euri nicknäme...wie sinds z'stand cho???

  • ja gwüssi da im forum hend ja recht spezielli nicknäme.... würd mi doch emal wunder näh wie ihr uf die cho sind????



    also bi mir isch es en überblibschtel us de gamer ziit.
    isch min CS name gsi und de hani scho sit so guet 6 johr. aber wo gnau dassi de her han weisi au nümme :face_with_rolling_eyes:



    aber vielicht hend ihr ja erchlärige zu eure nicks...


    also verzelled emal :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hmmm jo bi mim Name isch glaub klar woher er chunt. Bin zimlich Vin Diesel fan und han halt The Fast and the Furious än extrem geilä Film gfundä. Tja so aifach isch das...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • bi mir isches en aappgänderete IRC nick sit ähm 6-7J,
    urschprünglich hetts "migel" gheisse, und da isch ja irgendwie rave agfrässe bi hani de "rav" gheisse,
    und churz drufabe demit d lüüt au gwüsst hend dasi de ex "migel" gsi bi nacher "ravel".. nur da heisse eifach "ravi" :rock:



    soooo.. hämmmer das au ghaaa :smiling_face:

  • ääähm also mit 12 hani SC gamet und han Terminator gheisse dän händ mer all Termi gseiht druf abe hani dän dä Name Termi gha und dän hani agfange rtcw game und han dän Soldier gheisse druf abe es biz spöter hani wc3 // et gamet und det dä name sixOr gwählt.. Nachdem ich mich mal im ST agmäldet hat und det gschtande isch: pseudoname eingeben hani dänkt ich hänk no es nat ane und tada


    pseudOnat :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Honda Monkey isch min allererschte Töff gsie , nach em Puch natüürli. Isch en 50cc und hätt Rapidmäherstollepneu druf gha , ächli es eiges kurvefeeling isches scho gsie aber cuul.
    nu ja so hani mini alti liebi wider uusgrabe und monky gnännt .
    übrigens läbter no , min alte töff und wird schiints no gfahre allerdings ohni stollepneu :face_with_tongue:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

    Einmal editiert, zuletzt von monky ()

  • jop ond min nick chonnt au vom game! ich han en clan welle grönde met es paar kollege ond de clanname wär halt -=TS=- gsi ... naja jetzt beni emene clan wo -=TSK=- heisst also vo dem här ned fell andersch :D! @ don bosco was hesch denn zockt? zocksch jetzt nömme? öbrigens ich ben en css-zocker :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Heisse Neeracher zum Gschlecht. Neeri isch min Ruefname. Will irgendwie i mim Jahrgang jede zweit Marco heisst.

  • Zitat

    Original von Neeri
    Will irgendwie i mim Jahrgang jede zweit Marco heisst.



    Chani nur zuestimme.. :grinning_squinting_face:




    Ich nenn mi Nitro will mis 50er Röllerli so gheisse hät MBK Nitro.. :hmpf::smiling_face_with_sunglasses:



  • chani au aber ich heisse wenigstens nur marco zum zweite name :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • wegem nr11 isch en luschtige zuefall t'schuld.


    also i bi do so gmütli am "pseudo-roulette" spiele und gon so langsam uf bankrot zu, i han glaubs no en zwanzger und en 10er "geld" gha. denn han i denk setz ich uf mis glück und han eifach irgend e zahl gwählt. s' 11 ebe. und wie mis schicksal so wölle het isch den aus 11 cho und i han di ganz bank chöne usneh. ich weiss es tönt doof aber es isch so passiert. sit dö isch 11 mini glückszahl :smiling_face:

  • hane gfunge, uf dr strass, isch ganz eleini gsi, ig hane ufgnoh und düregfueret, und mitlerwile ischr ganz gross worde udn schön


    jeze chanine de mou usnäh und e grill mache



    jawoll

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Naja... Lucio isch ja bekanntlich min Vorname... :face_with_tongue:


    s"GT" isch eigentlich scho lang entstande.. weiss nümme so recht... aber zu de Playstation 1 ziite, isch ja das ganz coole Game Granturismo, oder ebe GT usecho... da ich damals grad gliichziitig de erschti vo ingesamt VIER Fiat Punto GT's cha han.. hätt mir de Chürzel GT fasziniert... siit döt isch de Nick "LucioGT" entstande... wenn Ihr imene Forum oder so LucioGT läsed, denn bin es zu 99,999% ich !! :face_with_tongue::face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Also min Name isch ca im November 1973 entstanden.
    DÈltere sind chli uf em slawische Tripp gsie und händ mir denn de Name gä. Hüt wenn mich öper fröged , säg ich eifach immer. Kennsch de Vogel Milan ( der Rote und der Schwarze Milan) nöd.

  • Hmm ech ha mine au scho ewig.. ond fasch öberall, egal öb Forum, Ricardo usw...ha ech eifach halt de Nick..


    Wies zo dem cho esch?...Metlerwile öberlo ech dÖbersetzig jedem sälber (geht 2 ond jede gsehts chli andersch)... aber eigentli seids eifach biz was öber mis Wese us....ond dorom ha ech de au.