Miniblinkersatz

  • Also Jungs und Mädels ich han wider mal es alige!
    Ich heti gern gwüsst wie tür (und wo dasmers cha chaufe) das es Miniblinkersatz mit numeräschildhalter isch (vo kawi natürli) und wo dasmer so eine überchunt! Uf de Kawi site ischer erschtens nöd age mitem pris und zweitens chönt mer uf derä site gar nöd bstellä! Und uf de Internetsite vo de kawi verträter (ämel di meischte) hani nüt gfunde! Weiss eine e site oder so? Wär dankbar!
    Villicht bini au eifach zblöd zums finde..wer weiss :wand:


    Greez Stephan

  • Polo han ich au scho denkt gha, aber sind diä siächä nöd vill z'gross will die Dütschä Chuächäbläch hend als Nummärä?


    @Stephan: Chaschän au selber machä, oder went so wiä ich nöd so begabt bisch, gohsch zu dim Mech dä hät diä entweder selber gmacht oder a Lager.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Polo han ich au scho denkt gha, aber sind diä siächä nöd vill z'gross will die Dütschä Chuächäbläch hend als Nummärä?


    @Stephan: Chaschän au selber machä, oder went so wiä ich nöd so begabt bisch, gohsch zu dim Mech dä hät diä entweder selber gmacht oder a Lager.


    Wen s`bild aluegsch und verglisch gsesches schnel emal öbs passt oder nöd. Gseht zwar nöd so überdemesional gross us. Am beste mal Polo Schwiiz go fröge und go luege;)

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Ja das mitem sälber mache isch ebe sone Sach. Ich bin ja Polymech und vo det her wärs zletscht es Problem aber es schisst mi eifach a das zmache und no mitem apasse ad Blinker und so.. Für das hani kei Zit!


    @BD
    Im polo hani ebe au scho gsuecht.. erfolglos. und din link gat leider au nöd. :confused_face:

  • Weiss eigentlich eine wo das die kabel verleit werdät wemer jetzt z.b de original blinkersatz ne wür?! Villivht hät eine scho erfahrige gmacht mit dem?
    Ich meine vo mir us gseh, wär das plastikzüg vode blinker alles weg!
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00140(800x600).jpg]


    Und denn würs öppe so usgseh:
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/leer1(Original).jpg]


    Aber wenn jezt det e nummereschildhalterig mit miniblinker anechunt musch ja die blinkerkabel irgendwo chöne verleggä!? Weiss eine wo? Ich gseh das nöd!

  • die gönd denn halt eifach uf de siite vom uspuff ufe und müend guet gege hitz isoliert werde.


    öppis anders isch nüd möglich, ussert du chaufsch en andere uspuff oder de extrem türi carbonschutz vo kawa.


    choschtet glaubs über 400stutz, gseht aber ganz geil us

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ja wens uf de Stie ufe ga würed denn gseht mer ja kabel glich oder han ich das falsch verstande?
    Wägem Carbonschutz: Ja dä isch über 400.-! Han mer zwar e Ninja chöne leiste aber das ischmer doch echli zhappig als lehrling... --> verständlich oder?


    Zitat von info@kawasaki.ch:


    Sehr geehrter Herr Flisch

    Der Mikroblinkersatz A37.B wird leider erst im nächsten Jahr lieferbar sein.

    Sie können aber auch den Satz A37.A verwenden, wenn Sie die originale Auspuff-Verkleidung
    noch montiert haben. Unsere Kawasaki Händler haben diese schon vielfach verbaut. Anstelle
    der originalen, riesigen Kuststoffhalterung wird einfach die kleine Alu-Halterung montiert und
    die Miniblinker mit Kabelverbindungen angeschlossen.

    - Im Blinkersatz enthalten ist auch ein ausführlicher Montagebeschrieb.

    - Von der originalen Kennzeichenhalterung müssen Sie die Beleuchtung und den Reflektor
    weiterverwenden, der Rest ist im Mikroblinkersatz enthalten. (Tüv und CH Verkehrsverordnung)


    Sie können den Blinkerkit A37.A (Artikel-Nr. 096LI-T000-9, Fr. 259.30) bei jedem Kawasaki-Händler
    bestellen.


    Freundliche Grüsse





    Wasi widerum au nöd verstan isch, wo das die Kabel dure gönd au mitem Uspuffschutz:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/Kawa_Miniblinkersatz_2(Original).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/Kawa_Miniblinkersatz(Original).jpg]

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Hey!


    So öppis bruuchi au! Fahre im Moment ohni ume am Heck!
    Muess ebbe wegem Uezogene Topf au luege was da no platz het denebet........


    mfg Thomas

  • Zitat

    Original von nio
    Hey!


    So öppis bruuchi au! Fahre im Moment ohni ume am Heck!
    Muess ebbe wegem Uezogene Topf au luege was da no platz het denebet........


    mfg Thomas



    ohni was???


    blinker oder rückstrahler oder was????



    @Stephan


    d kabel gönd eifach am uspuff verbii nach ufe. das heisst mer gseht die denn halt voll und das gseht nüd würkli schön us.


    drum würd ich en zuebehörtopf oder ebe die verchleidig heremache.


    und mer defür denn en nummereschildhalter selber mache oder bi polo chaufe.


    dete choschtet en fasch gliche KZH grad emal so 20euro.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Sorry.........Blinker meini natürli......... :grinning_squinting_face:


    greets thomas

    Einmal editiert, zuletzt von nio ()

  • Zitat von info@kawasaki.ch:


    .....dass es möglich ist diesen Mikroblinker-Kit
    auch an die Original Auspuffverkleidung zu montieren.....Folglich kann man die Kabel bei
    der Original Auspuffverkleidung wie auch bei der edlen Karbonverkleidung unsichtbar verlegen.....



    Das meint d Fibag AG zu dem ganze... ich weiss eifach nöd wie die sich das vorstelled... Wenns eine weiss, nur säge..

  • ja ich weiss was es meined.


    mit originalverchleidig isch das oberhalb vom rote strich gmeint.


    gseht denn aber scheisse us am endi. würdi nüd unbedingt mache.



    oder höchschtens als übergangslösig. denn so muesch denn au die originale blinker drah lah.
    wennd kellermann oder so wotsch und kabel trotzdem verstecke gits nur zwei sache.


    1. andere topf drah
    2. de carbonschutz vo kawa chaufe


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/NInja(Original).jpg]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()