Morn heissts: Schluss mit "25 kw"!!!

  • glaub "limit" wird immer mehr zur definitionssach :face_with_rolling_eyes:


    und zum andere isch ja klar das mit de kastruzte i de kurve eher mal s'gas chasch ufzieh wod mitme offne 600 scho muesch dosiere. weg dem fahr minere meinig nah immernanig am limit :arsch::grinning_squinting_face:
    aber ebe... isch glaub definitionssach

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • @ Hypi


    ich weiss was du meinsch mit "am limit fahre"... also wänn ich über en pass fahr, dänn gaht so ab 2000m.ü.m nüme vil und dänn zieh ich am gas wie en gstörte und mer wird eifach nöd schnäller :böse: und die 125er fahrer hocked eim am arsch...(gäll pseudo...):P


    ich hass es... 1 jahr würds au tue mit dere 25kw reglig... freu mi scho uf 120ps... :grinning_squinting_face:

  • Als normaler Hobby-Fahrer kommsch uf de normale Straße sowieso net ans limit von de heutige Renntöff.
    Ans eigene scho aber sicher net ans Limit vom Töff (mit gute Reife) :grinning_squinting_face:

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Zitat

    Original von TS-Superstar
    Als normaler Hobby-Fahrer kommsch uf de normale Straße sowieso net ans limit von de heutige Renntöff.
    Ans eigene scho aber sicher net ans Limit vom Töff (mit gute Reife) :grinning_squinting_face:



    wännd ebe en drosslete häsch scho... ab ca. 2000 Meter über Meer gaht nüt meh und dänn fahrsch am limit vom töff dass wenigstens na vorwärts chunsch... wänner dänn entdrosslet isch häsch du volkomme rächt

  • Schöööööööööö!!!! Gratuliere dir! :smiling_face_with_horns:
    Bi mir gohts no bis im Juli... denn dörfi endli mini Bandit legal fahre. Ich hoffe si hebed solang no... :winking_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • So, ha grad d en Brief übercho vum Strassi...


    ...mitemene Uswis mit de Kategorie...


    [SIZE=4]A unbeschränkt[/SIZE]



    Nach 21 Jahr warte isches jetz also offiziell so wit: Ich därf ä offeni GSX-R fahre!!!


    Nöd, dass mer das bi däm Wätter jetz grad irgendwie praktisch öppis nützä wüär... :wand:


    Aber es muess trotzdäm ordäntlich gfirät wärde!


    :prost: :prost: :prost: :prost: :prost: :prost: :prost:



    Aber bim Strassi ischs doch gnau so abgloffä wieni dänkt ha:


    Dä erst Agstellt hät fridlich gmeint: "Da müänd si nur das Formular usfüllä, dänn chömed si än Lernfahruswis über..."
    Woni en dänn korrigiert han, hät er mal amene Kolleg grüäft zum dä fräge, öbi würkli de praktisch Uswis z guet han. De hät widerum gmeint "Hmmm, chan si. Ich lüt mal dä Kollegin a"... :wand::wand::wand:

  • gratuliere.



    und das es bim strassi so ablauft isch ganz normal. die sind alli samt so öppis vo inkompetent....



    wennd s fahrzüg muesch go vorfüehre wege leischtigsabänderig wirds no luschtiger. denn dete sinds fasch no inkompetemter als bi de sesselfurzer im büro :wand::wand::wand::wand::wand::böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jep die StVA-Mitarbeiter send eifach z domm!!!
    of jedefall congratulation ond das heisst next year wersch en gixxer ha?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Merci, merci


    Jaja, ebe ich han au scho ganz anderi lustigi Gschichte erläbt. Au grad zum Thema Leistigsänderig hani no e lustigi/tragischi uf Lager:


    Woni min alte Roller mit 18i ufgmacht ha, hani en natürli neu ga vorfüährä müässä bim Strassi. Amene Morgä chum ich uf jede Fall bim Strassi a, chum Unterlage über woni bi somänä "Expärt" muess übergeh, wo dänn min Roller ebe ga probefahre ga sött. Das machi dänn au. Dä Typ seit käs vernünftigs Wort (naja ich fänds normal, wänn sich Lüt zumindest gägesitig begrüässäd). Er nimmt mer eifach mal dä Roller weg, luegt d Unterlage nöd a, sondern fahrt efiach mal ä Rundi. Dänn chunt er zrugg und schisst mi zäme:
    "De lauft ja viel z schnäll!"
    Ich: :confused_face:
    Er: "Dä därf maximal 52 laufe."
    Ich: "Aber ich hanen ja verbibracht, zumen offe vorfüähre."
    Er: "Ja dänn sägäd si das doch gfälligst am Afang."


    Hmm, wänner mi am Afang zu Wort cho la hett, hettis em ja eigetli vilicht scho chöne säge. Und usserdäm hetters au gwüsst, wänner die Unterlage mal agluegt het..


    :wand::wand::wand::wand::wand:



    Na ja nägst Saison chaufi wohl no kä Gixxer. Bin halt ebe leider Studänt... Aber eigetli wetti im Summer ga jobbe, vilicht chunt ja dänn doch no ordentlich Gäld zämme...

  • Hihi, chasch ja dänn nägscht Saison mal e rundi mit miinere Fahre wännt lieb frägsch :smiling_face_with_horns: :face_with_tongue:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher



  • ach so ok :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Squeezie
    @ Dark_Force:


    Ächt? Wär ja zu geil! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:
    I däm Fall chönti natürli u huere lieb fräge. :engel:


    Ja sicher! Muesch eifach sorg hebe :evil2:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Das isch sälbstverständlich. Ich ha rächt Respäkt vor därä Leistig!


    Ja dänn chasch dävo usgah, dass ich mich mal bi dir mäld, wänn dä Früählig chunt. :grinning_squinting_face: