Drosselung R6

  • Also d'R6 sind noch äm Mech all nur per Gasahschlag drosslet er chans aber au nur bis zum Modell 04 sägä, ä neuäri hät er nonig gmacht. Das sind aifach diä Infos wo ich chan büütä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ok danke scheeeen.



    muess hüt no zu mim mech go brämsflüssigkeit und öl provisorisch voll fülle lah wege anneau. han s gfühl es segi chli knapp mit de bremsflüssigkeit....


    und de isch en grosse honda und yamaha händler. vielicht het er ja es paar infos meh

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • nid einfach bremmsflüssigkeit fülle lieber bremsbelege wechsle hihi

  • Zitat

    Original von SERVER



    nid einfach bremmsflüssigkeit fülle lieber bremsbelege wechsle hihi


    nene, doch kei bremsbeläg wechsle, da gitt en super showeffekt wend ise uf ise bremsisch :ugly:
    und wenn er den langsam fahrt, hett er na e gueti usred :smiling_face_with_horns:


    also ich wirde min mech au namal frage was er bi minere gnau gmacht hett, villicht isch er ja dasmal gspröchiger :grinning_squinting_face: meine für die 450.- für d'drosslig settsch ja scho chli meh becho als nur en gasaaschlag.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • de töff isch chli schräg gstande drum hani gmeint es segi zu wenig.


    wenns ebe isch wie i de tüfgarag het er normal viel drinne.



    well d bremsbeläg sind no lang nüd völlig abgnutzt.


    han ja ersch 15'000km.


    die hebed normalerwiis so 20'000-30'000km :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja da chunnt den au na druff ah wied fahrsch:)


    bi eusne autos hebed die einte octavia bremse 60'000 km bis 120'000km :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Toretto
    Also d'R6 sind noch äm Mech all nur per Gasahschlag drosslet er chans aber au nur bis zum Modell 04 sägä, ä neuäri hät er nonig gmacht. Das sind aifach diä Infos wo ich chan büütä.



    mama mia ich han 300 stutz zahlt zum diä drosslig i baue nur für gasaschlag isch das verdammt tüür !!! gits so viel arbet oder was ?? wie gset das mit usbauen us = kompliziert oder selber zum mache ? gruss

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • wie mer mittlerwiile wüssed isch's en gasaschlag und en widerstand fürd benzinpumpi.
    wend weisch wo und wie, hesch da relativ rasch mit wenig werkrüg demontiert, z.b. wend ufd rennstrecki gahsch :grinning_squinting_face:
    isch natürlich au mit risike verbunde wend nur Âbeschränkt hesch.
    wo hesch den du din hobbel kauft?
    da isch bi mir gad inbegriffe gsi :arsch::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    wie mer mittlerwiile wüssed isch's en gasaschlag und en widerstand fürd benzinpumpi.
    wend weisch wo und wie, hesch da relativ rasch mit wenig werkrüg demontiert, z.b. wend ufd rennstrecki gahsch :grinning_squinting_face:
    isch natürlich au mit risike verbunde wend nur Âbeschränkt hesch.
    wo hesch den du din hobbel kauft?
    da isch bi mir gad inbegriffe gsi :arsch::grinning_squinting_face:


    sauerei :böse::böse:
    so so ghör ich da drus use das du das scho einisch usprobiert häsch :smiling_face_with_horns:
    stucki 2 rad in schmerikon

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • ne voll ned, aber evt wirdis den a de r-day schnell usetätsche. ha ja den gnueg kollege wo im fall der fälle das wider chönted inetätsche :evil2:


    ne scherz... bin da ebe na mit mim versicherigsheini am abkläre, welli risike das würd berge wenn ich undrossled en unfall ufere strecki würd baue.


    kenni ned de stucki

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • wär ebe scho geil mal ohni drosselig z fahre !!!


    versicherigs mässig isch mer glaub`s nöd so gäbig dra wenns ein figged uf de öffentl. strasse ?!


    wie bausch das teil den gnau us :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • naja... han bedenke das wenn ich uf de strecki offe fahre, dasi den uf de strass zue nimme würklich freud han. aber reize duets uf all fäll.


    wenns di figged und merked das offe fahrsch (langed ja scho ein griff am gashahne) den bisch glaub zimmli sicher de blätz weg und e deftigi buess.


    und wie gseit... entdrossled hanen nanig aber es wird ja wohl ned so schwer si... widerstand muesch eifach usstecke und de kabelbaum direkt ad benzinpumpi hänke, und de drosselklappeaaschlag isch glaub nur irgendwie anegschruubed

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Jep so ischäs, s'Usbauä isch überhaupt keis Problem und inä bringschän au rächt easy wieder. Min Brüäder dä Bl4ckSh33p hät das jetzt au scho äs paar mol gmacht uf dä Rennstrecki. Uf dä Strecki bisch jo eh nöd versichärät ussert du häsch än Zuäsatz, vo dem her muäsch dir um das kei Sorgä machä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Jep so ischäs, s'Usbauä isch überhaupt keis Problem und inä bringschän au rächt easy wieder. Min Brüäder dä Bl4ckSh33p hät das jetzt au scho äs paar mol gmacht uf dä Rennstrecki. Uf dä Strecki bisch jo eh nöd versichärät ussert du häsch än Zuäsatz, vo dem her muäsch dir um das kei Sorgä machä. :winking_face:



    verchleidig wegne und den ?

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • Zitat

    Original von Toretto
    Uf dä Strecki bisch jo eh nöd versichärät ussert du häsch än Zuäsatz, vo dem her muäsch dir um das kei Sorgä machä. :winking_face:


    also min versicherigsheinz hett mers so erklärt.
    sachschade isch ned versichered uf de rennstrecki, chasch als private au ned versichere.
    viel organisatore bütet aber für die täg e versicherig a, wod den sachschäde chasch abdecke.


    wenn dir selber was passiert, sprich sturz, bei broche oder irgend en gaggel, den seg da über d'nbu (nich berufs unfall versicherung) dekt. aber ich sell doch mal de suva aalüte was die dezue meined...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: