Kawasaki KDX 125

  • Hallo


    Ich habe mir eine Kawasaki KDX 125 Bj. 95 gekauft.


    Bin mit der Leistung jedoch nicht zufrieden. Im oberen Bereich dreht sie wie nicht ganz durch. Hat jemand eine Ahnung was das sein könnte? Hat die vielleicht ne Drehzahlbegrenzung?


    Danke und Gruss

  • gueti frag ravi:)


    mini tzr hett dozmal au nur bi 9000umin zoge und den hetts wiiter drüllt, aber ned würklich beschlünigt. dasch glaub öppä normal bi de 125erli

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ech be jo froh dreit mini ned dore. das wörd jo grausam reiffe choste :face_with_tongue:


    nei seich. mini tzr esch ab 9000 erscht rechtig gange!!! ech weiss jo ned was er för problem hend. aber äbe. det esch au de vergaser vo mim mech meh oder weniger för d rennstrecki igstellt gsi ond de uspoff? naja en rennuspoff halt.
    => wär öbrigens no z verchaufe :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • hmm also mini Sugi 125er 95.... ab 9000 esch ami de erst Schub cho ond bi 11000 nomol eine....also cha mech au ned wörkli beklage... wösst somet au ned was es esch, aber secher send ned all 125er so..

  • nneeeee neeee jungs


    bide kdx muesch dä pott uufflexä und alles userumme wot findsch.....


    denn dä vergaser andersch iidüüsä und evtl. gasaaschlag usenäh oder eifach susch chli noch drossle uusschau halte z.B. im aasuugstutze


    ä kdx lauft zimli ordentli wenn sie offe isch.... im erschtä wird s'vorderrad erstuhnlich liecht wennt chli forza gisch



    grüässli

  • höö ? was heisst denn das jetzt ?


    än kolleg vo mir hät ä kdx gha und ich bi si vorhher und nochher gfahre....


    ich säg dir, tag und nacht langet do als vergliich nööd


    und zu dä aldi-ducati:


    die stoht leider grad... chlemmer gha ;-(


    Bild 1


    Bild 2


    sie hät iilasssiitig klemmt ( ufem bild ) und uf dä andere siite grad au no zweimol bi dä näbeduusläss


    dä zylinder isch au uf dä strecki blibä, häts stelläwiis nikasil abtätscht wo etz im cholbe steckt :winking_face:


    dä joke isch, ich bi so no öppe 30km gfahre will dä typ womer sie klemmt hät vergässä hät mich druf uufmerksam zmache :hmpf::hmpf:


    dä hät glaub chlij schiss gha