Drosseln

  • habe mal dem stva eine mail geschrieben wegen drosselung von motorrädern.


    und die antworteten mir, dass man nur fahrzeuge die noch nie zugelassen wurden einer geschwindigkeitsreduktion unterziehen darf. also auch nicht drosseln, denn das hat eine reduktion der geschwindgkeit zur folge.



    stimmt dies oder erzählen mir die vom stva wieder mal nen riesen scheiss?????


    wenn das stimmt würde das ja so viel heissen wie, dass jeder neulenker der noch mit 34PS fahren muss sich ein neues mopped kaufen muss, da man keine 600er nachträglich mehr drosseln kann?????



    kann das kaum glauben....und zweifle langsam an der gesammten kompetenz der lieben zulassungstselle und des strassevverkehrsamtes :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • haha lol das hani au nonie ghört :D! aber ehrlechgseit hani ke ahnig öb das so esch oder ned ... aber no zo dene nätte, liebe, fröndliche ond össerscht fell wössende STVA's .... do verzellt jo ehh jedes STVA ond jede metarbeiter vo de jewilige STVA's öppis anders! die händ eifach de öberblick voll ned!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hmm, dämfall han ich en imaginäre töff :face_with_tongue: so en scheiss wo die wider mal schribet. mini R6 hani occasion kauft und drossle lah, wo sött da gnau s`problem sie?:öm: und vorgführt isch si au..

  • Zitat

    Original von Linkin
    hmm, dämfall han ich en imaginäre töff :face_with_tongue: so en scheiss wo die wider mal schribet. mini R6 hani occasion kauft und drossle lah, wo sött da gnau s`problem sie?:öm: und vorgführt isch si au..


    *dito* han mini KTM au occ. und den drossled :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • ebe ich han das bisher au so gseh, dass mer jede töff chan drossle wo's dezue e drossle git.


    STVA findet wohl öppis anders :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Stimmt definitiv nöd, was dir s stva gantwortet hät. mir tüend ja fasch wüchentlich bruchti töff drossle & entdrossle. :winking_face:

  • weisch du denn gnauers was mer alles drossle chan?????


    wüsstisch oder chasch irgendwo naluege öb mer chönti e gsx-r 750 k4 drossle???


    ich weiss dass es zumindescht im düütsche usse en drosselsatz git. doch öbs dä da git weisi nööd.



    oder e 7ner ninja??? chönti mer die drossle???

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Ciao Bosco also das wo diä usälönd isch mit garantie falsch...


    Ich han min Mech g'frogät gha öbs än Kit git für 750 sugi und äbä äs git zwor einä, (isch ä andäri Zündbox wiä au bi dä 600'er) aber mit dem chasch d'750ger i dä Schwitz anschinend nöd vorfüärä. Theoretisch segs jo au möglich ä 1000'er z'drosslä han ich i dem Forum glernt, aber äbä zuägloh bechunsch diä definitiv nöd seit min Mech. Bi dä 7'bner Kawa weiss ichs nöd aber wiso kei 636ger isch doch eh die geiler Maschinä. ;-))


    Edit: Hend mir nöd lüüt wo 750 Kawas fahräd wo au Drosslet sind? Oder mol drosslet gsi sind??? ZXR 750???

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

    Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()

  • ja d 636 isch scho geil aber ich han ebe angscht, dass i nach eis zwei jahr scho wieder zwenig leischtig han. also leischtig scho gnueg aber zwenig drehmoment. und es git leider kei schlaui 750er ussert de sugi (wo mer aber nüd chan drossle)


    die einzig wo no geil wär isch d ducati 749. die chöntisch sogar drossle, aber die chan ich mer eifach nüd leischte.


    drum wenn mer e 7ner ninja chönti drossle wär das ebe ganz genial, denn so eini chönti billig chaufe und nachher für fasch s gliche geld ohni wertverluscht wieder verchaufe wenn i doch e 1000er wott.



    und für'd rennstrecki wär so e alti 7ner ebe au guet. 1. isch es nach wie vor en guete töff und 2. wärs nüd soo tüür und so schlimm wenns mi mal uf d fresse haut.


    mit emene neue töff würdi mi nüd getraue uf de rennstrecki würkli voll ufzriesse.



    also wenn öppert d möglcihkeit het zum abkläre öb mer e ZX7R ninha oder e ZXR7 chan drossle, dänn wär das genial.



    PS. toretto hesch scho recht; in düütschland chan mer jede töff drossle. voralem für die alte vergaser R1 gits e ganz geili drossle wo eifach mit emene chline stift d drosselchlappe blockiert. de stift chasch ohni werchzüüg wend en chli umbausch usezieh und wieder innestecke.


    mit andere wort chasch schön emal am abig eis go heize mit offener leischtig, doch wenns nüd unbedingt bruchsch chasch ganz schön legal drosslet umefahre :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Wie scho gschribe worde isch, isch dä töff sälber ned s problem bim drossle, wil us technischer sicht chasch du jede töff uf 25 kW drossle (natürli nur wenn er original meh hät :face_with_tongue: ).


    aber zum dä drossleti töff ide schwiz chöne ilöse, muess das modäll au als 25 kW version typeprüeft si. d.h. füres Töffmodäll womer ide schwiz chan drosslet fahre, bestönd 2 verschiedeni typeschine (eimol offni version & eimol 25 kW).
    da das für dä importeur natürli mit chöste & ufwand verbunde isch es modäll zweimol typezprüefe, werdet verständlicherwis nur aktuelli modäll au ide 25 kW version homologiert.


    en spezialfall stellet älteri töff dar wo lut ch-typeschi weniger wie 25 kW händ, lut werksagab aber vil meh (z.Bsp. Ktm, Husqvarna u.ä). die töff sind zum d schwizer lärm- & abgasvorschrifte (wo vor 10-15 johr vil stränger gsi sind für töff als hüt) izhalte, "abedrosslet" worde für d homologation.
    so sinds dänn au dä händler usgliefert worde, aber di meiste maschine sind dänn uf kundewunsch umbaut wurde uf volli power.
    sonen töff chamer natürli hüt mitem kat. A beschränkt billet fahre. aber da die meiste "entdrosslet" worde sind, sött mer gnau druf luege daser dä ch-version entspricht, wil susch ischmer logischerwis ilegal underwägs.

    Einmal editiert, zuletzt von Flex ()

  • Hallo!


    Zitat

    mit andere wort chasch schön emal am abig eis go heize mit offener leischtig, doch wenns nüd unbedingt bruchsch chasch ganz schön legal drosslet umefahre


    Wenn da keis Versicherigs Problem bechunsch.....wenns di deftig um en Baum wicklet und nacher mit Polizei etc.......hmmmm, grabsch dir evt. dis eigene finanzielle Grab....:bad:


    mfg Thomas

  • da hesch natürli recht.


    aber drum interessiert mi s drossle ja au.


    wenns mer egal wär chönti ja grad direkt e R1 chaufe und eifach soo fahre..am beschte no ohni nummereschild :face_with_tongue::grinning_squinting_face:



    naja aber so wies usgseht isch es bi ois nüd möglihc, oder mit grosse choschte verbunde. also am beschte ich warte :grinning_squinting_face:


    het mi eifach wundergno well s strasseverchehrsamt so en scheiss wieder mal verzellt hät. :wand::böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Hehe ich würd au no wartä, ich mein wiälang goht das no? Und nocher chaufsch ehhh ä 1000ger. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hehe das mit de 1000er isch ebe nonig so sicher...



    vorallem weiss i nüd gnau wie viel höcher de unterhalt isch. versicherig und stüre und so isch scho klar aber verschleissteil sind doch sicher au viel meh...oder nööd???


    gfalle würdet mer ebe


    00-R1
    04-R1
    GSX-R1000k4
    GSX-R1000k5
    ZX10R



    mit dene chönti öppis afange. Aber die bruched doch huere viel reife usw..... jetzte machi mit emene satz reife so 10'000km, doch wenni die huere gummis all 4000km muess wächsle, denn wird mer das schnell zu tüür, da ich de töff au für de arbeitswäg bruche und so au eifach soo kilometer under de wuche zämechömed und nüd nur am wuchenend

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hehe jo also 10'000 km chum ich mit mim Reifä nöd das stimmt. Dä Verschleiss isch scho chli höcher als bi dinärä aber sicher nöd vill höcher als binärä 750ger. Würd ich mol meinä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING