... und tschüss!

  • Zitat

    Original von SERVER



    ja klar het sech das besseret es schribt eifach niemer me oeppis itz forum :winking_face:



    :lol::muaha:

  • Zitat

    Original von fist Alpha


    Also da muess der leider widerspreche. Das Forum bruucht dringend en Tapetewächsel, so motivierts de eint oder ander au wider zum was ineschriibe und wer weiss, vilicht treits au zu meh Respekt was bi......


    Gruess


    es git fore, (eigentlich all, wo ich känne), die xehnd sit jahre gliich uus und es wird immer gschriebe. ich zwiifle drah, dass es nöis layout würkli zum schriibe animiert, aber mer sell nüt unversuecht lah

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Mercutio


    Ja aber weisch was mir zum Teil au abglöscht....chumi uf die Siite: Isch praktisch jedi Rubik mit Züüg zuegmüllt, wo ke Sau interessiert. Wie gseit, es isch immerno es Töff Forum und ich finde als Mitglied vo dere Plattform, das mer mal öppis muess mache i Sache Layout, vor allem bi de Übersicht wärs guet, wemer das chli verbesseret. Du heshc jetzt siche rau s Monobikeforum im Chopf aber dete isches doch genau sgliiche, all Schaltjahr wird mal was drigschribe......und das het gar nüüt mit me Winter ztue, bin jetzt scho 3 Jahr i dem Forum unterwegs und es ischmmer gliich, Jahresziite hend dete chum no ifluss will e immer Gräberstimmig isch. Ich find das schad, mer muess de Ursach mal uf de Grund gah, und ich glaub es gheit keim en Zacke us de Chrone, wenn s Forum mal chli attraktiver gstaltet isch.


    Gruess

    2 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

  • Was ebe au so öppis isch, selbscht d Admins wie Milhouse und de Spike schriibed praktisch gar nüüt meh, wenn die scho nüüt meh dezue biträget und s Forum vergammle lönd, wunderet mi die Stimmig da ihne ebe au ned. Isch ja schad um das Geld vo die Siite choschtet........

  • @first Alpha
    Was genau isch am Layout nöd guet? Chaschmer das mal per PN schriibe?


    Zude Müllbiiträg, sind nöd dAdmins wo die erstelled sondern dUser. Und eifach goge Biiträg schlüsse wo mir persönlich Müll finded isch glaubs au nöd das woner wänd oder?


    Vo miner Siite chani nume säge dases mit de Ziit eifach verleided sini Freiziit i öppis zInvestiere wo sGlichgwicht zwüsched dem womer investiert und dem wo zrugchunt nüm stimmt. Ich glaube da chönd alli wo mal es Träffe organisiert händ es Liedli devo singe.


    Zum Rescht, mer sind zur Ziit dra das ganze z'Ändere. Falls no öpper bereit isch würklich mitzhälfe (me als nume Vorschläg bringe) chaner sich au gern per PN mälde.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hi Leute
    Sind das schon die Entzugserscheinungen :confused_face:
    Klar wird im Moment über alles mögliche, aber wenig über Motorräder gequatscht. Wer in Surf-Foren im Winter reinschaut oder in irgend welchen Snowboard- und Skitourenforen im Sommer, der findet ja wohl auch nicht gerade viel Informationen.


    Die Saison ist nun mal gelaufen, die nächste ist noch (zu) weit, die Maschinen stehen meist schon vorberietet in der Garage und verkaufen kann man im Moment auch kaum was. Neue Lederkombis oder sonstige Klamotten auszuprobieren ist auch etwas heikel, man weiss ja nicht so genau ob man in die Hautengen Teile nach den Weihnachts- und Neujahrsschlemmereien noch mal reinpassen wird. Was soll man denn da im Töff-Forum schreiben :face_with_rolling_eyes:


    Also: einfach mal ruhig angehen lassen, zwischendurch mal reinschauen oder selber was posten (falls man denn irgendwo noch was interessantes findet, Wüstenreisen und ähnliche Tripps interessieren ja auch nicht grad alle). In paar Monaten kommt das Frühjahrsfieber wieder, die Motorradaustellungen sind wieder in der Nähe und der Markt beginnt wieder zu laufen - da wird sicher wieder mehr von Moppeds geschrieben.


    Nur kurz ne persönliche Anmerkung zum Layout: ich finde es schön, dass es nicht die sonst übliche Massenware (Offroadforum usw) ist, zudem ist es recht benutzerfreundlich. Von der Farbe her kann ich auch nicht meckern, bei der Standardware weiss man ja kaum mehr um welches Forum es sich noch handelt. Dass man eine gewisse Freiheit lässt, auch mal über Roller oder Autos zu quatschen ist doch auch in Ordnung, wäre ja schade, wenn monatelang (wie in anderen Foren) einfach gar kein Beitrag mehr geschrieben wird. Dass es kein Überhang nehmen und nicht für für Geschäftszwecke benutzt werden soll, ist auch klar - ist halt manchmal schwierig dort ne Grenze zu ziehen. Wer an den Treads (gilt ja für alle Sparten) nicht interessiert ist, braucht sie ja nicht zu lesen - gibt weniger Zoff, als genervte Antworten reinzusetzen. Und wenn jemand aus persönlichen Gründen nicht mehr im Forum dabei sein will, dann ist das ja auch seine persönliche Entscheidung, bei fundierter Begründung sind die Moderaturen (im Gegensatz übrigens zu anderen Foren) ja durchaus bereit diese entgegen zu nehmen und gegebenenfalls sogar Änderungen zu machen.


