Bilder Grillpartüüüüüü

  • wenn d vid's nüd über 30mb sind hetisch sie mer au als email chöne schicke und denn hett ich sie ufeglade. han es paar 100Mb webspace :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    wenn d vid's nüd über 30mb sind hetisch sie mer au als email chöne schicke und denn hett ich sie ufeglade. han es paar 100Mb webspace :grinning_squinting_face:


    Gib email und so :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Han fängs nume dä domain name zahlt aber fehlt mer no dä rest... ( Keine ahnung von nix :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face: )

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Danke beni. es esch werkli mega cool gsi.


    öbrigens. hesch de brämssattel mol no usenand brocht?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

    Einmal editiert, zuletzt von Peak ()

  • Zitat

    Original von Peak
    Danke beni. es esch werkli mega cool gsi.


    öbrigens. hesch de brämssattel mol no usenand brocht?


    Nope :face_with_rolling_eyes: Aber han am Razor sini Brämsbage zum "spotpriis" abkauft und jetzt gönd brämse wieder iwandfrei :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat


    Ich bin auch ein Domain >_<


    Han jetzt extra webspace und das zügs jetzt muemers dä spike no erchläre und dän ladi d vids ue :grinning_squinting_face::arsch:


    Soo...da das no laaaang chönti gah bis de mal vid inestelt, mach ich das halt :smiling_face_with_horns: :face_with_tongue::grinning_squinting_face:
    Sind halt alles churz vids....und nöd vo top-quali, aber doch no amüsant:D (ravüüüü und sini geil hupi vid4 :lol:)


    vid1
    vid2
    vid3
    vid4
    vid5
    vid6
    vid7

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • öbrigens. mini autobaterie hed denn ned werkli dronder glette. han aber de no mol müesse de deckel go druuf due. iergend wie hani dä nöm so ganz suber druf do. hed iergend wie so komisch klotteret :wand:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: