ghostrider upsalla

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    vor allem sends jo alles sache wo längscht bekannt send öber de "achsocoolihueregeili" ghostrider!


    hihi, my words. Isch eigentli en Depp :face_with_tongue:

  • da isch immerhin es forum..... do wird halt gschriebe und wenns eim nöd passt denn chaner jo go :smiling_face_with_horns:



    denn löschemer doch gschieder jedes Thema wo 1 Monät alt isch....meine, da isch jo scho en ziiiemli alts thema... :face_with_rolling_eyes::wand:
    wenn ich min kommentar wet dezue geh denn machi da au. Mir doch egal öb de Thread 3 johre alt isch oder nööd. Wenn dich idefix de GR nöd interessiert denn muesch da züg jo nöd lese. Mich interessierts drum schriebi was. und nöd eifach...jo i han jetzt gad achli luscht zum was schriebe obwohls mi nöd interessiert!!!! :engel::engel:

  • Zitat

    Original von junior
    STREETFIGHTER:


    Guet im 50erli Alter find mer so sache halt scho cool. Bis mer sälber mal en richtige töff (50Ps+) fahrt und merkt, dases eig. ziehmli doof isch.



    word :smiling_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von The_Watcher
    Nocher isch de Day-Day wider schuld dass die junge Mitglieder s Forum verlönd oder... :grinning_squinting_face:


    hehe :D! jo de ghostrider ... teil fendene super toll ond teil fendene zom chotze!


    früehner (woni no töffli/roller gfahre ben) escher au mis absolute idol gsi! nei aber mol em ärnst i glaub jede het de ghostrider super gfonde woner no jong gsi esch ond ebe noni sonen maschine gha het etc.! ond sobald so eini hesch fendsch en äntweder emmer no super oder dänksch halt denn ebe andersch öber die ganz sach!


    wani vo mer us chan säge esch folgendes:


    es schisst mi zomindest ah en autobahn-run vo ehm azluege wo öppe 20 min. goht! well 20 min. lang eifach met 200-300 km/h om die autos körvel werd spötischtens nach 3,4 minute langwilig, denn hocki lieber of mis bike ond gange chli "gmüetlich" go korve heize :)!


    so die extrawagante showilage wener met sim pocketbike oder velöli bem zoll dore fahrt oder ergend so züüg esch scho amüsant :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Wett ja nöd umezwiifle... aber ich muess glich mal schnell. Glaubeder aber nöd im Ernst dass sich DÄ Ghostrider eifach so abliechte laht oder? Nach dem womer überall im Netz und so gseh hät. Oder sich mal sin "wanted" Level bi dä Polizei ahluegt? :mad:


    Fänds sowieso mal gschieder wänn en "neue" chunnt. So mit rosa Chopper und em ultragigacoole Name wie "The-Gay-Ghost-Pink-Panter-Chopperererer". :wand:

  • ja isch en ganz sicher...
    d bulle wüssed scho lang wer er isch, nur chöndsem nach schwedischem gsetzt nüd a ha, da viedeobewies nüd nüzit, sondern sie müesstet ihn uf de strass stellä!
    die föteli wonner ds erchänne isch sind letscht jahr uf de nordschläifä entschtande..

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • Zitat

    Original von haesl
    die föteli wonner ds erchänne isch sind letscht jahr uf de nordschläifä entschtande..


    Git auno soettigi woner naebed sinere Gixxer staht nachdemer si uf de Nordschleife id Leitplanke gstopft haet :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also... zuerst zum Schwedischen Verkehrsgesetz:


    Es ist schon so das wenn man nicht auf frischer Tat ertappt wird... das die Polizei dem jenigen Raser nichts anhaben kann. Die ist allerdings nur die Konsequenz aus dem Ganzen.


    Es ist so:
    In Schweden ist der Fahrzeughalter nicht dafür verantwortlich was jemand anderes mit seinem Fahrzeug anstellt.
    (In der Schweiz muss man ja auch für andere gerade stehen - zuerst kommt der Strafzettel zu einem selbst und dann muss man ihn an den Schuldigen weiter geben.... usw.)


    Solltet ihr also mal in Schweden herum gerast sein, das die Polizei am nächsten Tag bei euch im Hotel erscheint und meint: "sie waren gestern (zu jener Zeit und zu jenem Ort) 100kmH zu schnell unterwegs!"


    Sollten ihr also nicht einfach sagen "JA, aber ihr habt mich nicht auf frischer Tat ertappt!"
    Somit würdet ihr nähmlich die Konsequenzen tragen müssen.


    Hier also die richtige Abtwort.


    Polizei:
    "sie waren gestern (zu jenedr Zeit und zu jenem Ort) 100kmH zu schnell unterwegs!"


    Ihr:
    "Nein, ich hab das Bike einem Kollegen geliehen."


    Polizei:
    "Und wer ist dieser Kollege?!"


    Ihr:
    "Möcht' ich nicht verraten. Finden sie es doch selber heraus!"


    Ihr seit also nicht dazu verpflichtet den Namen des vermeintlichen Täters (Der ja eigentlich Ihr seit) preis zu geben.


    darum muss euch die Polizei auf frischer Tat ertappen... damit man eben nicht sagen kann "ein Kumpel wars!"


    Tja so siehts aus... (Soweit ich weiss)



    Und jetzt zu Ghostrider selbst:
    Finde seine Aktionen eigentlich noch recht lustig. Wenn man mal von der Gefährdung von Zivilisten absieht.


    Aber was ich nicht kapier!
    Der Ghostrider hat ja auch schon in anderen Ländern sein unwesen getrieben. Diese hätten ihn ja auch belangen können (wenn man schon weiss wer er ist)
    oder nicht?!


    und wenn er dann noch in andere Länder auf die Rennstrecke geht, sollte es doch ein leichtes sein für die Polizei...
    naja okey... muss man ja auch erst mal mitkriegen... aber trotzdem!


    piiis out!

  • Jazz, wie kommts, dass du dich mit dem schwedischen Verkehrsgesetzt so gut ausgekennst?


    Wie ist das mit Mietwagen im Halteverbot? Wer haftet/zahlt?

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Tja... ich bin der kleine Bruder vom Ghostrider 8o


    Nein, mein Kumpel war/ist ein kleiner Fan von Ihm.
    und der weiss halt so einiges über den Ghostrider und der hat mir das halt mal erzählt... aber ne 100% quelle ist es nicht! Deshalb hab ich auch "(Soweit ich weiss)" geschrieben :winking_face: