Beiträge von Spike

    :mad: Scheisse was lauft?! Ich han hüt schlichtwäg noni Ziit gha dir uf dini PN zantworte willi am SCHAFFE gsii bin?!?!
    Die PN isch hüt morge cho.... also bitz Geduld wär kein Seich. Falls dis Profil wotsch glöscht ha chamer mache, schickschmer e PN wenn das würklich wotsch aber ich wür no en Momänt warte und di ganz Sach nomal us 2m Entfernig aaluege.

    @first Alpha
    Was genau isch am Layout nöd guet? Chaschmer das mal per PN schriibe?


    Zude Müllbiiträg, sind nöd dAdmins wo die erstelled sondern dUser. Und eifach goge Biiträg schlüsse wo mir persönlich Müll finded isch glaubs au nöd das woner wänd oder?


    Vo miner Siite chani nume säge dases mit de Ziit eifach verleided sini Freiziit i öppis zInvestiere wo sGlichgwicht zwüsched dem womer investiert und dem wo zrugchunt nüm stimmt. Ich glaube da chönd alli wo mal es Träffe organisiert händ es Liedli devo singe.


    Zum Rescht, mer sind zur Ziit dra das ganze z'Ändere. Falls no öpper bereit isch würklich mitzhälfe (me als nume Vorschläg bringe) chaner sich au gern per PN mälde.

    Rännstrecki isch scho hammer. Aber ebe, de Ufwand isch halt au rächt gross mit material und transport und allem. Mittlerwiile hani irgendwie aber ebe au anderi sache gfunde wo nimer eifacher de kick chan hole.. vo demmher :hmpf:. Naja mal abwarte und irgendmal goge probefahre, filich packts mi ja wider.

    Hm ganz falsch isches sicher nöd, wenn trainiert bisch haltisch en Highsider eher uus. Glaube nöd das ich nacheme MotoGP crash eifach wider ufstah wür :ugly:. Aber das hät nüt mit de Schutzchleidig ztue.


    Mer chönnt jetzt au säge dasmer dur Judo eher in Unfäll verwicklet wird. Ich mein 6 Unfäll sind au nöd grad wenig oder?! :ugly::ugly:

    Gaht mer im Momänt genau glich. Bin die Saison kei gschiidi Tour gfahre, under anderem willmer de Töff jedesmal nach 50km abgläge isch :ugly: (halb funktionierendi Bänzinpumpi wo warm irgendwie plötzlich nüme tuet), sit Oschtere vilich 5 mal ufem Töff gsäse und sfehltmer nöd mal öppis...


    SGäld woni mus investiere, dZiit woni würklich mal chan frei Fahre und sRisiko womer debii hät stönd eifach i keim Verhältniss me zum Spass wos mir dänn macht.
    Han letscht Jahr aagfange chlättere und döte gits eigendlich nume die Limite und Regle womer sich sälber setzt, choschtet weniger und wenns mal schief gaht hanget mer im Seil und nöd ide Leilplanke, wiso also no bi 30°C mit Kombi am Rotliecht stah?


    Wett aber eigendlich scho wiiter Töff fahre aber da mues sich eifach was ändere susch wird das nix. Andere Töff, anderi Streckene irgendwas... sött mal e Sumo go probefahre :hmpf:

    Hey


    Chunt immer druf a wie vil Gaeld das wotsch investiere und fuer was dases bruchsch.


    Wenns technisch soell sii und au was bringt gits diversi Sache wie Fahrwerk, Uspuffalag, Liechtbou Teili usw., choschtet aber alles schnaell mal mehreri tuusig Franke wenns richtig gmacht wird.
    Fuer Optik gits halt die gaengige billigere Sache wie Schiibe, Blinker, eloxierti Schruube, Heckumbou, Felgebett poliere und Sichtcarbon Teili, andere Topf, wobii das macht mitlerwiile irgendwie jede.
    Wenn wuerklich was einzigartigs wotsch choenntsch zum Biispil Umlagiere, Fuessraschte Aalag, Vershaligsteili , Carbon Felge, Wave Braemsschiibe, usw. dLischte isch eigendlich aendlos und hanget nume vom Budget und Ufwand ab wo wotsch investiere.


    Chasch ja susch mal chli gnauer saege wie fill aendere wotsch und wases doerf choschte.

    Sehr schön, gfalltmer echt guet :). Jetzt mueses nurno wärmer wärge *g*.



    Zitat

    Original von Fitouuu
    2. 2 spiegel - fahre inere groppe?! was het ietz das met dem ztue??? :confused_face:


    Wenn links fahrsch und de hinde dra rächts znöch ufschlüsst ischer genau im tote Winkel.

    Zitat

    Original von haesl
    die föteli wonner ds erchänne isch sind letscht jahr uf de nordschläifä entschtande..


    Git auno soettigi woner naebed sinere Gixxer staht nachdemer si uf de Nordschleife id Leitplanke gstopft haet :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von -=TS=-
    jo esch halt emmer schwerig zom beurteile öb das jetzt en wahnsinnig öbertrebnigi reaktion gsi esch oder ned!


    Schwirig? :D:D:D Meinsch nöd eher unmöglich? Seinzig womer weis isch das eine tod isch und eine gschosse hät, und mer gset es Bildli vom Töff :face_with_rolling_eyes:. Aber ja eh, ich wür au säge dass de sicher.... :ugly: Überlönd das doch lieber de Staatsawaltschaft...

    Zitat

    Original von McFear
    SERVER: was ist Angleichungsgas??? Runterschalten und dennoch Gas geben?


    [list=1]
    [*]Kupplig zie
    [*]En zwick am Gas das dDrezahl doete isch wosi mitem nue Gang herechunt
    [*]Gang abeschalte
    [*]Kupplig spicke la
    [/list=1]
    Schritt 2 und 3 goend meh oder weniger gliichziitig. Bringt seeehr fill, haesch kei Motorbraems me woder am Hinderrad ziet.


    Anti-Hopping brucht mer miner Meinig na ersch uf de Strecki. Wenn uf de Strass immer so am Braemse bisch das sHinderrad grad churz am Abhebe isch daenn isches eh kei laengerfrischtigi Investizion :face_with_rolling_eyes:.


    Uuspuff abschruube bringt au was, kei Gegedruck, kei Motorbraems :grinning_squinting_face:


    EDIT: Generell zum Thema Fahrtechnik sind dBuecher "Der richtige Dreh" sehr guet. Au wemmer jetzt noed uf dRaennstrecki gaht chas noed schade wemmer verstaht wies funktioniert.