SChwarzwaldtour vom 13.04.04

  • Zitat

    Original von Spike


    Ja musch halt Gas ge, LOOOOOOOOOS :D:D:D:D


    ja ich weis
    wetti doch aber no dLandschaft gnüsse :grinning_squinting_face:


    und so langsam bini denn au nüme wi auscho :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • wird au langsam Ziit so uf de Juli hii :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • uf denn muäsi nöd besser chöne fahre, doch das vilicht au es bizeli :winking_face: , sondern en grössere töff ha :grinning_squinting_face:


    aber das chunt denn im november au irgendewänn, das isch eifach no i ferner wiiti :frowning_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • @ Spike...


    Du wirsch nöd glaubä i was fünärä Firma ich schaffä... :winking_face:
    Mir sind ä Informatik budä und hend ca. 30 MA's dävo fahräd ca. 15 Töff. :winking_face:
    Mir machäd eimol pro Johr äs Usflügli isch amel no geil.


    Und für all diä wo do vo Hinderherhinkä redäd, äs git immer sottigi wo schneller fahräd, versuächäd aifach nöd denä no z'Rase, ich bin au nöd grad dä schnellscht, aber han aifach dä Spass wen ich chan fahrä, wenn ein schneller isch, isch er halt schneller... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hehe, apropos hinderherhinke mitere 125er: min brüetsch fahrt au e ZXR750L und chunnt mer im Schwarzwald grad mal so knapp naa :grinning_squinting_face:
    Also mitere 125er chammer sehr schön anderi versage, eifach uf de Gerade xeht mer kei Land me ;( Aber für das staht ja scho e 600er Gixxer parat :mosh:


    Edit: aja, han denn "nur" d'15PS TZR !!!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von Toretto
    Mir sind ä Informatik budä und hend ca. 30 MA's dävo fahräd ca. 15 Töff. :winking_face:


    das isch dänn doch rächt sälte :D:D:D

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jo das stimmt Spike, aber bi üs passts jetzt aifach. Obwohl ich bi dä letschtä Tour mini fründin hinä druf gha han und den natürlich einiges langsamer a d'Sach gangä bin, aber sie hend immer schön uf mich gwartät. :winking_face:
    Ich fahrä äbä gern no i so Grüppli, find das afiach stylisch au went den im Restaurant sitzisch. So allai isch amel chli hert...
    Aber äbä das ändärät schono...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING