Toretto in Anneau

  • Geili Bilder hesch do! :smiling_face_with_horns:


    Das mit dä Rennstrecki isch ä hammer Idee!:top:
    Also wenns am Wuchäend isch und nöd vor äm Mai, denn bînn i au däbi und het evtl no än Kolleg wo mitchämt!

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • da ich mir eh vorgnah han nöchscht saison chli uf de rennstrecki ga zfahre, wiso au ned mit all dene forumlüüt?!


    evt. chani ja sogar na kollege begeischtere mitzchoo, weissi aber nanig.


    Toretto
    schlahne vor das du scho früehziitig en termin setzt, suscht rechnisch mit de lüüt und den seit d'helfti ab, währ au scheisse.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Hi leuts, freut mich das sich jetzt glich no äs paar gmeldet hend. Aber am Weekend chans nöd stattfindä, do hend mir kei chance zum Pistä übercho und vorallem isch den eh no tüürer. Also äs wär scho under dä Wuchä, aber ich luägä jetzt aifach mol öb ich än Termin überchumä und den nocher muäs ich halt d'Lüüt suächä... han scho huärrä Bock das mol duräziä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also i dem fall chönti ich nume halbwegs zuesäge.


    je nachdem wenn das ganze isch wird ich wohl chum chöne cho, ussert s militär laht als urlaubsgrund "rennstreckentraining" dure :hmpf::wand::böse:


    glaubs eher nöd.


    vo dem her wird für mich wohl ersch endi nächscht saison oder i de übernächschte saison es renntraining chöne stattfinde. defür gits denn vielicht emal es langs.


    würd mi scho mal reize e ganzi wuche uf'd rennstrecki und de töff grad mit slicks usrüschte usw.



    müssti halt eifach zersch chli spare :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Jo das mitäm Sparrä isch immer so äs Thema. :frowning_face:
    Jo ich luägä nögscht Wuchä mol welli Terminä no frei sind und den chönt mä jo ä umfrog machä. Und wens den zwenig sind muäs ich halt den luägä wägä dä Köstä...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hehe, han de Wäg do anne au wieder mol gfunde. Bi au zwo mol mit em Toretto det gsi und han au no es Pic :smiling_face:
    D'Qualität isch chli schlecht (35*50cm poster -> Digicam):


    [Blockierte Grafik: http://www.wildcard7.com/_temp/anneau.jpg]


    Wildcard

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Das bild isch aifach Hammer...


    Und Sozius... immer schön d'Füäss ufä hebä!!! ;-))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hallo Leuts...


    Mol fäng die erschtä Datä wo dä Wildcard, Bl4cksh33p und ich wieder unterwägs sind...


    16 - 18 Mai Lédenon für drü Täg und am 9 Sep. Freis Training in Anneau. Bi Interesse melded euch doch.


    Wenn ihr au scho i dä Planig sind, verzelläd das doch, ich bin däbi wenns goht. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING