Hilfe, bin ich chrank??!!

  • Zitat

    Original von DiRT


    Verchauf de Sportler und suech der was gschiiders, denn macht s'Töfffahre au wieder Spass :evil2:



    das hamer ernsthaft au scho überleit....ich glaube s`Problem am ganze isch, dasi mi nöd richtig cha usläbe ufem töff. das heisst chum gisch mal gas, fahrsch eh scho z`schnäll. en pass macht halt mit 80km/h nanig würkli spass...verstönd mi nöd falsch, bin kein raser! aber mal ehrlich, s`geile am Töff isch doch beschlünigung und eher zügig underwägs sie mit kurve fahre....
    chamer das ide schwiiz usläbe?!?!? finde eher nöd, vorallem gits nöd weniger verkehr. Und go Toure am weekend wäns schön wätter isch chamer als de absoluti horror bezeichne. und under dä wuche muemer ja schaffe...


    nur na uf dä rännstrecki go fahre wär wahrschinlich d`lösig.... aber jedes mal is usland nur wilmer ide "Spassbräms" Schwiiz na kei strecki hät, chas nöd sie und chunt irgendwän rächt tüür...


    mal luege was nächste jahr bringt.... :grinning_squinting_face:

  • Gaht mer im Momänt genau glich. Bin die Saison kei gschiidi Tour gfahre, under anderem willmer de Töff jedesmal nach 50km abgläge isch :ugly: (halb funktionierendi Bänzinpumpi wo warm irgendwie plötzlich nüme tuet), sit Oschtere vilich 5 mal ufem Töff gsäse und sfehltmer nöd mal öppis...


    SGäld woni mus investiere, dZiit woni würklich mal chan frei Fahre und sRisiko womer debii hät stönd eifach i keim Verhältniss me zum Spass wos mir dänn macht.
    Han letscht Jahr aagfange chlättere und döte gits eigendlich nume die Limite und Regle womer sich sälber setzt, choschtet weniger und wenns mal schief gaht hanget mer im Seil und nöd ide Leilplanke, wiso also no bi 30°C mit Kombi am Rotliecht stah?


    Wett aber eigendlich scho wiiter Töff fahre aber da mues sich eifach was ändere susch wird das nix. Andere Töff, anderi Streckene irgendwas... sött mal e Sumo go probefahre :hmpf:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • mich schissts au a idr schwiz z'fahre, bin in letschter ziit huere wenig gange, guet lit au dra dasi churz hindernand uf de RS gsi bin :winking_face: aber susch gits ja für en sportler immer no dä schwarzwald :winking_face:


    und falls alles verseit, rundrennstreckeverbot isch ja momentan grad wieder thema...und damal gsehts guet us, dass das endli ufghobe wird.


    http://www.rundstrecke-ja.ch/index.php?nav=2

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Spike
    Gaht mer im Momänt genau glich. Bin die Saison kei gschiidi Tour gfahre, under anderem willmer de Töff jedesmal nach 50km abgläge isch :ugly: (halb funktionierendi Bänzinpumpi wo warm irgendwie plötzlich nüme tuet), sit Oschtere vilich 5 mal ufem Töff gsäse und sfehltmer nöd mal öppis...


    SGäld woni mus investiere, dZiit woni würklich mal chan frei Fahre und sRisiko womer debii hät stönd eifach i keim Verhältniss me zum Spass wos mir dänn macht.
    Han letscht Jahr aagfange chlättere und döte gits eigendlich nume die Limite und Regle womer sich sälber setzt, choschtet weniger und wenns mal schief gaht hanget mer im Seil und nöd ide Leilplanke, wiso also no bi 30°C mit Kombi am Rotliecht stah?


    Wett aber eigendlich scho wiiter Töff fahre aber da mues sich eifach was ändere susch wird das nix. Andere Töff, anderi Streckene irgendwas... sött mal e Sumo go probefahre :hmpf:



    hey Spike, fit und munter? müend ez ächt mal zäme go chlättere!!


    du häsch öpe das gschribe woni au dänke...

  • Mir ischs ou so gange vor es paar Johr, sit denn fahri nüm Töff...itz hätti eh ke Zit me

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Nid jede wo Freud am Töff fahre het wot huere schnell fahre.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von junior
    Was isch mid üch los? Wenns Uf de Strass nümme gfallt,denn gönd er halt uf d rännstrecki.


    Jo wenn das so eifach ond gönschtig wär he...;)

  • Rännstrecki isch scho hammer. Aber ebe, de Ufwand isch halt au rächt gross mit material und transport und allem. Mittlerwiile hani irgendwie aber ebe au anderi sache gfunde wo nimer eifacher de kick chan hole.. vo demmher :hmpf:. Naja mal abwarte und irgendmal goge probefahre, filich packts mi ja wider.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Nid jede wo Freud am Töff fahre het wot huere schnell fahre.


    genau!! Ha emmer no meh Spass dra relativ ängi Korve zügig zfahre als met 160 ond meh omezrase....
    Sprech mer muess sech halt Gebiet sueche wo sehr wenig Verchehr händ...mal guggen

  • @DeepZone: Stimmt, es gid jo nur High-speed Rännstreckene. Z.B. Ledenon/AdR sind huere schnell, bisch nie under 200...

  • @junior...ech dänke die meiste wössed was ech gmeint ha...
    ech wet of jedefall ned weiss ned wievel Gäld usgäh för Rännstrecki....secher ech wets au mol...aber ned nor.. wär mer zblöd...
    Im nögste Sommer mol neui Gebiet ond Streckene usprobiere...evt werd mer föndig met was wo wenig Verkehr het.

  • Zitat

    Original von DeepZone
    @junior...ech dänke die meiste wössed was ech gmeint ha...
    ech wet of jedefall ned weiss ned wievel Gäld usgäh för Rännstrecki....secher ech wets au mol...aber ned nor.. wär mer zblöd...
    Im nögste Sommer mol neui Gebiet ond Streckene usprobiere...evt werd mer föndig met was wo wenig Verkehr het.


    De Trick esch am Sunntig Morge am 7ni ufzstoh denn heds niened well Autos :winking_face:

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    De Trick esch am Sunntig Morge am 7ni ufzstoh denn heds niened well Autos :winking_face:


    Genau..das esch jo das wo ech imene vorherige Biiitrag mol gschrebe ha...längeri Toure ond ebe halt scho am 6i los...