    Na denn - auf die nächsten (interessanten) Beiträge :grinning_squinting_face: und an dieser Stelle auch mal wieder besten Dank an die Betreiber des Forums, wäre schade, wenn man sich nur noch auf (meist nicht 1:1 zu übernehmenden) Infos der deutschen Kollegen stützen könnte.


    Marc
    der sich so langsam Gedanken zur Ferienplanung 09 macht
    :top:

  • Zitat

    Original von fist Alpha
    Was ebe au so öppis isch, selbscht d Admins wie Milhouse und de Spike schriibed praktisch gar nüüt meh, wenn die scho nüüt meh dezue biträget und s Forum vergammle lönd, wunderet mi die Stimmig da ihne ebe au ned. Isch ja schad um das Geld vo die Siite choschtet........



    Nome so im allgemeine.... fasch niemmer wo scho ewig debi esch schriibt no regelmässig dri. Aber das liiit ganz secher ned a de ufmachig vom Forum.
    Ond was Spike ond Milhouse agoht... ähm fist alpha.. ???... die lönd gar nüt lo vergammle. Wies de Yam scho gschrebe het...die möched en rondi meh als (wie du das emmer so schön seisch) die i anderne Fore.
    Das selbe met em Stammtesch wo mer mol gha händ. Irgendöper geht sech die Mühe ond organisiert sowas ond glich chont fasch niemmer, respektiv "nor" emmer die wo scho lang debi send. Also för was sell mer sech den no die Mühe mache wenn glich nie öper vo de neuere chont?


    De Peak ond ech send öbrigens brutal öberrascht gsi wievel am letschte Ässe debi gsi send. Danke nomol. Wenn das emmer mol so wär, den wörs au meh Träffe gäh. Will nor so macht das Spass... aber ebe au dodezue bruchts halt all vom Forum. Ond vorallem au sInteresse enand mol persönlech könnelere zchöne, ond do ha ech ab ond zue sGfühl fehlts biz.

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()


  • Sorry aber wenner so denked, hender e scho verlore, das isch us minere Sicht e schlechti istellig, ebe, i segs ja, vergammle la.

    2 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

  • läck besch du schnell :winking_face:


    was schlächti istellig... ? hesch du wörkli sGfühl das met mene Facelifting alles weder i.O. esch ond dLüt meh schriibed?


    Ach jo...gäge Kritik het de glaub niemmer was...

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • Ja lug jetzt: I wott da niemert vom Mod-Team oder de Administrator demit aseiche aber:


    Tatsach isch, das i dem Forum praktisch nüüt lauft, und warum? I anderne Forene gats doch au? Wenn d Administratore scho nümm gwillt sind öppis biizträge warum hemer das Forum denn no? Lönd eus das mal dur de Chopf gah. Also mir wär die Chole für de Provider eifach tzschaad ehrlichgseit. I wott ja ned das das Forum gschlosse wird oder so, aber ihr mönd eu mal ernschthaft Gedanke über Zuekunft da ine mache! Und ich sege, es cools Layout wür da sicherlich dezue Biiträge, mit neue Rubrike, wo vilicht andersch gstaltet sind, meh Bilder im Hindergrund oder was weiss ich. Bildergalerie oder so, mal chli Fantasie la walte! I bin bereit, zu söttnige Ideeä min Ateil bizträge was d Gestaltig agaht.



    Gruess& peace


    Kevin

  • weisch ech verstoh eis ned... das met em Facelifting, do het jo niemmer was degäge...
    Aber wieso erwähnsch du nor emmer das? Oder fendsch du das sösch alles TipTop esch ond sFacelifting alles chan behebe??

  • Zitat

    Original von DeepZone
    weisch ech verstoh eis ned... das met em Facelifting, do het jo niemmer was degäge...
    Aber wieso erwähnsch du nor emmer das? Oder fendsch du das sösch alles TipTop esch ond sFacelifting alles chan behebe??



    Nei, sicherlich ned, i han gseit, dases dezue wür biträge und ned ändere!! Ich glaub i han alles gseit woni han welle, suscht fröge.



    Gruess Kevin

  • @fist Alpha
    FYI: Hende dore laufte de em fall no einiges meh als mer do met öber chond.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • So das langet,wot mer am Forum helfe mitere Umfrag wo Verbesserige oer Idee söll hervorrüefe, und denn wird er zuegmacht miteme arrogante Spruch: Wenn eine sone Umfrag macht denn en Admin ode rMod!


    Jaja isch scho guet, suscht wird ja au en Schisdreck gmacht da ine! I verreise au, wenner mini Hilf ned wend aneh, leckedmer doch am Arsch!



    und tschüss........

  • Momänt. Sorry wenn das Arrogant ine cho esch.


    1. Semmer scho onder de Mods am Diskutiere wes söll wiiter go.
    2. Wemmer jetzt scho d vorschleg hend, was mer wie, wenn ond wo söll ändere, denn Chömer grad weder vo vore afo.


    Ha dech absolut ned welle verergere. Aber e gwössne Pönkt wärs cool, wemmer zersch mol warted, bess en Mod oder en Admin stellig dezue nemt. Ond das hed de Spike gmacht. Leider hesch jo ned welle froge was lauft...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: