Jepppiiiii

  • Gsieht mit dem Lenker chli us wie en trurige Schlapp-Ohr Hund :winking_face:
    Aber Design isch ja nur die halb Mieti!

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Das send au Stommeli :winking_face:


    genau...ond die ghöre eigentlech entweder ane sportler oder ane caféracer! sösch gsehts relativ besch**** uus, aber ebe.....jedem das seine! :hmpf:


    au dasses 2 spiegel het (wieso au immer :face_with_rolling_eyes:) machts ned besser!

  • Ich hans doch gwüsst dasts ned lang ushaltisch :face_with_tongue:


    Und ohni dini Stummellänker gahts wohl au ned :winking_face:


    Ich gratulierä zum "Familiä-Zuäwachs" :grinning_squinting_face:


    Aber matt schwarz wäri fasch na bitzli quuuuler gsi *duck und weg*

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Also Fitou ond all ander wo derer Meinig send...


    Fendes also schlemmer amene Sportler go SuperBike-Länker montiere...ond das möched vel.
    Ond ech ha die drof... will sie vore abeglo esch, ond mer die normale gar nöm cha montiere. Ond sFahrverhalte esch dorchus för mech besser so :winking_face:
    Ond be zemli die einzig wo so omefahrt :face_with_tongue:


    Ond Fitou fahrsch du öpedie i grössere Groppe??
    2 Spiegel send gnau wäg dem. Lieber de ombou of Sicherheit ond Fahrgfühl uslege als of Schönheit. Das esch mini Meinig.

  • schöni klassischi monster. gfallt mer guet.


    het selber gern e S4RS. Die gfallt mer huere guet, aber isch halt nüd ganz billig mit de ganze öhlins und bremboteili :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • 1. egal...stemmt, au en superbikelenker amene sportler gseht scheisse us (ossert mer fahrt rallyes oder d'dark dog moto tour)...ond wie füehlt sech das aa? scho ziemlech unbequem oder?! wieso esch si vore abegloh? fahrsch of de rennstrecki demet oder was? gseh de sinn ned ganz...


    2. 2 spiegel - fahre inere groppe?! was het ietz das met dem ztue??? :confused_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • Fitouuu les mol ami alles.
    Wie scho gseid...sVerhalte dor dStommeli esch för mech besser ond ned onbequemer. Chome met em SuperBike-Länker eh ned zschlag. -->ha vorher jo au scho en Monster gha.
    Abeglo esch sie hende wie vore, wobi vore meh, of Grond vo minere Grössi.


    Zo dim 2te Ponkt säg ech nüt meh. Wer öpedie i grössere sprech einiges meh als 10 Lüt fahrt ond vorallem s'versetzt-Fahre könnt, weiss wieso das 2 Spiegel chönd en Vorteil si.

  • Zitat

    Original von SERVER
    JUHUUII


    ken Sportler...


    jojo do freutsech eine :grinning_face_with_smiling_eyes:


    nei also i findsi au voll easy :smiling_face: pass ufsi uf!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Sehr schön, gfalltmer echt guet :). Jetzt mueses nurno wärmer wärge *g*.



    Zitat

    Original von Fitouuu
    2. 2 spiegel - fahre inere groppe?! was het ietz das met dem ztue??? :confused_face:


    Wenn links fahrsch und de hinde dra rächts znöch ufschlüsst ischer genau im tote Winkel.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Spike :top: dech händ mer gern inere Groppe debi :grinning_squinting_face:

    2 Mal editiert, zuletzt von DeepZone ()