Wie schnäll muess er da gfahre sii ????

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Ich hoff mal das dä Fahrer vorher abgsprunge isch und das "nume" es parkierts Auto gsi isch..


    Jetzt grad no was zu däne Autofracks... Was haltet ihr vo dä Autofracks wos Züri usgstellt händ?
    Kei ahnig ob das bi öberem was bewege söll oder so, aber mi laht das völlig chalt :hmpf:


    naja bewege duet sech sowiso nix meh.. sind ja fracks ... :face_with_tongue: nei seich..


    kei ahnig.. ich wett ned anen unfall denke bim verbii fahre,, denn fahri automatisch schneller. weli ned wett det ane luege :face_with_tongue: z altstette hends eine aazündet. und me gseht immer irgendwelchi arme pisser am sache abschruube am abig!


    aber wennde ma naadenksch wie s wür usgseh wenn me selber i somene teil ghocked isch.. isch scho herrt. han au schoma schier en autounfall gha.. mit d eltere. sonen idiot uf eusere fahrbahn überholt und mir chemedem entgege..


    mit 80 uf d wise use.. und weg ischer gsi.. abghaue

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von special Blend ()

  • Zitat

    Original von special Blend
    me gseht immer irgendwelchi arme pisser am sache abschruube am abig!


    Jetzt im ernst? :lol::wand::grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Neiii, bohhaa, scheisseee, fuck, ohhh man, shit, nei das chasch ja nöd mache.........de het ja grüeni felge :D:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Ja endlich mal en Golf wo sim Name alli Ehr macht!


    Nur schad um die Leidtragende, vorallem de Töfffahrer!!:böse:
    De Töfffahrer isch sicher unschuldig gsi, und den heissts wieder, d' Töfffahrer machet vill Unfäll ;-(


    Scheisse für jede wos breicht!

  • Zitat

    Original von Reto
    Ja endlich mal en Golf wo sim Name alli Ehr macht!


    Nur schad um die Leidtragende, vorallem de Töfffahrer!!:böse:
    De Töfffahrer isch sicher unschuldig gsi, und den heissts wieder, d' Töfffahrer machet vill Unfäll ;-(


    Scheisse für jede wos breicht!


    Ich bin sicher kein Golf fan... aber voher chömmer wüsse wer gschuld isch ?? :confused_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • ja sicher isch de töfffahrer unschuldig gsi,
    er isch sicher su nid zgschnell gfahre...


    stell dr mal vor, du stahsch mit em auto a de chrüzig inere 60er oder 80er zone und gsehsch 200 meter
    witer weg ent töff cho, im normalfall chunsch da ohni problem na vorne inne. ...wenn dä typ aber mit 240
    azhwize chunt wird dänn scho rächt knapp

  • Zitat

    Original von spinnsiech
    ja sicher isch de töfffahrer unschuldig gsi,
    er isch sicher su nid zgschnell gfahre...


    stell dr mal vor, du stahsch mit em auto a de chrüzig inere 60er oder 80er zone und gsehsch 200 meter
    witer weg ent töff cho, im normalfall chunsch da ohni problem na vorne inne. ...wenn dä typ aber mit 240
    azhwize chunt wird dänn scho rächt knapp


    90% vo dä Töffunfäll sind d Autofahrer verschuldet!!! :böse:


    Nöd jede Töffahrer = Raser

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • isch scho schwär am outofahrer si schoud wenn dr töff fahrer fahrt wienes arschloch

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von $nail
    isch scho schwär am outofahrer si schoud wenn dr töff fahrer fahrt wienes arschloch


    Wer beleiht das, das dä Töfffahrer zschnäll gsi isch bzw wienes arschloch gfahre isch?? *ss*


    Autofahrer fahred kriminell oder z unübersichtlich! Töfffahrer händ das zumindest im Griff ( Rede malfür mich ) :arsch:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Bringt doch ee nüt zdiskutiere über das, weiss ee niemer wies würklich gloffe isch. Git bide Auto und bide Töfffahrer söttig wo Verantworigslos oder mit Tomate uf de Auge fahred...und mängisch knallts halt...




    Zitat

    Original von pseudOnat
    Autofahrer fahred kriminell oder z unübersichtlich! Töfffahrer händ das zumindest im Griff ( Rede malfür mich ) :arsch:


    *RÄUSPER* :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • [quote]Original von Spike
    Bringt doch ee nüt zdiskutiere über das, weiss ee niemer wies würklich gloffe isch. Git bide Auto und bide Töfffahrer söttig wo Verantworigslos oder mit Tomate uf de Auge fahred...und mängisch knallts halt...


    :top:


    Amen !!

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von Spike


    *RÄUSPER* :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:


    jaja :grinning_face_with_smiling_eyes: Mittlerwilä hanis im griff :ugly5::engel:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Säg ich au immer, vorallem was z Kurvefahre abelangt:wand: :ugly4:

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face: