Pässe raten

  • Isch doch deht in ZH, grad bim Spital... Wie heisst das scheiss Stückli deht... hm...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • iiiich iiiich icccchhhh weisss es (freude herrscht)


    isch e geili bölzstrecki wenns ned zviel verkehr und vorallem kei bulle hett.


    und zwar isch das det zwüsched Brütisellen und Lindau.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • :uaa: :confused_face: häts z'Brütisellä en Pass ? gar niid gwüsst 8o







    Gruss Dani-7R

    Ein roter im Club der grünen .....................


  • Ironie? :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • öhm... milan... i glaube nid dass das en pass isch oder?


    weni uf de charte luege.... den gsehni det wiit und breit kein pass...


    (falls d'agabe zum pic stimmed)

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • aaach düend doch ned so chliikariert!!! lönd doch am milan de pass und mir mini freud dasi au mal was gwüsst han :böse::arsch::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    aaach düend doch ned so chliikariert!!! lönd doch am milan de pass und mir mini freud dasi au mal was gwüsst han :böse::arsch::grinning_squinting_face:


    Es heisst ja Pässeraten und nöd irgendwelchi usserorst streckenä :grinning_squinting_face:


    Wäns stimmt postä en Pass :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ja zerscht mues de milan mal bestätige... am end isch's doch na en aastendige pass und ich chan mi am treffe ned blicke lah... :wand:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: