Wie schnäll muess er da gfahre sii ????

  • Ja.. ich hoffe für de Töff-Fahrer, dass er sich VOR em Zämeprall sich vom Töff verabschiedet hät.. und das niemert im Auto ghocket isch bim Unfall... :face_with_rolling_eyes::smiling_face_with_horns:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Ich hoff mal das dä Fahrer vorher abgsprunge isch und das "nume" es parkierts Auto gsi isch..


    Jetzt grad no was zu däne Autofracks... Was haltet ihr vo dä Autofracks wos Züri usgstellt händ?
    Kei ahnig ob das bi öberem was bewege söll oder so, aber mi laht das völlig chalt :hmpf:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • i finde die Wracks länked nur vom strasseverkehr ab, luegt doch jede wos serst mal gseht gnau hi.. :wand:

  • Hmm öbs was brengt oder ned....ech dänke bi jedem biz andersch. Secher gehts Lüt wo dor so Bilder ersch schnallid das halt sowas wörkli cha passiere...(aso Auto komplett verdröckt).......
    Of de Stross fehlt öfters eifach Gschiiidheit bi de Mönsche... dor das schiiss gafffe... möcheds alles nor no schweriger... also selleds det go luege.. evt chönts sech so bizeli befredige..

  • Ich han 25 Jahr in Schliere gwohnt.. und han söttigi Bildier fascht jedi Wuche "Life" gseh, d.h. es sind echti Unfäll gsi.. es isch würklich no schwierig z'säge ob das dene betroffene öppis bewürkt.. mich laht das eher au chalt... :ugly5:


    Aber ich finde e aggressivi Politik de besseri Wäg, als so "harmlosi" Moralpredige i de Schuel usw.. :face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • finde die usgstellte autowracks eher schwachsinn. ha so es in 2teilts auto a de tuning days in chur obe gseh vor 2 jahr glaub... zerscht gucksch der da chli aa, aber es macht dich nie so betroffe oder nachdenklich wie wend jetzt a sonen unfall würdsch ane laufe. meine hütt zu tags wod im namitag programm scho gsehsch autos id luft sprenge (wies im normale strasseverkehr niemals würd vorcho ---> sicherheitstank, homogenes gemisch etc.) autos wo sich überschlönd etc. da stumpft doch eifach ab. hart isch's doch erscht wend a sonen flade anelaufsch und den sitzt det na so en halbverblüetete dinne.


    daher find ich die aktion völlige schwachsinn.


    und die wo erscht bim aablick vo somne wrack in echt realisiered das es auto ken panzerschrank isch, die sind doch eh ned ganz bache.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jop fendi au, also mech lohts au chalt, i meine scho klar chan so öppis passiere aber jo wäge dem verzichti sicher ned of auto oder töfffahre :D! ond das brengts au ned wenns das mache met dene autos!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • läck mer alles am ar.....da wirts eim ja grad anderscht wie dä parkiert het....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Zitat

    Original von sugibängel
    läck mer alles am ar.....da wirts eim ja grad anderscht wie dä parkiert het....


    Hehehe, jaja, seeehr Platzsparend. Isch nur blöd zum wieder usefahre. :ugly: Isch aber au derb, wiä's de Fahrersitz uf de andere Siete grad na usedruckt hät! :hmpf:

  • Also ich finds schono krass was än Töff chan bewirkä, han ich so bis jetzt no niä gseh. Voll Krass.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Also ich finds schono krass was än Töff chan bewirkä, han ich so bis jetzt no niä gseh. Voll Krass.



    "bewirkä"..... :muaha: :muaha: :muaha: