister GSX-R