Heeeeey zäme...

  • Heeey lüüüüt


    han mich hüt da im Forum agmäldet drumm stell ich mich da zersch mal vor...



    Also ich heisse Jörg, wohne z Wald ZH (Züri Oberland) und fahre sit ca. 2 Jahr legal töff (wenn mr 50er dezue zellt :winking_face: )
    Ich han mr im Oktober e 450er Husky zueta und warte jetzt eich nur na uf de Früehlig zum si ändlich fahre :smiling_face:
    Ich bin na ide Lehr als Informatiker (im 3. Lehrjahr).
    Susch ide Freiziiit gseht mr mich im Winter na vill bim Boarde oder bim Schliifschüehnle... und im Summer vorallem ufem Töff und susch bi Sportaktivitäte... (bin na im Turnverein...).


    Bin jetzt 2 Jahr lang mitere Yamaha DT 50 SM umegfahre und bin mit dem doch es paar KM gfahre... glaub sind öpe 26'000 km xi, das hät mr minere meinig nah rächt vill bracht was d Fahrtechnik agaht... und han au de eint oder ander Sturz ka mitem töff, isch jedoch nie öpis schlimms passiert. Ich wohne rächt usserhalb und min Vater hät eiges Land, drumm bin ich scho rächt früeh mitere 125er Yamaha umegfahre und etzt sit öpe 15ni mitere 250er Yamaha YZ.


    Falls ihr na frage setted ha, eifach fröge :smiling_face:


    Gruess

    Einmal editiert, zuletzt von HuskyRider ()

  • willkomme da im forum und viel spass!


    im früehlig/ summer isch den wieder chli meh los da inne :winking_face:


    lg us turbethal

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Au vo mir es Sali und ich wartä au uf dä Frühling aber dä isch nonig griffbar (leider)
    Viel Spass da bi Eus :mad:

    KTM 1290 ON ROAD

  • Joo saaali du!


    Schön bisch au no do! ha scho denkt, dass da früener oder spöter chunnt...


    Mer gseht sich spötestens wenns wieder plustemperature hätt und dä schnee wäg isch!


    Piiiis und Blüemlii

    Wer vor der Kurve nicht bremst, war auf der Geraden zu langsam.

  • hehe nöd schlächt, dich gseht mr demfall da au hä...


    jaaaa hoffe das die minustemperature bald weg sind... au wenn ich s boarde fasch anähernd so gern ha wie töff fahre :winking_face:

  • hehe! bis froh häsch annährend no gschriebä, susch hett i mit dir mol müesä äs ernsthafts gspröch füerä! :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Wer vor der Kurve nicht bremst, war auf der Geraden zu langsam.

  • ciao


    schön, dass du do häre gfonde hesch. ech wönsche der do em forum vell spass ond ganz e huufe km e de kommende saison.


    gruess
    Peak

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: